تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

میرزایی اصل :‌ ایجاد فرمانداری ویژه مطالبه عمومی مردم الیگودرز است‌

  • کد خبر : 69867
  • 22 خرداد 1394 - 0:27

  به گزارش میرملاس ، ولی‌الله میرزایی عصر امروز در مراسم آبگیری سد حوزیان الیگودرز، اظهار داشت: شهرستان الیگودرز وسیع‌ترین شهرستان استان لرستان است که یک‌پنجم مساحت استان را به خود اختصاص داده است. وی بابیان اینکه ۳۶۲ روستای دارای سکنه در شهرستان الیگودرز وجود دارد، افزود: شهرستان الیگودرز از لحاظ موقعیت جغرافیایی شرایط ویژه‌ای دارد و […]

1131

 

به گزارش میرملاس ، ولی‌الله میرزایی عصر امروز در مراسم آبگیری سد حوزیان الیگودرز، اظهار داشت: شهرستان الیگودرز وسیع‌ترین شهرستان استان لرستان است که یک‌پنجم مساحت استان را به خود اختصاص داده است.

وی بابیان اینکه ۳۶۲ روستای دارای سکنه در شهرستان الیگودرز وجود دارد، افزود: شهرستان الیگودرز از لحاظ موقعیت جغرافیایی شرایط ویژه‌ای دارد و به شکل کم‌نظیری‌ با سایر استان‌های کشور مرز مشترک دارد و از لحاظ تقسیمات کشوری نیز رتبه اول را در کشور دارد.

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: به واسطه اجرای پروژه‌ «قم رود» و انتقال منابع آبی الیگودرز به استان‌های قم و مرکزی، ۱۰۰۰ هکتار از اراضی آبی شهرستان الیگودرز به دیم تبدیل‌شده و ۱۶ روستا نیز با مشکل کم آبی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: تأمین شدن آب سایر استان‌ها از شهرستان الیگودرز، سبب خوشحالی بوده و آن را یک ظرفیت می‌دانیم ولی باید سعی شود که خسارت‌های ناشی از اجرای این طرح در نیز جبران شود که در این راستا پیشنهادشده که دو سد و یک ایستگاه پمپاژ در این شهرستان احداث شود.

میرزایی بیان کرد: ۲۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان الیگودرز در حال اجرا است.

وی گفت: یکی از مطالبات عمومی مردم شهرستان الیگودرز ایجاد فرمانداری ویژه در این شهرستان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. آقای میرزایی اصل بحق فرماندار لایق وشایسته ای است.آرزوی ما توفیق روزافزون ایشان در این سمت وکلیه مراحل زندگیشان می باشد.انشاا…

  2. درود بر آقای میرزایی اصل که در هرجایی خدمت کرده اند، فارغ از مسائل جناحی ، به فکر معیشت مردم بوده اند و منشأ خیر برای آن منطقه بوده اند.

  3. فرمانداری ویژه آرزوی است که همه شهرهای لرستان بویژه کوهدشت ودلفان دارند زیرا این شهر لیاقت فرمانداری ویژه را دارند تا هم از محرومیت نجات کنند وهم مستقیم از کشور بودجه دریافت کنند .کاش نمایندگان ماهم مثل بروجرد بودند

  4. سلام آقای میرزایی مثل این که هوای الیگودرز خیلی سرده

  5. آقای ناشناس … عکس مال قدیمه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.