تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

سپهوند : برگزاری انتخابات سالم رویکرد اعضای نظارت بر انتخابات است

  • کد خبر : 69126
  • 11 خرداد 1394 - 18:43

  رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان، برگزاری انتخابات سالم را حرکت بر مبنای تحقق اهداف نظام اسلامی خواند و گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند رویکردهیئت نظارت بر انتخابات است. به گزارش میرملاس ، تیمور سپهوند، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان،  شامگاه(۱۰ خرداد) در نشست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان،در حاشیه […]

IMG_4786

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان، برگزاری انتخابات سالم را حرکت بر مبنای تحقق اهداف نظام اسلامی خواند و گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند رویکردهیئت نظارت بر انتخابات است.

به گزارش میرملاس ، تیمور سپهوند، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان،  شامگاه(۱۰ خرداد) در نشست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان،در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بروجرد،اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند مهم ترین رویکرد اعضای نظارت بر انتخابات در استان لرستان است.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم در واقع حرکت برمبنای تحقق اهداف نظام شکوهمند اسلامی و صیانت از حقوق مردم است.

سپهوند، خاطرنشان کرد: تلاش برای حاکمیت همدلی و همزبانی در جامعه و تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری درخصوص نامگذاری سال در جهت برگزاری انتخابات سالم نقش بسزایی دارد.

وی، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم، و با صلابت نیامند ایجاد فضایی آرام وبدوم حاشیه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال متشنج کردن فضای منطقه هستند، افزود: دشمنان به خیال خود تلاش می کنند با این دسیسه ها پایه‎های انقلاب اسلامی ایران را که موجب به راه افتادن نهضت بیداری شده است، تضعیف کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان، با اشاره به پیش رو داشتن دو انتخابات مهم در کشور تاکید کرد: حضور گسترده مردم با بصیرت ایران اسلامی در صحنه انتخابات دسیسه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

سپهوند، اذعان داشت: با بی طرفی و پرهیز از جانبداری در عرصه انتخابات و نظارت ب نحوه اجرای قانون رویکرد  شورای نظارت بر انتخابات استان و اعضای آن است.

وی، تصریح کرد: دشمنان در حال هماهنگ کردن کشورهای همسایه با خود هستند تا از این طریق راه دستیابی به اهداف شوم خود را تسهیل کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان، افزود: کمک و حمایت فکری و عملی مسئولان از ناظران و برگزارکنندگان این انتخابات به نفع نظام بوده و پشتوانه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در این راستا تلاش می شود ناظران انتخابات افراد امین و بدون جانبداری باشند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان، اظهارکرد: در این راستا بر اساس قانون ناظران بر انتخابات از افراد معتمد از طرف فرمانداری و بخشداری‎ها پیشنهاد شده و به تائید هیئت‌های نظارت بر انتخابات می‌رسند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. امیدوارم که انتخابات مثل دوره قبل نباشد.

  2. ما هم امیدواریم که این دفعه نظارت کامل هیئتهای نظارت بر انتخابات را به خصوص در رومشگان ببنیم که همیشه با حرف و حدیثها و حاشیه های فراوان تعیین کننده سرنوشت انتخابات در کوهدشت میباشد

  3. اگرکاربرای رضای خداباشه وهدف انجام وظیفه مشکلی نداریم وبدانیم دنیا محل ازمایش است

  4. امیدوایم انتخابات خرم آباد خوب برگزار بشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.