تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

سرپرست جدید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 69554
  • 17 خرداد 1394 - 23:51

دکتر پیمان آسترکی به عنوان سرپرست جدید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی و از خدمات دکتر سیاوش بیرانوند قدردانی شد. به گزارش”میرملاس“به نقل ازآریا،حجت الاسلام مرادیان مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این آئین با بیان این که پست‌ها و مناصب،اعتباری و گذرا هستند و آنچه ماندگار است عمل به […]

دکتر پیمان آسترکی به عنوان سرپرست جدید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی و از خدمات دکتر سیاوش بیرانوند قدردانی شد.

به گزارش”میرملاس“به نقل ازآریا،حجت الاسلام مرادیان مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این آئین با بیان این که پست‌ها و مناصب،اعتباری و گذرا هستند و آنچه ماندگار است عمل به تکلیف و خدمت به مردم است که مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد،تصریح کرد:این جایگاه‌ها به راحتی تغییرمی‌کنند ونباید به پست های گذرا دل بست که امیدوارم همواره خدا را در همه حال بیاد داشته باشیم و خدای متعال هم توفیق عمل به دستوراتش را به همه عنایت فرماید.

در ادامه دکترساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با اشاره به خلقت انسان و استناد به آیاتی از کلام وحی گفت: تغییر یکی از الزامات خلقت انسان بوده و بشر بر اساس فطرتش بطور دائم و مرتب در حال تغییر و دگرگونی است واین تغیر مدام در سیر تکاملی انسان از بدو تولد تا پایان عمر بخوبی مشهود است ولی آنچه مهم است اخلاص عمل و توفیق ثبت کار نیک در پرونده اعمال  است که انسان را ماندگار و جاودانه می‌کند.

رئیس دانشگاه به سجایای اخلاقی دکتر بیرانوند و تلاش ارزشمند ایشان در طول چندین سال خدمت صادقانه به مردم اشاره کرد و گفت :دکتر بیرانوند یکی از مدیران جوان و ارزشمند دانشگاه در عرصه خدمت بی ریا و صادقانه به مردم است که در این راه تلاش‌های زیادی کرده ومنشاء خدمات ارزنده ای بوده است.


دکترسیاوش بیرانوند معاون سابق درمان دانشگاه نیزدر پایان این مراسم،قبول مسوولیت را نوعی ایثاروازخود گذشتگی عنوان کرد وگفت:افتخار خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعادت و فرصت مغتنمی است که نصیب هرکسی نخواهد شد اماخدمت گزاران نظام باید بدانندهرچه درمسیر خدمت تلاش نمایند در قیاس با ایثار شهدا،جانبازان،آزادگان وخانواده های مکرم آن ها هیچ کاری انجام نداده اند چراکه اقتدار،آسایش و امنیت امروزایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران است.

دکتر بیرانوندهمکاری با ریاست دانشگاه  را بسیار ارزنده تلقی کرد و ازحسن اعتماد ایشان در تداوم خدمت در مسند معاونت درمان طی دو سال گذشته تقدیرکرد .

شایان ذکر است در پایان این مراسم با تقدیم لوح سپاس از خدمات قریب به شش ساله دکتر بیرانوند تجلیل بعمل آمد و ابلاغ دکتر پیمان آسترکی با حفظ سمت مدیریت حراست دانشگاه به ایشان تقدیم شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب دکتر آسترکی تو بیمارستان کوهدشت خیلی از مردم می میرن ، برخی از کارمندان و بدبختانه مسئولین بدون حضور در محل کار برای ۶۰ تا ۹۰ روز حقوق و کارانه و حق سرپرستی و … را می گیرند.
    اینجا مادر ، نوزاد ، کودک ، پیر و جوان خیلی راحت می میرن.
    اینجا زائه به زایشگاه داه داده نمی شه.
    اینجا نوزادان تو دستشویی قدم به این دنیای “زیبا” می ذارن.
    بعد از مرک نوزادان وقتی هم که شکایت میشه و محکوم می شن و دیه بریده می شده بازهم از زیر بار پرداخت دیه شانه خالی می کنند.
    خلاصه آقای آسترکی عزیز
    اینجا همه چی خوبه
    خوبه خوب

  2. خی دوست داریم

  3. جناب اقای دکتر استرکی انتصاب حضرتعالی رابه سرپرستی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تبریک می گویم انشالله با درایت وشایستگی که جنابعالی دارید درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)وخدمت به خلق الله موفق وسرافراز باشید
    ایرانشاهی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.