- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار دلفان : مرکز آموزش عالی دلفان به دلیل کمبود فضا در حال انحلال است

0-(2)

 

فرماندار دلفان گفت: مرکز آموزش عالی دلفان به دلیل کمبود فضا در حال انحلال است.

عصر امروز مردم روستای شترخفت شهرستان دلفان میزبان سردار عباداله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و هوشنگ بازوند استاندار لرستان بودند تا شاهد افتتاح مسجدی که توسط قرارگاه ساخته شده بود باشند.

این مسجد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در این روستا ساخته شده و از امکانات و تجهیزات مناسبی نیز برخوردار است.

فرماندار دلفان در ابتدای این مراسم وجود فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و استاندار لرستان را مایه خیر و برکت برای توسعه استان و شهرستان عنوان کرد و افزود: مردم محروم شهرستان دلفان همواره یار و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و در عرصه های مختلف دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و امیدواریم دولت و قرارگاه به یاری مردم این منطقه بیایند و برای توسعه و عمران و آبادانی این منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

علی باقری با اشاره به اینکه مردم این شهرستان ۴ درخواست اساسی از استاندار لرستان و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء دارند اظهار داشت: تلاش برای نهایی شدن طرح گاوداری ۵ هزار راسی شهرستان دلفان توسط
استاندار لرستان از جمله این مطالبات است.

وی افزود: همچنین احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اقدامات اولیه و اداری آن انجام گرفته و توسط قرارگاه در این شهرستان ساخته می شود که امیدواریم هر چه زودتر شاهد کلنگ زنی آن باشیم.

فرماندار دلفان افزود: سومین خواسته مردم این شهرستان احداث شهرک صنوف آلاینده در این منطقه است که از استاندار لرستان خواستاریم که این موضوع در کارگروه زیربنایی استان تصویب و مشکل این شهرستان حل شود.

باقری با تاکید بر اینکه دانشگاههای ما در حال انحلال هستند ادامه داد: متاسفانه اکثر مراکز آموزش عالی در این شهرستان فضای کافی برای آموزش ندارند و از استاندار لرستان درخواست داریم همانگونه که
مشکلات بیمارستان ابن سینا را در یک بازدید و جلسه ای در استان حل کردند تلاش کنند مشکل کمبود فضای آموزشی برای دانشگاههای شهرستان نیز حل شود.مهر