- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۱۵۰ اتوبوس آماده اعزام زائران لرستانی به مرقد مطهر امام راحل

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان گفت: بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با استانداردهای فنی و تجهیزات ایمنی آماده سرویس دهی به زائران لرستانی مرقد مطهر امام راحل هستند.

به گزارش”میرملاس” به نقل از فارس، حسن رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان برای جابجائی زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی که روز یکشنبه دهم خرداد در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری صنوف و شرکت‌های حمل و نقل مسافر سطح استان با تمام توان آماده ارائه خدمات مطلوب و ایمن به زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) است.

رحمانی افزود: به همین منظور بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با استانداردهای فنی و تجهیزات ایمنی آماده سرویس‌دهی به زائران هستند و به مدیران شرکت‌های مسافربری تاکید شده است که امکانات رفاهی مناسب در داخل اتوبوس‌ها تامین شود.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان با اشاره به تشکیل جلسات هماهنگی با نهادها و ادارات ذی‌ربط در برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) تصریح کرد: تمام مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی، مراکز  معاینه فنی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر و شرکت‌های امدادخودرو جاده‌ای، آماده خدمات‌رسانی به زائران امام راحل هستند.