- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازدید معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی از کلینیک ابن سینای خرم آباد

[1]

معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی در سفر اخیر خود به لرستان از بخش های مختلف کلینیک شبانه روزی ابن سینای خرم آباد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز بهداشتی قرارگرفت.

به گزارش میرملاس نیوز؛مهندس بیطرف در جلسه ای که در جریان این بازدید با حضور مسولان تعاون استان و شهرستان خرم آباد در محل دفتر مدیرعامل مرکز بهداشتی ابن سینای خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل این مراکز در مناطق محروم و کمتر برخوردار اشاره کرد و گفت:واحد های بهداشتی درمانی  در این مناطق بسیار مثمر ثمر هستند.

معاون تعاونی های تولیدی وزارت تصریح کرد: با توجه به ترکیب اعضا و توانمندی شخص مدیر عامل  این مرکز بهداشتی منطقه ماسور در امور سرپایی و اورژانسی انجام می دهد.

بیطرف با اشاره به طرح پیشنهاداتی در این جلسه گفت: جذب سرمایه گذار و استفاده از تسهیلات جهت نوسازی ، بهسازی و تجهیز این مرکز بهداشتی در جهت احداث کلینیک تخصصی منطقه ماسور خرم آباد مطرح شد.

معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار  تعاون و رفاه اجتماعی  در خصوص اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک عامل از مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان به خاطر حمایت های بیش از پیش وی تقدیر کرد.

[2]

وی گفت:بخش تعاون با ارائه پیشنهادات هدایت مشاوره و همیاری و نوسازی تعاونی هایی که در بخش های مختلف فعال هستند کمک و راهنمایی می کند.

بی طرف اضافه کرد: در همین راستا سلسله بازدیدهایی از تعاونی های تولیدی در سطح استانهای کشور در حال انجام است که لرستان نیز به عنوان استان دارای پتانسیل های خاص در بخش صنعت،معدن و کشاورزی مورد بازدید قرار گرفت .

وی گفت:در همین راستا تیمی تخصصی از سوی معاونت تعاون وزارت از تعاونی های شهرهای سراسر استان شامل خرم آباد،ازنا ، الیگودرز ، بروجرد کوهدشت ، پلدختر،اشتر ونورآباد ازنزدیک بازدید به عمل آمدوضمن ارایه پیشنهادات درراستای بهسازی وضعیت موجود ، از طرح های موفق جهت الگوبرداری  به صورت ویژه بررسی به عمل آمد.

[3]

وی هدف ازانجام این بازدید ها را با ایجاد فرصت های بوجود آمده برای توسعه واحدهای بخش تعاون عنوان کرد و گفت: پیگیری بودجه های ابلاغی استانها، هدایت دادن و مشاوره تکمیل تعاونی جدیدو همجپنین پی گیری بودجه های سنوات ابلاغی از طریق دولت به وزارت مطبوع و معاونت تعاون بودجه هایی با توجه به پتانسیل های موجود در اختیار استانها از دیگر اهداف این سفر است.

معاون تعاونی های تولیدی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی گفت:سال گذشته نیز در همین راستا بودجه هایی در جهت بررسی های نظارتی و برون سپاسی امور تعاونی ها تقویت اتحادیه تعاونی و نظارت بر اعطای تسهیلات تعاونی های در دست اجرابا اغتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال  انجام گرفت .