تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

حمزه فیضی پور از سمت آموزش و پرورش کوهنانی استعفا داد

  • کد خبر : 70078
  • 25 خرداد 1394 - 12:16

  به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ حمزه فیضی پور ریاست اداره آموزش و پرورش کوهنانی و عضو اسبق شورای شهر کوهنانی به دلیل قصد نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد. فیضی ­پور متولد شهر کوهنانی و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد،ایشان یکی از نیروهای خوشنام  اصلاح […]

0-(16)

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ حمزه فیضی پور ریاست اداره آموزش و پرورش کوهنانی و عضو اسبق شورای شهر کوهنانی به دلیل قصد نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.
فیضی ­پور متولد شهر کوهنانی و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد،ایشان یکی از نیروهای خوشنام  اصلاح طلب شهرستان کوهدشت و بخش کوهنانی است که در انتخابات شوراها ا توانست رأی اول شورای شهر بخش کوهنانی را در انتخابات قبل به خود اختصاص دهد.
فیضی ­پور در تیرماه سال ۹۳ با حکم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش کوهنانی منصوب شد.
گفتنی است که علاوه برآقای فیضی پور چندی پیش دوعضوشورای اسلامی شهر بروجرد و ذبیح الله عصمتی رئیس آموزش و پرورش معمولان نیز به منظور شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ازسمت خود استعفا داده اند.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 36در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۶
  1. سلام باتشکر از آقای آذادبخت
    خبرفوق العاده خوشحال کننده ای بود از ،اطلاع رسانی حضرتعالی متشکریم
    با آرزوی موفقیت برای استاد ارجمند جناب آقای فیضی پور

  2. همه با هم فقط فیضی پور دکتر دستت درد نکند آموزش وپرورش برای شما قفس است

  3. تا وقتی ملکشاهی هست دیگران توان رقابت با ایشون و رومشکان رو ندارند……شک نکنید

  4. به سلامتی انشالله
    انشالله که قدمشون خیرباشه

  5. درودبر فیضی پور عزیز،حیفه این نخبه کشوری تو آموزش وپرورش کونانی باشه،ایشان بایددرپست نماینده مجلس به مردم مظلوم کوهدشت خدمت کنند،رأی همه ی ما فیضی پور درستکارومردمی

  6. موفق باشید

  7. آقای فیضی ژور فردی است با توانایهای بالا و صدردصد کارایی برای مدیریت و نمایندگی می باشد با آرزوی موفقیت بیشتر برای این عزیز

  8. انشاله استاد فیضی پور موفق باشند

  9. درود بر اصلاح طلبان با شهامت چون فیضی پور عزیز و فردین گراوند که شجاعانه اقدام با کار انتخاباتی نمودید ما شما را تنها نمیگزاریم

  10. استادفیضی پورلیاقت نماینده شدن را دارمی باشند چرا که ازبیانی رسا وگیرا برخوردارمی باشند

  11. خبر خیلی خوشحال کننده ای بود، باشد که انشاءاله مردم به کسانی امثال آقای فیضی که مدیر وبا بر نامه وفردی عادل هستند رأی دهند که شهرستان کوهدشت ورومشگان به سمت پیشرفت و توسعه برود واز این سیاست زدگی ، جناح بازی وقبیله گرایی بیرون بیاید.آقای فیضی حتماًوحتماً پیروزی به حول وقوه الهی.

  12. امیدوارم اصلاح طلبان یکبار دیگه خام وعده های اصلاح طلب نماهایی که فقط تا روز انتخابات با آنان آشنایند رو نخورند

  13. با عرض سلام و احترام
    برای شما همکار گرامی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم…

  14. انشالله

  15. استاد فیضی پور انشاله موفق باشید؛

  16. موفق باشید برادر فیضی

  17. در جواب کسانی که از ایشان شناخت کافی ندارند باید بگویم آقای فیضی شخصیتی است که مثل خیلیها که الان متاسفانه باب شده، نان به نرخ روز نمی خورند، اهل لابی نیست و در منش ایشان پارتی بازی و تبعیض معنایی ندارد. عملکرد یک ساله ایشان به عنوان ریاست آموزش و پرورش کوهنانی به گونه ای بود که بین اصلاح طلب و اصول گرا هیچ تمایزی قایل نبود و عدالت را به نحو احسن اجرا نمود. الان که جامعه ما گرفتار دروغ و ریا و دنیاطلبی مفرط شده صادقانه عرض میکنم که آقای فیضی انسانی است که هیچ وقت و به هیچ قیمتی آخرت خود رو به این دنیای فانی نمی فروشد. و دیدگاه اجتماعی و سیاسی ایشان با آنچه که ما تاکنون در این شهرستان دیده ایم کاملا متضاد و متفاوت است. امید است که مردم فارغ از تعصبات قومی و جناحی و به دور از قضاوتهای کورکورانه در این انتخابات تنها به فکر انتخاب شخص اصلح و لایق باشند و کسی را روانه بهارستان کنند که مرهمی بر دردهای فراوان این مردم باشد.

