تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بازدید معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی از کلینیک ابن سینای خرم آباد

  • کد خبر : 6947
  • 30 تیر 1391 - 17:45

معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی در سفر اخیر خود به لرستان از بخش های مختلف کلینیک شبانه روزی ابن سینای خرم آباد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز بهداشتی قرارگرفت. به گزارش میرملاس نیوز؛مهندس بیطرف در جلسه ای که در جریان این بازدید با حضور مسولان تعاون استان و شهرستان […]

معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی در سفر اخیر خود به لرستان از بخش های مختلف کلینیک شبانه روزی ابن سینای خرم آباد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز بهداشتی قرارگرفت.

به گزارش میرملاس نیوز؛مهندس بیطرف در جلسه ای که در جریان این بازدید با حضور مسولان تعاون استان و شهرستان خرم آباد در محل دفتر مدیرعامل مرکز بهداشتی ابن سینای خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل این مراکز در مناطق محروم و کمتر برخوردار اشاره کرد و گفت:واحد های بهداشتی درمانی  در این مناطق بسیار مثمر ثمر هستند.

معاون تعاونی های تولیدی وزارت تصریح کرد: با توجه به ترکیب اعضا و توانمندی شخص مدیر عامل  این مرکز بهداشتی منطقه ماسور در امور سرپایی و اورژانسی انجام می دهد.

بیطرف با اشاره به طرح پیشنهاداتی در این جلسه گفت: جذب سرمایه گذار و استفاده از تسهیلات جهت نوسازی ، بهسازی و تجهیز این مرکز بهداشتی در جهت احداث کلینیک تخصصی منطقه ماسور خرم آباد مطرح شد.

معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار  تعاون و رفاه اجتماعی  در خصوص اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک عامل از مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان به خاطر حمایت های بیش از پیش وی تقدیر کرد.

وی گفت:بخش تعاون با ارائه پیشنهادات هدایت مشاوره و همیاری و نوسازی تعاونی هایی که در بخش های مختلف فعال هستند کمک و راهنمایی می کند.

بی طرف اضافه کرد: در همین راستا سلسله بازدیدهایی از تعاونی های تولیدی در سطح استانهای کشور در حال انجام است که لرستان نیز به عنوان استان دارای پتانسیل های خاص در بخش صنعت،معدن و کشاورزی مورد بازدید قرار گرفت .

وی گفت:در همین راستا تیمی تخصصی از سوی معاونت تعاون وزارت از تعاونی های شهرهای سراسر استان شامل خرم آباد،ازنا ، الیگودرز ، بروجرد کوهدشت ، پلدختر،اشتر ونورآباد ازنزدیک بازدید به عمل آمدوضمن ارایه پیشنهادات درراستای بهسازی وضعیت موجود ، از طرح های موفق جهت الگوبرداری  به صورت ویژه بررسی به عمل آمد.

وی هدف ازانجام این بازدید ها را با ایجاد فرصت های بوجود آمده برای توسعه واحدهای بخش تعاون عنوان کرد و گفت: پیگیری بودجه های ابلاغی استانها، هدایت دادن و مشاوره تکمیل تعاونی جدیدو همجپنین پی گیری بودجه های سنوات ابلاغی از طریق دولت به وزارت مطبوع و معاونت تعاون بودجه هایی با توجه به پتانسیل های موجود در اختیار استانها از دیگر اهداف این سفر است.

معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی گفت:سال گذشته نیز در همین راستا بودجه هایی در جهت بررسی های نظارتی و برون سپاسی امور تعاونی ها تقویت اتحادیه تعاونی و نظارت بر اعطای تسهیلات تعاونی های در دست اجرابا اغتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال  انجام گرفت .

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.