تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور : رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد

  • کد خبر : 69618
  • 18 خرداد 1394 - 23:18

  معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: گروه‎های سیاسی در جریان انتخابات سال جاری با حرمت نهادن به شعار سال، در رقابتی سالم حضور پیدا کنند.  حجت‌الاسلام مجید انصاری در سفر به شهرستان رومشگان با اشاره به دو انتخابات مهم کشور در سال جاری افزود: بسیار خوشحالیم که نظام سیاسی ایران، مردم‎سالار است و طی سال‎های گذشته […]

photo_2015-06-17_20-44-26

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: گروه‎های سیاسی در جریان انتخابات سال جاری با حرمت نهادن به شعار سال، در رقابتی سالم حضور پیدا کنند.

 حجت‌الاسلام مجید انصاری در سفر به شهرستان رومشگان با اشاره به دو انتخابات مهم کشور در سال جاری افزود: بسیار خوشحالیم که نظام سیاسی ایران، مردم‎سالار است و طی سال‎های گذشته ۳۲ انتخابات و همه‎پرسی برگزار کرده است.

وی بیان کرد: گروه‎های سیاسی، احزاب و جمعیت‎ها باید در جریان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حفظ منافع، وحدت ملی و اخوت و برادری عمومی با حرمت نهادن به شعار سال در رقابتی سالم و اخلاقی حضور پیدا کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد، ادامه داد: نتایج انتخابات باید منتهی به تقویت همبستگی ملی و انسجام بیشتر بین دولت و ملت شود. انصاری اضافه کرد: امروزه دشمنان به ویژه رسانه‎های صهیونیستی درصدد ایجاد شکاف میان دولت و ملت هستند به همین خاطر باید در جریان انتخابات نهایت هوشمندی را به خرج داد. وی با اشاره به اینکه انرژی سیاسی در بین مردم کوهدشت بالاست، اظهار کرد: وجود این نشاط سیاسی در بین مردم این شهرستان می‎تواند الگویی برای دیگر استان‎ها شود و البته شرط آن داشتن بینش سیاسی، وحدت ملی و انسجام و اخوت ملی است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور یادآور شد: نباید در رقابت‎های سیاسی برای توسعه شهرستان و استان تعصبات را دخیل کرد و باید برای توسعه استان هوشیاری و هوشمندی را در انتخابات به کار گرفت.

همچنین انصاری در مراسم کلنگ‎زنی کارخانه ذوب آهن آذرپاد بیان کرد: اداره کشور بزرگ ایران، رفع نیازمندی‎های مردم و توسعه و پیشرفت این کشور که آهنگ تشکیل حکومت عدل اسلامی قبل از حکومت عدل جهانی را دارد با سخنرانی و شعار ممکن نیست بلکه باید در میدان عمل با تکیه بر همدلی و همزبانی بین دولت و مردم و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشمندان به گونه‎ای برنامه‎ریزی کرد که رشد و توسعه پایدار در تمام عرصه‎ها شکل گرفته و شتاب پیدا کند.

این مقام مسئول ادامه داد: ایران در منطقه‎ای حساس واقع شده که حوادثی سهمگین به صورت طوفان‎هایی از توطئه، خیانت و دغل‎بازی قدرت‏‎های غربی و جهانی در اطراف آن رخ می‎دهد؛ عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان، یمن و دیگر کشورهای اسلامی امروزه در معرض آسیب‎های بزرگ قرار گرفته‎اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: توطئه‎گران با استفاده از عناصر مزدور خود در کشورهای اسلامی ثروت این کشورها را به اسلحه تبدیل کرده و آن را بر سر مسلمین‌زده و برای نابودی زیرساخت‎های جهان اسلام به کار می‎گیرند و چهره خشن و وحشی از اسلام به جهانیان عرضه می‎کنند.

انصاری اضافه کرد: در میان این منطقه ناامن کشور ایران به لطف خداوند متعال و در پرتو عنایات ولی عصر(عج)، رهبری مقام معظم رهبری و حضور یکپارچه مردم همیشه در صحنه به عنوان مرکز ثبات، امنیت و اقتدار در منطقه نقش ایفا می‎کند؛ باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و برای ترویج این امنیت به دیگر کشورهای منطقه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‎های تثبیت امنیت، ایجاد امید و نشاط در جامعه و نسل جوان است، تصریح کرد: زمانی که تحصیل‎کردگان و جوانان شغل مناسب، آزادی اسلامی، درآمد خوب و حضور پرنشاط در عرصه‎های مختلف داشته باشند می‎توان امنیت را تثبیت و ترویج کرد.ایسنا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام سفر معاون رئیس جمهور به چه خاطر بوده است؟

  2. با سلام به مدیر محترم سایت با توجه به رسالت خبر نگارى شما و و شخصیت معاون رئیس جمهورى براى چه شما از علت سفر ریس جمهور هیچ اشاره اى نکردید؟؟؟!

  3. سلام ناشناس
    اومدن کارخانه ذوب آهن آذر پاد رومشکان رو کلنگ زدن که الانم دارن کار میکنن البته کار عمرانیش از یک ماه پیش شروع شده
    و انشالله حدود ۴۵۰ نفر از کوهدشت و ۱۵۰ نفر از رومشگان مشغول به کار میشن
    بیشتر رشته های فنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.