تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رییس اتاق بازرگانی خرم آباد عضو اصلی کمیته اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی ژنو شد

  • کد خبر : 69297
  • 15 خرداد 1394 - 18:47

  یک لرستانی عضو اصلی کمیته اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی کارفرمایان در ژنو شد. به گزارش میرملاس به نقل از خبرآنلاین ، در یکصد و چهارمین اجلاس جهانی کار که در شهر ژنو کشور سوئیس در حال برگزاری است، گروهی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی عضو تشکل‌های عالی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.   یک […]

15-6-5-9211045

 

یک لرستانی عضو اصلی کمیته اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی کارفرمایان در ژنو شد.

به گزارش میرملاس به نقل از خبرآنلاین ، در یکصد و چهارمین اجلاس جهانی کار که در شهر ژنو کشور سوئیس در حال برگزاری است، گروهی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی عضو تشکل‌های عالی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
 

یک لرستانی عضو اصلی کمیته اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی کارفرمایان در ژنو شد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از  یافته، در یکصد و چهارمین اجلاس جهانی کار که در شهر ژنو کشور سوئیس در حال برگزاری است، گروهی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی عضو تشکل‌های عالی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند. حسین سلاح‌ورزی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد که به عنوان عضو اصلی کمیته‌ی اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی در یکصد و چهارمین اجلاس جهانی کار حضور یافته است، گفت: کنفرانس بین‌المللی کار بالاترین ارگان تصمیم سازی در سازمان جهانی کار (آی ـ ال ـ اُ) است که همه ساله در ماه ژوئن (خرداد) نمایندگان سه جانبه از ۱۸۵ کشور عضو آن سازمان را گرد هم می‌آورد. وی، هدف از برگزاری اجلاس جهانی کار را ارتقای سطح فنی و آموزشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و رسیدگی به عملکرد دولت‌ها برشمرد و افزود: همچنین این اجلاس به جدیدترین موضوعات و مباحث روز جامعه کارگری و کارفرمایی می‌پردازد.

عضو اصلی کمیته اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی در یکصدو چهارمین اجلاس جهانی کار تصریح کرد: این اجلاس متشکل از یک مجمع عمومی با حضور تمامی اعضای سه جانبه و همچنین کمیته‌های فنی است که به دلیل همزمانی نشست‌های آن، هر هیأت با تقسیم وظایف میان اعضای نمایندگی خود (هر سه گروه) در آن شرکت می‌کنند. سلاح‌ورزی اعلام کرد: نشست‌های مجمع عمومی در سالن اجتماعات مقر اروپایی سازمان ملل و نشست‌های فنی نیز در سالن‌های مختلف این سازمان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه محمد عطاردیان بر اساس گزارش مدیرکل سازمان جهانی کار، مسوول سخنرانی در مجمع عمومی است، اعلام کرد: محمد مروج حسینی نیز عضو اصلی کمیته‌ اجرای استاندارهای کنفرانس است.

عضو اصلی کمیته اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی در یکصد و چهارمین اجلاس جهانی کار ادامه داد: همچنین سید عبدالوهاب سهل‌آبادی عضو اصلی کمیته واحدهای کوچک و متوسط و سید حسن افتخاریان نیز عضو اصلی کمیته تسهیل گذر از اقتصاد غیررسمی به رسمی هستند. سلاح‌ورزی از شهره تصدیقی به عنوان مشاور و عضو علی‌البدل کمیته اهداف استراتژیک حمایت اجتماعی نام برد و اضافه کرد: همچنین مشاور و عضو علی البدل کمیته تسهیل گذر از اقتصاد غیر رسمی به رسمی را نیز مرتضی سلیمی بر عهده دارد. وی تأکید کرد: کشورهای عضو نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات این کمیته‌ها مطرح و تجربیات خود را به یکدیگر منتقل می‌کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.