تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

استاندار خبر داد: احداث مدرسه برای ۱۰روستای حوزه سد سیمره

  • کد خبر : 69344
  • 16 خرداد 1394 - 17:55

  استاندار لرستان گفت :برنامه ریزی برای ارتقاء تحصیلی، از زیرساخت های اصلی تعالی جوامع و توسعه است. به گزارش میرملاس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، هوشنگ بازوند در شورای آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر ضرورت بیان مشکلات آموزش و پرورش در این شورا افزود […]

photo_2015-06-06_17-29-48

 

استاندار لرستان گفت :برنامه ریزی برای ارتقاء تحصیلی، از زیرساخت های اصلی تعالی جوامع و توسعه است.

به گزارش میرملاس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، هوشنگ بازوند در شورای آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر ضرورت بیان مشکلات آموزش و پرورش در این شورا افزود : اولویت شورای آموزش و پرورش رفع مشکلات و موانع مسیر آموزش و پرورش استان است .

وی اظهار کرد: در این راستا شایسته است این شورا بر مسایل نرم افزاری و ایجاد طرح ها و برنامه های لازم در جهت ارتقاء تحصیلی استان بپردازد.

وی تصریح کرد: برخی مسایل مطرح شده در این شورا سخت افزاری هستند که در جلسات دیگر نیز قابل طرح و برطرف شدن هستند .

همچنین در ادامه استاندار لرستان گفت: با توجه به زیر آب رفتن تعدادی از مدارس این منطقه با احداث این سد متولیان احداث آن تعهد داده اند نسبت به احداث کلاس های درس مورد نیاز اقدام کنند.

وی افزود : در این راستا متولیان احداث این سد موظف هستند که نسبت به تعهد خود اقدام کنند و در این راستا باید با تشکیل جلسه ای با حضور مدیر کل بازرسی استانداری ،آموزش و پرورش، آب منطقه ای و نماینده سد نسبت به تعیین تکلیف این موضوع ظرف ۱۵ روز آینده اقدام شود.

وی همچنین به پلمپ استخر آموزش و پرورش لرستان از سوی شهرداری الیگودرز نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا جلسه ای با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان، شهرداری الیگودرز و آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف این استخر نیز باید برگزار شود.

استاندار لرستان همچنین به تعهد ۱۷ بانک عامل استان در رابطه با احداث یک مدرسه یک کلاسه در مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: با توجه به مصوبه ای که در این زمینه وجود دارد این اقدام باید از سوی بانکهای استان عملیاتی شود.

بازوند افزود: تا کنون شش بانک استان اعلام آمادگی کرده اند که این مدارس را احداث کنند و سایر بانکهای استان نیز که در این زمینه تعهد کرده اند نسبت به اخذ مجوز از هیئت مدیره خود در تهران اقدام و این مصوبه را هرچه زودتر عملیاتی کنند.

وی با اشاره به روند کند پیگیری ها در سطح استان از طرف دستگاه های اجرایی اظهار کرد : برای رسیدن به نتیجه مطلوب در یک زمینه در لرستان باید ۱۲ برابر بیشتر از سایر استانها وقت گذاشت.

وی همچنین در خصوص اعتبارت آموزش و پرورش استان گفت : این موضوع توسط معاون برنامه ریزی استانداری پیگیری خواهد شد .

 

عکس و خبر: علی کاکولوند

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. از زحمات استاندار فرهنگ دوست ودلسوز جهت پیگیری ساخت مدرسه در مناطق محروم استان سپاسگزاریم به امید پایندگی استاندار پر تلاش خدوم

  2. مدارس زیر آب رفتند وباید بسازند حق اون روستاهاست….

  3. مردم لرستان قدر استاندار رو بدونید که از سد سیمره میخاد که مدرسه بسازه- مثل مسئولین بدره نیست که نمک گیر سد شده باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.