تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

رویکرد مجمع نمایندگان لرستان اقتصادی است/ نامه وزیر نیرو گم شد

  • کد خبر : 69173
  • 12 خرداد 1394 - 16:46

خرم آباد – نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی رویکرد اصلی مجمع نمایندگان لرستان رویکرد اقتصادی عنوان کرد. به گزارش “میرملاس” به نقل از مهر، ابراهیم آقا محمدی ظهر سه شنبه در دیدار مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تلاش مجمع […]

خرم آباد – نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی رویکرد اصلی مجمع نمایندگان لرستان رویکرد اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش “میرملاس” به نقل از مهر، ابراهیم آقا محمدی ظهر سه شنبه در دیدار مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تلاش مجمع نمایندگان استان این بوده که نسبت به دوره های قبل تفاوت داشته و اقدامات کلانی را در دستور کار خود قرار دهد اظهار داشت: در این راستا مجمع نمایندگان استان همواره طی این سه سال به دنبال اجرای کارهای مهم و کلان در سطح استان بوده است.

وی با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد بیان داشت: با حمایت مدیریت ارشد لرستان و مجمع نمایندگان استان تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد که تا پیش از این تنها سه یا چهار پرواز بود افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین به احیا مجتمع کشت و صنعت لرستان بعد از ۱۰ سال اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان در کنار پیگیری طرحهای کلان در استان به دنبال اجرای پروژه های مختلف در حوزه انتخابیه خود هستند.

آقامحمدی با بیان اینکه رویکرد مجمع نمایندگان لرستان رویکرد اقتصادی است تصریح کرد: رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، توجه به مناطق محروم و … از دیگر رویکردهای مهم مجمع نمایندگان استان است.

وی همچنین به اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ به استان لرستان اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه با پیگیری های صورت گرفته به استان اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی استان لرستان ادامه داد: با این وجود مشکلات استان لرستان از گذشته انباشته شده و هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

آقامحمدی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان ملی همکاری لازم را برای توسعه استان ندارند تصریح کرد: نامه ای که من به وزیر نیرو برای رفع مشکلات استان داده بودم و وی دستور رسیدگی به آن را داده بود درتشکیلات وزارتخانه گم شده است.

وی ادامه داد: به ما گفتند که کپی نامه را بدهید برای رسیدگی و این در حالیست که این کپی دستور وزیر برای رفع مشکلات استان نیز کم شده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ما همواره شاهد نهایت بی توجهی به مردم استان لرستان هستیم افزود: این در حالیست که استانی مانند لرستان که دارای محرومیت های فراوانی است باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

آقامحمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسائل سیاسی در لرستان اقتصاد استان را تحت شعاع قرار داده است گفت: باید دعواهای سیاسی از دعواهای اقتصادی در استان جدا شود.

وی با اشاره به تعامل مطلوب بین مدیریت ارشد لرستان، مجمع نمایندگان استان و همچنین نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بیان داشت: ما نباید بیکاری، فقر مردم و … را قربانی دعواهای سیاسی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ما که همش مورد بی مهری مسئولان رده بالا قرار گرفتیم این هم روش. نگران نباش عزیزم

  2. نامه گمممممممممممممممم شد????????!!!!!!!!!یعنی چییییییییی??????/!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.