تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

معاون اجرایی رییس جمهور: در لرستان تیم عالی دولت و استاندار با قوت در حال پیگیری طرح و پروژه های استان هستند

  • کد خبر : 69848
  • 21 خرداد 1394 - 22:05

    سد حوضیان الیگودرز با حضور معاون اجرایی رییس جمهور آبگیری شد.  به گزارش میرملاس ، محمد شریعتمداری  در این مراسم با تاکید براینکه تکمیل و بهره برداری از سدهای در دست احداث از برنامه های اساسی دولت است گفت: دولت به طور ویژه مشغول سرمایه گذاری در این حوزه است. وی با اشاره […]

 

 

سد حوضیان الیگودرز با حضور معاون اجرایی رییس جمهور آبگیری شد.
  به گزارش میرملاس ، محمد شریعتمداری  در این مراسم با تاکید براینکه تکمیل و بهره برداری از سدهای در دست احداث از برنامه های اساسی دولت است گفت: دولت به طور ویژه مشغول سرمایه گذاری در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دو سد مروک و ایوشان در لرستان به بهره برداری رسیدند گفت : انتظار می رود سد حوضیان با توجه به منابع مالی مطلوب امسال به بهره برداری برسد .

معاون اجرایی رییس جمهوری همچنین گفت : لرستان یکی از مهمترین استانها در زمینه دامپروری و کشاورزی است اما بخش قابل توجهی از کشت این استان دیم است.

وی افزود : میانگین زمینهای آبی لرستان ۲۵ درصد است و این در حالی است که این میانگین در سطح کشور ۴۵ درصد می باشد و با تلاش های استاندار لرستان این میانگین به نرم کشوری خواهد رسید .

وی در خصوص تکمیل طرح های نیمه تمام در سطح کشور گفت : در سالهای گذشته روند پروژه های عمرانی در کشور کند بوده است و دولتها خیلی نتوانسته اند روند سریع در تکمیل طرح ها را دنبال کنند.

وی افزود : بودجه عمرانی سال ۹۱ کشور ۱۱۰ هزارمیلیارد ریال بود که این رقم در سال ۹۲ به ۲۱۰ هزار میلیارد ریال رسید و این در حالی است که بودجه عمرانی کشور در سال ۹۳ حدود ۳۲۰ هزار میلیارد ریال شد.

وی اظهار کرد : امید است اعتبار عمرانی سال ۹۴ همان ۳۲۰ میلیارد ریال بعلاوه درصدی از تورم اضافه شود.

معاون رییس جمهور تصریح کرد : علاوه بر منابع ، مدیریت نقش اساسی در رشد طرح ها دارد و این در حالی است که در لرستان تیم عالی دولت و استاندار با قوت در حال پیگیری طرح و پروژه های استان هستند.

معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص وضعیت بیکاری لرستان گفت: با تلاش های دولت و استاندار لرستان وضعیت بیکاری این استان دو رتبه بهبود یافته است و با حل مشکلات سیاست خارجی و تحریم ها دولت با الهام از منویات رهبری مسیر منطقی را پیش خواهد گرفت تا به نتیجه برسد .

وی ادامه داد : در حال حاضر امکان خوبی برای جذب سرمایه گذار در این استان فراهم شده است و استاندار لرستان توانسته با ورود سرمایه گذارن خارجی و لرستانیهای مقیم خارج از کشور شرایط خوبی را برای جذب سرمایه گذار در این استان ایجاد کند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. وضعیت بیکاری ۲درصد بهبود یافته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. در پلدختر هنوز دولت قبلی سرکار است رایحه خوش تدبیر و امبد به پلدختر نرسیده است

  3. نور آباد بدتر از پلدختر طرفداران احمدی نژاد وجلیلی سکاندار بیشتر ادارات می باشند پس تدبیر وامید چی شد!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.