- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در خرم‌آباد/کشف بیش از ۲۷ هزار قلم انواع کالای قاچاق

خبرگزاری فارس: دستگیری 2 سوداگر مرگ در خرم‌آباد

 

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف چهار کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس،حسین نجفی ظهر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی خرم‌آباد اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در سطح محله‌های خرم‌آباد اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند، عوامل کلانتری ۱۵ این فرماندهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران محل مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دو متهم را دستگیر کردند و در بازرسی از منزل آنان مقدار چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲۸ عدد پایپ استعمال مواد و یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ماموریت‌های محوله، همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس است و این همکاری و تعامل نشان از آگاهی و بصیرت مردم نسبت به پلیس است و پلیس نیز تمام توان خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم، تامین امنیت اجتماعی مردم و جلب مشارکت و اعتماد مردم به کار خواهد گرفت که این یکی از اهداف مهم پلیس جامعه محور است.

کشف بیش از ۲۷ هزار قلم انواع کالای قاچاق در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در ادامه از کشف ۲۷ هزار و ۹۰۰ قلم انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: ماموران انتظامی پاسگاه زاغه این شهرستان در گردنه زاغه یک دستگاه کامیون بنز را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون بنز ۲۷ هزار و ۹۰۰ قلم انواع کالای قاچاق شامل، کنسرو، نوشابه، رانی، صابون و… کشف و ضبط شد.

نجفی ارزش محموله مکشوفه را ۲۹۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.