- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۵۱ فقره انواع سرقت درخرم‌آباد کشف شد

d092fa0afb854250a80fc15ebda3ddaa.

 

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: ۱۵ سارق دستگیر و ۵۱ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد کشف شد.

به گزارش میرملاس ، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد، اظهار داشت: ۱۵ سارق دستگیر و ۵۱ فقره انواع سرقت طی هفت روز گذشته در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مبارزه با سارقان، مأموران انتظامی این شهرستان طی هفت روز گذشته توانستند در چندین عملیات منسجم ۱۵ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده سارقان به ۵۱ فقره انواع سرقت ازجمله منزل، خودرو، لوازم و محتویات خودرو، اماکن خصوصی و احشام اعتراف کردند و مقادیر قابل‌توجهی اموال مسروقه نیز از آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: سارقان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

کشف ۵۰ عدد  هود قاچاق در خرم‌آباد

سرهنگ قدرت الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی لرستان اظهار داشت: ۵۰ عدد هود آشپزخانه قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر جابه‌جایی مقادیری وسایل آشپزخانه قاچاق در محور اندیمشک- خرم‌آباد به دیگر استان‌های کشور مأموران پلیس آگاهی استان در ورودی شهر از سمت جنوب مستقر و یک دستگاه ایسوزو را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان عنوان کرد: در بازرسی از ایسوزو، ۵۰ دستگاه هود آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه موارد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

بیش از۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بروجرد کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: ۲۸۶ هزار  نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان بروجرد کشف شد.

وی افزود: در پی کسب خبر و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک قاچاقچی در بروجرد در امر تهیه و توزیع سیگار خارجی غیرمجاز فعالیت دارد، شناسایی و پیگیری موضوع به شکل ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران باکارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی متهم را در بروجرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل وی ۲۸۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد، سیگارهای مکشوفه همراه متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

کامیونت بنز با بیش از ۵۲ میلیون ریال خلافی روانه پارکینگ شد

سرهنگ مرتضی چغلوند، رئیس پلیس‌راه لرستان اظهار داشت: یک دستگاه کامیونت بنز با ۵۲ میلیون و۴۹۰ هزار ریال خلافی توسط مأموران پلیس‌راه استان توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: مأموران پلیس‌راه استان در محور مواصلاتی خرم‌آباد – سلسله به یک دستگاه کامیونت بنز مظنون و آن را توقیف کردند.

رئیس پلیس‌راه لرستان عنوان کرد: با بررسی به‌عمل‌آمده خودرو مذبور با ۵۲ میلیون و۴۹۰ هزار ریال تخلف حادثه‌ساز روانه پارکینگ شد.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در دورود

سرهنگ هدایت الله حسنوند اظهار داشت: با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان دورود ۲۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر، سارق و معتاد دستگیر شدند.

وی افزود: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان توسط مأموران انتظامی با رویکرد ارتقاء سطح امنیت اجتماعی اجرا شد.

فرمانده انتظامی دورود عنوان کرد: مأموران با شناسایی نقاط آلوده در سطح این شهرستان، طی اجرای یک‌روزه این طرح موفق به دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان پرخطر شده که در این راستا ۲۰ نفر دستگیر و ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی بیان کرد: در این طرح با بازرسی از چند منزل مسکونی بیش از ۱۹۰ گرم انواع مواد مخدر، یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر نیز کشف شد.