تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

حاشیه دیدار گهر و ملوان / سر و شیشه با هم شکست!

  • کد خبر : 7000
  • 30 تیر 1391 - 13:20

    به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ هواداران دو تیم فوتبال گهر زاگرس و ملوان انزلی با یکدیگر درگیر شدند و در این بین سر یکی از تماشاگران شکست.   دیدار تیم‌های گهر درود و ملوان انزلی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که […]

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ هواداران دو تیم فوتبال گهر زاگرس و ملوان انزلی با یکدیگر درگیر شدند و در این بین سر یکی از تماشاگران شکست.

  دیدار تیم‌های گهر درود و ملوان انزلی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.
تماشاگران لرستانی که با اتوبوس از شهرهای لرستان آمده بودند در ورزشگاه حضور داشتند. آن‌ها به اینکه چرا لرستان نباید یک ورزشگاه مناسب جهت بازی‌های لیگ برتر داشته باشد اعتراض داشتند. کولیوند و اکبریان نمایندگان لرستانی استان البرز و قاعدرحمت نماینده مردم درود و ازنا و همچنین استاد ایرج رحمانپور هنرمند محبوب لرستانی  در ورزشگاه حضور داشتند.

در نیمه نخست بین هواداران دو تیم درگیری لفظی به وجود آمد و با شدت گرفتن این درگیری، الفاظ نامناسبی بین تماشاگران رد و بدل شد. این درگیری لفظی به زد و خورد فیزیکی نیز منجر شد که در نتیجه آن چند تن از هواداران هر دو تیم مجروح و مضروب و توسط آمبولانس مستقر در ورزشگاه به بیمارستان منتقل شدند. همچنین صندلی‌های ورزشگاه انقلاب و شیشه های اتوبوس های حاضر در ورزشگاه  نیز در اثر این زد و خوردها شکسته شد.

مدیر ورزشگاه انقلاب از این درگیری بسیار ناراحت بود و معتقد بود که نیروی انتظامی باید مانع رخ دادن چنین حوادث ناگواری می‌شد.

* استقبال از این دیدار با اینکه هیچ کدام از دو تیم از استان البرز نیستند، بسیار خوب بود. با توجه به فراهم نبودن شرایط برگزاری بازی‌ها در دورود بازی‌های خانگی گهر در کرج برگزار می‌شود.
* در ترکیب ملوان بازیکنانی مانند مازیار زارع، پژمان نوری و جواد شیرزاد حضور داشتند و از سوی دیگر علیرضا محمد و مجتبی زارعی از بازیکنان سرشناس گهر بودند. ضمن اینکه علیرضا نیکبخت واحدی و محمد پروین که در ترکیب ۱۸ نفره گهر حضور ندارند از روی سکوهای ورزشگاه این دیدار را تماشا ‌کردند.
این دیدار با یک گل به سود ملوان به پایان رسید.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. استانی که ورزشگاه نداشته باشه چه بهتر امتیازشومیفروختن چقد باید گهر دربدر باشه

    • دوست عزیز چرا امتیازشو بفرشون!!؟ چرا نمیگی یه استادیوم آبرومند بسازن؟
      مسئولین بی عرضه باید از استان برن نه تیم گهر زاگرس….

  2. ای ول دمتون گرم شخصیت اول بازی

  3. باور کن در همه ادوار به لرستان ظلم شده این هم از این دوره.

  4. با سلام و خسته نباشید با همین رفتار هاست که در کل ایران لر ها رو آدمهایی ساده و بی فکر می دونن این چه کاری بود

  5. بازی دلچسبی نبود – اگه داور هم خطا کرده تماشاگران گهر نباید این وضعیت رو پیش میاوردن کمیته داوران هست ولی خودتون قضاوت کنید با هم وطنهای لر نیستم چون اونا فکر ندارن با کارشناسان هستم این اتفاق بین دو نیمه افتاد در صورتی که تا دقیقه ۵۴ مساوی بود پس دلیلی نداشت درگیری پیش بیاد از جای دیگر آب میخوره و اونم آقای عابدینی است .

    • اول ادب داشتن یکی از خصلتهای نیکوی انسانی است که دریغ از وجودش در شما آقای محسن حیف از نام نیکو که داری
      بینم شما بازیهای گهر زاکرس رد لیگ یک پی گیر کردین چند بار درگیری آنجا یافتی در ضمن تماشاگران ملوان چی تا حالا چند بار درگیری ایجاد کرده اند قدری اطلاعات چیز خوبی است
      انچه دل آدم را آتش می زنه بی توجهی به یک استان و مردم آن است در کل یک استان دریغ از ورزشکاه حتی درجه پایین اش

  6. اهای مسولین فوتبال استان .هیچی چی بگم فایده نداره هرچه بگیم کشکه دیگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.