تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

فرماندار الیگودرز : وجود انتخابات آزاد و سالم بالاترین دستاورد انقلاب است/ اعتدال یعنی پیگیری برای اعتلای کشور

  • کد خبر : 70070
  • 25 خرداد 1394 - 8:37

  فرماندار الیگودرز گفت: برگزاری انتخابات سالم و آزاد از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید برای آن جشن بگیریم.  در همایش گرامیداشت سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در الیگودرز گفت: قبل از انقلاب، مردم دخالتی در سرنوشت خود نداشتند و انتخابات‌ها فرمایشی بود، اما برگزاری انتخابات سالم  و آزاد از جمله دستاوردهای انقلاب […]

 

فرماندار الیگودرز گفت: برگزاری انتخابات سالم و آزاد از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید برای آن جشن بگیریم.

 در همایش گرامیداشت سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در الیگودرز گفت: قبل از انقلاب، مردم دخالتی در سرنوشت خود نداشتند و انتخابات‌ها فرمایشی بود، اما برگزاری انتخابات سالم  و آزاد از جمله دستاوردهای انقلاب است که باید برای همه آنها جشن بگیریم.
وی با اشاره به دستاوردهای مختلف نظام در حوزه‌های مختلف افزود: متاسفانه یکی از موضوعاتی که کمتر به آن توجه شده، دستاوردهای سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
میرزایی ادامه داد: ما همواره اقدامات عمرانی و پیشرفت‌های علمی را به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد می‌کنیم در صورتی که در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی نیز دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری انتخابات آزاد و سالم به عنوان گران‌سنگ‌ترین دستاورد در این حوزه اشاره کرد.
وی افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری، مقام معظم رهبری فرمودند، انتخابات صحنه حماسه سیاسی آزمون خیره کننده، برای چهره مصمم ایران اسلامی در مقابل دیده دشمن و دوست است و همچنین ریاست جمهوری ۲۴ خرداد را متعلق به گروهی خاص ندانستند که این تعابیر بهترین و زیباترین تعبیر از انتخابات است.
فرماندار الیگودرز با اشاره به احادیث و روایات متعدد در رابطه با اعتدال تاکید کرد: بی‌تردید اعتدال و دوری از افراط و تفریط در مباحث اعتقادی و حوزه‌های ارزشی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی و دیگر حوزه‌ها لازمه یک نتیجه‌گیری مثبت است.
وی به اعتدال درست و صحیح اشاره نمود و با انتقاد از برداشت نادرست از این مقوله افزود: کسی که به دنبال اعتدال است باید اعتلای کشور را پیگیری کند.
میرزایی تصریح کرد: ملت ایران علی‌رغم تمام مشکلات و سختی‌ها، همواره در تمام عرصه‌ها سربلند بوده و نظام‌های سیاسی نیز پشتوانه حاکمیت را حضور و مشارکت مردم می‌دانند.
فرماندار الیگودرز گفت: ما نباید روش خود را ارزش تلقی نماییم چراکه روش ما اگر مبتنی بر  مبانی دینی باشد، ارزش تلقی می‌شود.
فرماندار الیگودرز با تاکید بر دوری از حاشیه‌سازی و افراطی‌گری گفت: مسیر انقلاب از مسیر اعتدال می‌گذرد و یقینا افراطی‌گری، این حرکت را کند خواهد کرد.
وی شرایط کار و تلاش و خدمت‌گزاری را مناسب توصیف کرد و افزود: برای رسیدن به مقصود و پیشرفت کشور باید همکاری و همدلی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. انتصابات

  2. فرمانداری برای تمام فصول

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.