تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

پارک خانواده محله «ناصرخسرو» خرم آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 69975
  • 24 خرداد 1394 - 1:46

   پارک خانواده محله ناصر خسرو مرکز لرستان طی مراسمی افتتاح شد. به گزارش میرملاس  به نقل مهر، شهردار منطقه دو خرم آباد شامگاه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پارک خانواده محله ناصرخسرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزینه احداث این پارک در مجموع ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و در مدت زمانی […]

758955

 

 پارک خانواده محله ناصر خسرو مرکز لرستان طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش میرملاس  به نقل مهر، شهردار منطقه دو خرم آباد شامگاه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پارک خانواده محله ناصرخسرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزینه احداث این پارک در مجموع ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و در مدت زمانی حدود چهار ماه احداث شده است.

کیومرث منصوری با اشاره به اینکه هزینه عملیات خاکبرداری و همسطح سازی این پارک ۱۵ میلیون تومان بوده است، گفت: جدول گذاری این پارک به طول ۳۰۰ متر و با هزینه ۱۸ میلیون تومانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه سنگ فرش پارک خانواده ناصرخسرو ۴۹۰ مترمربع بوده است، عنوان کرد: هزینه سنگ فرش پارک ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

شهردار منطقه دو خرم آباد هزینه احداث فضای سبز این پارک را ۳۰ میلیون تومان دانست و ادامه داد: نور پردازی و تامین روشنایی پارک هشت میلیون تومان و تجهیزات پارکی آن نیز پنج میلیون تومان هزینه برده است.

منصوری تصریح کرد: طی سالجاری احداث حداقل چهار پارک محله ای در سطح شهرداری منطقه دو خواهیم داشت.

وی به سایر برنامه های شهرداری منطقه دو طی سالجاری اشاره کرد و افزود: پیاده روسازی معابر اصلی خیابان ۶۰ متری، سامان دهی سه ورودی شهر که مربوط به شهرداری منطقه دو بوده و تکمیل و تجهیز مبلمان پارک های سطح شهر از جمله برنامه های ما طی سالجاری است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. پلدختر۳پارک دارد پارک ولایت در کنار جاده سراسری و محل استراحت مسافران است و برای مردم پلدختر جایی ندارد.پارک دیگرب در منطقه ولاب که کلأ شاید ۲هزار متر وسعت داشته باشه و برای مردم آن محله کوچک است و پارک سوم پارک جانبازان است که در ۴راه سازمانیهاست و به پارک پدربزرگهای محله معروفه چون پاتوق بازنشستگان است اگر غروب به انجا سر بزنید حداقل ۱۰۰نفر از آن پیران بزرگوار و دوست داشتنی را می بینی اما متأسفانه چند روزی است که شهرداری پلدختر اقدام به حصارکشی پارک کرده و آن را به پارک بانوان تغییر کاربری داده است در حالیکه با نگاه به اطراف پارک و ساختمانهای چندطبقه که در اطراف پارک وجود دارد موقعیت مناسبی برای پارک بانوان نیست و نشان میدهد که کارشناسی نشده است لذا خواهشمند است مسئولین استانی پیگیر این موضوع مهم باشند و کارشناسانی بفرستند و گزارش تهیه کنند تا طرح تکمیل نشده و بودجه ای آنجا هدر نرفته است آنرا متوقف کنند

  2. این عکس تزیینی است?

  3. پارک جانبازان پلدختر را دریابید.نگذارید حصارکشی شود

  4. ببخشید .پارک آزادگان پلدختر را دریابید.نگذارید حصارکشی شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.