تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی:۴۷ درصد اعتبارات ماده ۱۸۰ در لرستان تخصیص یافته است

  • کد خبر : 69217
  • 12 خرداد 1394 - 22:37

  رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبارات سال ۹۳ لرستان از مصوبات سفر هیات دولت به استان بوده و این در حالی است که پارسال ۴۷ درصد اعتبارات ماده ۱۸۰ تخصیص یافته است. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، الهیار ملکشاهی روز سه شنبه در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده […]

81632222-6494778

 

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبارات سال ۹۳ لرستان از مصوبات سفر هیات دولت به استان بوده و این در حالی است که پارسال ۴۷ درصد اعتبارات ماده ۱۸۰ تخصیص یافته است.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، الهیار ملکشاهی روز سه شنبه در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بدون اشاره به میزان اعتبارات افزود: در برخی ردیف های اعتباری نیز حدود ۹۰ درصد اعتبار به استان داده شده است.

وی با انتقاد از اجرایی نشدن این مصوبه هیات دولت در استان گفت: سال گذشته با تهدید استعفای نمایندگان استان، یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال به بودجه استان افزوده شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسا یل و مشکلات لرستان گفت: نرخ بیکاری شهرستان کوهدشت به ۴۲ تا ۴۳ درصد می رسد و از نرم استان نیز بیشتر است.

ملکشاهی افزود: با اجرای طرح های در دست اقدام از جمله ذوب آهن رومشکان ۶۰۰ فرصت شغلی جدید در منطقه ایجاد می شود و پتروشیمی کوهدشت نیز با ۴۰۰ فرصت شغلی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه روغن صنعتی کوهدشت آماده آغاز عملیات اجرایی است تصریح کرد:طرح احداث کارخانه لاستیک سازی نیز مصوب شده و چنانچه این طرح ها به بهره برداری برسد نرم بیکاری کوهدشت به نرم استانی کاهش می یابد.

وی میزان اراضی آبی کوهدشت، لرستان و کشور را به ترتیب ۱۰، ۲۰ و ۴۰ درصد است ادامه داد: سفره های آب زیرزمینی در کوهدشت و رومشکان خشک شده واین مناطق با بحران آب مواجه هستند.

به گفته وی از اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز پنج میلیارد ریال برای ساخت مصلی و سه میلیارد ریال برای کمک به احداث مساجد پرداخت شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خداقوت دکتر عزیز

  2. درود خدا برشما که از همه ظرفیت های خود به نحو احسن در جهت توسعه پایدار در شهرستان استفاده می کنید مردم بعدا می فهمند چه کارهای اساسی انجام داد ه اید

  3. از تلاشها وپیگیری مجدانه شماتشکر می کنیم دکتر

  4. ازانجاکه اینهمه عملکردنموداری نداردهمیشه مارابعدامتوجه میکندواین یعنی اتفاقی نیفتاده..بعدا….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.