تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان : لرستان نیازمند سالانه ۴۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است

  • کد خبر : 69280
  • 15 خرداد 1394 - 2:58

  استاندار لرستان گفت: برای محرومیت زدایی در استان باید سالانه چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گیرد. به گزارش میرملاس به نفل مهر، هوشنگ بازوند عصر پنج شنبه در مراسم افتتاح مسجد روستای شترخفت شهرستان دلفان با اشاره به روند توسعه در استان افزود: درصد بسزایی از زحمات توسعه و عمران لرستان بر […]

_MG_0355

 

استاندار لرستان گفت: برای محرومیت زدایی در استان باید سالانه چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گیرد.

به گزارش میرملاس به نفل مهر، هوشنگ بازوند عصر پنج شنبه در مراسم افتتاح مسجد روستای شترخفت شهرستان دلفان با اشاره به روند توسعه در استان افزود: درصد بسزایی از زحمات توسعه و عمران لرستان بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بوده که صمیمانه از زحمات فرماندهی و پرسنل آن تشکر و قدردانی می کنیم.

بازوند با اشاره به اینکه اقدامات بسیار بزرگی در استان لرستان در حوزه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی در حال انجام است افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید فراوانی در بحث محرومیت زدایی داشتند و باید گفت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی محرومیت زدایی بود و به حول قوه الهی در استان شاهد فعالیت های خوبی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از طرح های بزرگ عمرانی استان در حال حاضر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال انجام است اظهار داشت: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد علی رغم اینکه انصافا ما اعتباری برای انجام این طرح نداشتیم و یا کافی نبود اما با نگاه ویژه و بزرگوارانه از سوی سردار عبدالهی این طرح هم اکنون در حال اجرا بوده به طوریکه در حال حاضر پروازهای خارجی در حال انجام است.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار داشت: باید این همدلی و وحدت در بین همه ما وجود داشته باشد و مردم و مسئولین هماهنگ باشند که این مهم در شهرستان دلفان به خوبی اجرا شده و همکاری جدی بر روی پروژه های عمرانی و اقتصادی وجود دارد.

وی ادامه داد: نمونه بارز این همراهی در احداث پروژه بزرگ گاوداری پنج هزار راسی است که می تواند در توسعه اقتصادی و کشاورزی منطقه نقش مهمی ایفا کند که با اهدای زمین و مشارکت اهالی در حال اجرا است.

بازوند با تاکید بر اینکه ما برای محرومیت زدایی در استان باید سالانه چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم اظهار داشت: طبیعی است که تامین این میزان اعتبار به تنهایی توسط دولت امکان پذیر نیست و باید بخش خصوصی پای کار بیاید و سرمایه گذاری کند.

استاندار لرستان یادآور شد: یکی از لازمه های ورود بخش خصوصی به هر منطقه مشارکت و همکاری و همدلی اهالی منطقه است که امیدواریم مردم شهرستان دلفان همچون گذشته این همراهی را داشته باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای استاندار هم که هر چند وقت یک بار می آیند چندتا عدد و رقم میلیاردی که حتی شمردن صفرهایش در حد ما نیست می گن و می رن.
    پدر من
    برای خشکسالی و ضرر امسال کشاورزان کوهدشتی (گندم و جو کاران) چند میلیون ناقابل هزینه کن. میلیارد پیشکش همه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.