- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۵۶ فقره سرقت در خرم آباد کشف شد/ دستگیری اراذل و اوباش

 

خرم آباد – فرمانده انتظامی خرم آباد از کشف ۵۶ فقره انواع سرقت طی هفت روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “میرملاس” به نقل از مهر،سرهنگ حسین نجفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی یک فقره تصادف خودرویی منجر به خسارت مالی در یکی از محله های شهر خرم آباد، سرنشینان یکی از خودرو ها که از اراذل و اوباش بودند، اقدام به درگیری و عربده کشی باسرنشین خودرو مقابل می کنند.

وی ادامه داد: این اوباش سپس فرد یاد شده را مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از رعب و وحشت مردم محله و سلب آسایش عمومی متواری شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان در محل حاضر و دستگیری افراد شرور را دردستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نجفی اظهار داشت: ماموران مخفیگاه آنها را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه، سه اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

کشف ۵۶ فقره انواع سرقت در خرم آباد

سرهنگ نجفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای مبارزه با سرقت، مأموران انتظامی این شهرستان طی هفت روز گذشته موفق شدند در چندین عملیات جداگانه ۱۲ سارق را شناسایی و دستگیر نمایند.

وی افزود: دربازجویی های به عمل آمده سارقان به تعداد ۵۶ فقره انواع سرقت ازجمله منزل، موتورسیکلت، خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو، اماکن دولتی، محموله و … اعتراف کردند و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه نیز از آنان کشف و ضبط شد.