تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز لرستان در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 69983
  • 24 خرداد 1394 - 2:01

    مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان با پنج ویژه‌برنامه رادیویی و تلویزیونی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.    به گزارش میرملاس ، محمد بازوند در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: برنامه ویژه افطار شبکه افلاک با نام «تمنا» هر روز ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب به […]

 

 

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان با پنج ویژه‌برنامه رادیویی و تلویزیونی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

  

به گزارش میرملاس ، محمد بازوند در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: برنامه ویژه افطار شبکه افلاک با نام «تمنا» هر روز ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب به افق خرم‌آباد به طور زنده آغاز و تا ۱۵ دقیقه بعد از اذان ادامه دارد.

وی افزود: این برنامه به تهیه‌کنندگی فرزاد پیرداده روی آنتن می‌رود و دارای قسمت‌هایی چون تفسیر موضوعات اخلاقی و دینی با حضور کارشناسان معارفی در استودیو، تبیین احکام شرعی ماه مبارک رمضان، گزارش‌های اجتماعی از آداب رمضان در لرستان، پخش ادعیه و مناجات متنوع و متناسب با روزهای ماه رمضان است.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: شهر رحمت عنوان برنامه ویژه سحرهای ماه رمضان در شبکه افلاک است که این برنامه نیز در سحرهای رمضان هر شب به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

بازوند عنوان کرد: تهیه کننده این برنامه محمدرضا پولادوند است و قسمت‌های آن عبارت از تغذیه در ماه رمضان، مباحث شرعی و اخلاقی، آداب و فرهنگ رمضان در لرستان و دعای سحر است.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: جمع‌خوانی قرآن‌کریم از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه افلاک است که هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ با حضور قاریان برجسته استان یک جزء قرآن‌کریم را پخش می‌کند.

وی تصریح کرد: این برنامه در محل حسینیه ثارالله با حضور مردم خدا جوی خرم‌آباد پخش و تهیه کننده آن فرزاد فراهانی است.

بازوند اظهار داشت: برنامه‌های «نان و نمک» به تهیه‌کنندگی علی زیودار و نجواهای سحری به تهیه‌کنندگی کامیار جان‌احمدی به ترتیب عنوان برنامه‌های ویژه افطار و سحر رادیو لرستان هستند که موضوعاتی مانند تغذیه در ماه رمضان، مباحث کوتاه کارشناسی، نیایش و مناجات محلی، اشعار بومی، ادعیه روزانه، تواشیح و احکام ماه رمضان را تبیین می‌کند.

این مسئول یادآور شد: برنامه افطار رادیو لرستان هر روز از ساعت ۱۹,۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه و برنامه ویژه سحر هر شب تنظیمی با اذان صبح به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود.فارس

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام خسته نباشید دلاور جانباز آقای محمد بازوند مدیر کل صداو سیمای استان جادارد از صداقت وایمانی بودن جنابعالی تقدیر وتشکر شود . امید وارم موفق باشید

  2. تشکر از آقای بازوند و دیگر مسولان صداسیما که با وجود بودجه کم به فکر مردم در ماه رمضان هستن(بودجه افلاک بیشتر از طریق تبلیغاته .از طرف دولت بودجه خاصی داده نمیشه)

  3. خداقوت به مدیر کل صداو سیمای استان لرستان برادر ارزشی و دوست داشتنی آقای محمد بازوند خدا یارتان باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.