  18. موفق و موید باشید

  19. مردم فهیم شهرستان کوهدشت و رومشکان بیایید یک بار برای همیشه به فرهنگ انتخاب نماینده در این سی و چند ساله خاتمه دهیم. چرا باید برای انتخاب کاندید مورد نظر به همدیگر ناسزا بگوییم؟ چرا باید نظر خود را به دیگری تحمیل کنیم؟ چرا باید بخاطر تعصبات بیجا برادر، برادرش را زیر پا بگذارد؟ انسان با فامیلش قطع رابطه کند؟ چه درگیریها که نداشتیم؟!! چه طایفه ها که قطع ارتباط نکردند؟!! چه توهین ها و ناسزاها که نثار همدیگر نکردیم؟!! چه پیوندها که پاره نشد؟!! چه دوستیها که به دشمنی تبدیل نشد؟!! به چه قیمتی؟؟؟؟؟
    تاریخ نشان داده این فداکاریهای غلط و گسست رابطه ها و قطع پیوندهای فامیلی بلافاصله بعد از پیروزی کاندید مورد نظر فراموش خواهد شد و به شمایی که برادرت، عمویت، و یا سایر بستگانت را زیر پا گذاشتی و بخاطر تعصبات غلط با همه گلاویز شدی و از کسانی که با شما همراه نبودن کینه به دل گرفتی به شما هیچ مدالی نخواهند داد و برای شما هیچ کس هورا نخواهد کشید.
    به انتخابات پایتخت بنگریم، فرهنگشان بگونه ای است که به عنوان مثال یک خانواده پنج نفره به پنج کاندید مختلف رای میدهند و هیچ کس به دیگری نظرش را تحمیل نمی کند و هیچ کینه ای از هم به دل نمی گیرند. چرا ما نباید با وجود این همه جوان تحصیل کرده و بالارفتن سطح آگاهی و شعور مردم همچین فرهنگی نداشته باشیم؟ آیا می ارزد که این دو سه روز دنیا را با مسائل حرام کنیم؟ مگر انسان چند سال عمر میکند که بخواهد چندین سال با فلان فامیلش یا دوستش یا همشهریش دشمن باشد؟ ان شاء الله که همگی ما به این بلوغ فکری برسیم و فارغ از تعصبات و جناح و سایر مسائل، کاندید شایسته تر و اصلح تر را انتخاب کنیم.

  20. عرض خسته نباشید و خداقوت بخدمت برادر عزیز فرهیخته ام جناب فیضی پور ،الحمدالله شایستگی کسوت نمایندگی مجلس را نیز دارد .برای ایشان از خداوند متعال آرزوی موفقیت دارم.

  21. به امیدخدا “تازه آباد”را برای استاد عزیزم فیضی پور همراه ویکصدا خواهم نمود

  22. باسلام خوش آمدید

  23. خسته نباشید فیضی

  24. درود بر غلامی ومردم تازه اباد

  25. منظورم بازوند بود

  26. بلحاظ قانون فقط بخشداران از بخش باید استعفاء دهند نه دیگر روسای ادارات :

    طبق قانون: رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و معاونان وی، استانداران ومعاونان ومشاوران آنها، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و روسای مناطق شهرداری، روسا و سرپرستان سازمان های دولتی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیات مدیره ومدیران عامل بانک ها،اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت های دولتی و وابسته به دولت که حیطه وظایف واختیارات آنان به کل کشور تسری دارد، رییس کل بانک مرکزی ایران ومعاونان و مشاوران آنها هم برای داوطلب شدن در حوزه های انتخابیه باید از ۶ ماه قبل از نام نویسی از سمت خود استعفا داده باشند.

  27. بعید است کسی مدیریت را به خاطر معامله سیاسی از دست بدهد امده که در صحنه بماند اقای فیضی پور و به خاطر وعده و وعید کسی از صحنه نمی رود کنار

  28. شنیده ام مهندس بازوند بزرگ نیز کاندیدا می شوند قابل توجه هواداران ملکشاهی

  29. آقایی که به عنوان روشنفکر نظر دادی باید متن شما را در کتاب نوشت. خیلی لذت بردم. درود بر شما. برای آقای فیضی هم آرزوی موفقیت دارم

  30. دوست و استاد ارجمندم جناب آقای فیضی پور
    آرزوی توفیق و سربلندی را برایتان از حضرت حق مسئلت دارم، منصور و سرافراز باشید.

  31. جناب نیما اشتباه به عرض عالی رسانده اند مهندس بازوند با وجود آقای ملکشاهی کاندید نخواهند شد

  32. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  33. فکر نکنم جایگاهی در بین اصلاح طلبان با وجود بودن افراد مطرح در اصلاح طلبان ایشان بتوانند موفق شوند .و اگر در مدیریت اداره آموزش و پروش خدمت می کردند بهتر بود .

  34. درود برغیرت فیضی پور

  35. فیضی پور از دوستان بنده است
    اما ورودش به انتخابات مجلس اشتباه بزرگ خواهدبود امیداست این اشتباه رو نکند

  36. فکر نکم بماند پیشنهاد پست بالاتری شود کنار می رود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.