تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

آقامحمدی : گرفتاری مردم را نباید قربانی دعواهای سیاسی کنیم

  • کد خبر : 69233
  • 13 خرداد 1394 - 16:01

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دعواهای سیاسی را باید از دعواهای اقتصادی جدا کنیم، یادآور شد: اگر مسئولین در این مساله هم‎جهت نباشند به جایی نمی‎رسند. به گزارش میرملاس ، ابراهیم آقامحمدی در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه در لرستان با تبریک میلاد با […]

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دعواهای سیاسی را باید از دعواهای اقتصادی جدا کنیم، یادآور شد: اگر مسئولین در این مساله هم‎جهت نباشند به جایی نمی‎رسند.

به گزارش میرملاس ، ابراهیم آقامحمدی در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه در لرستان با تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج) و تسلیت رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: در این نظام هر کسی هرچه دارد از امام خمینی (ره) دارد. باید هر قدمی که برداریم و هر نفسی می‎کشیم بدانیم همه اینها به برکت وجود امام خمینی(ره) بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب باید با چارچوب تفکر امام راحل بماند و حرکت کند و در مکتب شیعی اعتقاد داریم که ولی فقیه جانشین امام زمان (عج) است و کسی پایبند به این نظام است که هم‎جهت با مرام امام(ره) و فرمایشات حرکت کند.

آقامحمدی بیان کرد: عزت، اقتدار و سربلندی ما در دنیا به عنوان یک کشور مهم و استراتژیک در سطح جهان به خاطر تلاش‎های امام راحل و ملت بوده است به گونه‎ای ابرقدرت‎ها تلاش می‎کنند با ما ارتباط برقرار کنند و بایستی شکرگذار این نعمت باشیم.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس اظهار کرد: تلاش مجمع نمایندگان این بوده که حرکتمان با شیوه‎های گذشته متفاوت باشد و مراجعاتی که بایستی به مسئولین اجرایی شود فرصت کلان فکر کردن را از ما می‎گیرند، البته مردم نیازمند هستند و مجبورند به ما مراجعه کنند؛ در حالیکه این کارها وظیفه دستگاه‎های اجرایی است.

 وی ادامه داد: در بحث ساماندهی و اشتغال مجلس وظیفه دارد بودجه خوب تدوین کند، در اختیار دولت‎ها قرار دهد تا آنها شغل ایجاد کنند.

آقامحمدی با بیان اینکه با تلاش مجمع نمایندگان، استانداران دهمرده و بازوند توانستیم وضعیت پرواز فرودگاه‎ها را ساماندهی کنیم گفت: علیرغم اینکه مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دوستمان بود اما به خاطر مساله فرودگاه مجبورش کردیم به مجلس بیاید و پاسخگو باشد، هر نماینده‎ای در حوزه انتخابیه خود باید بتواند کاری انجام دهد.

 وی بیان کرد: رویکرد مجلس نهم بیشتر اقتصادی و در جهت رفع موانع تولید، اقتصاد مقاومتی و توجه به مناطق محروم بوده است.

 نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با تاکید بر اینکه از محل ماده ۱۸۰ که هر ساله ۲۰ میلیارد تومان به استان نمی‎آمد با تلاش نمایندگان سهم استان از ماده ۱۸۰، ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است که بیشتر از بودجه عمرانی نبوده است هر چند که بودجه عمرانی امسال استان نیز نسبت به سایر استان‎ها چشمگیر بوده است، یادآور شد: چون مشکلات استان انباشته است و در میان مسئولین مرکز اراده‎ای مشاهده نمی‎شود که لرستان به صورت اورژانسی از این وضعیت خارج شود و متاسفانه آنها ما را به سر می‎دوانند.

 وی با انتقاد از اینکه دستوری که وزیر درباره حل یکی از مسائل لرستان به بنده داده بود در تشکیلات وزارت نیرو گم شد و ظاهراً نیز کپی دستور وزیر هم گم شده بود، اظهار کرد: بنده هم به وزیر گفتم که گویا زیردستان شما از دستورات شما اطاعت نمی‏‎کنند و این البته نهایت بی‎توجهی به مردم لرستان است و متاسفانه اینگونه نگرش‎هایی را در سطوح بالای مدیریتی در کشور داریم و در سطوح مدیریتی پایین نیز مسائل سیاسی، مسائل اقتصادی را تحت شعاع خود قرار داده است.

 وی با تاکید بر اینکه دعواهای سیاسی را باید از دعواهای اقتصادی جدا کنیم، یادآور شد: اگر مسئولین در این مساله هم‎جهت نباشند به جایی نمی‎رسند.

 آقامحمدی گفت: نمایندگان مجلس، استاندار لرستان و مسئولین اجرایی با هماهنگی، تعامل و با همدلی دست به کارهایی زدند و به حقشان رسیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه نماینده ابزاری دارند و می‎توانند از وزیر سوال کنند گفت: چنانچه با هم حرکت کنیم موفقیت‎مان حتمی است.

وی گفت: در کل روند کار مجلس را در دو بعد توجه به مسائل سیاسی به ویژه هسته‎ای و سیاست خارجی و همچنین مسائل اقتصادی مورد رضایت است البته مجلس ولایت‎مدار به فکر مردم و انقلاب بوده و در چارچوب نظام حرکت کرده و نمایندگان استان جزء فعال این دو بعد بودند.ایسنا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. بگو واسه لرستان چکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. سپاس از تفکرشما

  3. این تفکر سازنده است انشالله که به آن توجه کافی شود

  4. از این به بعد این آقایان بیشتر آفتابی می شوند چون هر چه جلوتر برویم به انتخابات مجلس نزدیکتر می شویم!

  5. برو آقامحمدی بس کن شعر و شعار و غوغاسالاری و جنجال بس کن لطفا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.