تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

دکتر عبدی : حل مشکلات با همدلی و همزبانی به نتیجه خواهد رسید

  • کد خبر : 69231
  • 13 خرداد 1394 - 15:59

    نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: برای حل معضلات استان نیازمند کار جهادی هستیم که با همدلی و همزبانی به نتیجه خواهد رسید. به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، ایرج عبدی در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه جوانان لرستان بیشتر به توجه نیاز دارند […]

57846_orig_7

 

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: برای حل معضلات استان نیازمند کار جهادی هستیم که با همدلی و همزبانی به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، ایرج عبدی در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه جوانان لرستان بیشتر به توجه نیاز دارند و متاسفانه دستگاه‎های متولی آن را رعایت نمی‎کنند، اظهار کرد: رئوس قوانین مجلس رفع موانع تولید و قانون توازن بوده است که در این باره برای رفع موانع تولید ۱۰ سال معافیت مالیاتی دراستان در نظر گرفته شده است؛ همچنین اعتبارات استانی به اندازه ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با تاکید براینکه برای ۳۰۰۰ روستای استان کارهای خوبی انجام شده است، یادآور شد: وضعیت فعلی لرستان نیازمند توجه ویژه است.

عبدی با انتقاد از اینکه در لرستان موالید کاهش یافته و سن ازدواج و مهاجرت افزایش داشته است، تصریح کرد: برای حل این مسایل نیازمند کار جهادی هستیم که با همدلی و همزبانی به نتیجه خواهد رسید.

وی یادآور شد: در راستای بحث اشتغال نورم بیکاری به زیر ۱۵ درصد رسیده است اما باز هم فاصله داریم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به اینکه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در نظر گرفته‎ایم تا امیدی در بین جوانان ایجاد و فرصتی بوجود آید تا به آنها کمک کنیم، افزود: همچنین کارگروهی برای استان‎های ایلام، کرمانشاه و لرستان ایجاد شده تا در برنامه ششم توسعه به صورت ویژه موضوع اشتغال را به عنوان فصلی درنظر بگیریم و روی آن کار کنیم.

عبدی گفت: با وجود تحریم‎ها و مشکلاتی که در بحث اعتبارات داشتیم بودجه استان افزایش یافت و این درحالیست که بودجه کشوری افزایش اندکی داشته و یا اصلا افزایش نداشته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس یادآور شد: با این اوصاف یک‎هزار میلیارد تومان بودجه به لرستان اختصاص یافت.

عبدی خاطرنشان کرد: نیاز ضروری استان همدلی است. با توجه به اینکه انتخابات مجلس و خبرگان را در پیش داریم حساسیت‎هایی در سطح منطقه وجود دارد که چنانچه همدلی نباشد خطراتی متوجه کشور خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دکترعبدی ایام انتخابات جمله ای زیرعکساش نوشته بود(من رویایی درسردارم )نمیدانم آخرش اون رویا چی بود

  2. باسلام خودش گفته رویا واقعیت که نبوده مردم نباید سریع حرفهای کاندیدا رو باور کنن به عملکردهای قبلیشون نگاه کنن مثلا اقای عبدی چه گلی به سر بیمارستان عشایر زده که بخواد به شر شهر خرم آباد بزنه مدیر سایت مدیون مردمی اگر حرفی سازنده هست رو نمایش ندی همه حرفی رو نمایش میدی حرف مارو نمایش نمیدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.