تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

منتجب نیا در خرم آباد : موفقیت در مذاکرات منجر به پیروزی اصلاحات در انتخابات می‌شود/ روحانی مطالبات اصلاح‌طلبان را پاسخ دهد

  • کد خبر : 70081
  • 25 خرداد 1394 - 14:14

    قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: اگر روحانی قبل از انتخابات در مسئله هسته‌ای پیروز شود، بی‌تردید انتخابات مجلس را خواهد برد و حتی اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم پیروز شوند. به گزارش میرملاس به نقل فارس ، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا شب گذشته در همایش ستادهای تدبیر و امید استان در […]

_ (11)

 

 

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: اگر روحانی قبل از انتخابات در مسئله هسته‌ای پیروز شود، بی‌تردید انتخابات مجلس را خواهد برد و حتی اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم پیروز شوند.

به گزارش میرملاس به نقل فارس ، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا شب گذشته در همایش ستادهای تدبیر و امید استان در خرم‌آباد در جمع اصلاح‌طلبان لرستانی اظهار داشت: درست است که اصلاح‌طلبان هم اشتباهاتی داشته‌اند، اما آنها اختلاس‌گر نبودند و به بیت‌المال تجاوز نکردند و چون که ما قدر اینها را ندانسته‌ایم، دچار دوران هشت ساله دولت‌های نهم و دهم شدیم.

عضو مجمع روحانیون مبارز تشریح کرد: الان برخی مسئولان می‌گویند، اگر همه مفاسد بابک زنجانی و امثال وی را فاش کنیم، حیثیت و آبروی کشور در معرض خطر قرار می‌گیرد، حساب کنید چقدر ما در طول هشت سال گذشته فساد داشته‌ایم.

 

_ (10)

 

قائم مقام حزب اعتمادملی کشور اظهار داشت: در انتخابات ۹۲ هم دیدیم که آیت‌الله هاشمی به صحنه آمد تا کشور را نجات بدهد، اما رد صلاحیت شد و به اعتقاد من آن رد صلاحیت در تاریخ معاصر ایران نوشته می‌شود و آیندگان به این رویداد تاسف می‌خورند.

منتجب‌نیا ادامه داد: دیدیم که دکتر عارف با ایثار و فداکاری کنار رفت و دکتر روحانی ماند و اصلاحات هم یک صدا از دکتر روحانی حمایت کرد و الان هم اصلاح‌طلبان از دکتر روحانی حمایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: یکی از مستندات تقلب در سال ۷۶ مستندات استان لرستان بود به گونه‌ای که مسئولان وقت استان لرستان رای مردم را در آن مقطع نادیده گرفتند، اما به لطف پروردگار اصلاحات پیروز شد.

منتجب‌نیا یادآور شد: بدانید اگر رای مردم در دوم خردادماه غیر آنچه بود که رای دادند، کشور در معرض خطرات بزرگی قرار می‌گرفت.

قائم مقام حزب اعتمادملی کشور اظهار داشت: خلق دوم خرداد یک فرصت بزرگ ملی بود، متاسفانه نه دیگران قدر این فرصت را دانستند و نه من و شمای اصلاح‌طلب توانسته‌ایم به اندازه کافی از این فرصت بزرگ ملی استفاده کنیم و ما هم فرصت‌ها را از دست دادیم.

 

_ (12)

 

*موفقیت دولت روحانی پیروزی اصلاحات است

وی تاکید کرد: پیروزی دولت دکتر روحانی پیروزی اصلاحات است چه بخواهیم و چه نخواهیم، دکتر روحانی هم با شعارهای اصلاح‌طلبانه پیروز شد و اصلاحات همیشه زنده است و اکثریت ملت ایران اصلاح‌طلب هستند.

این اصلاح‌طلب اظهار داشت: اصلاحات یک فکر انسانی و الهی است، احترام به آرای مردم و احترام به حقوق مردم و این‌ها همه اصلاحات است، اصلاحات محبوب دل انسان‌هاست و گمشده طبع و فطرت انسان است.

*تندروهای دلواپس نگران اختلاس‌هایشان هستند

قائم مقام حزب اعتماد ملی کشور گفت: بدانید که تندروهای دلواپس نگران کشور نیستند، بلکه نگران اختلاس‌هایشان هستند و آنها به خوبی می‌دانند، اگر دکتر روحانی قبل از انتخابات مجلس در مسئله هسته‌ای پیروز شود، بی‌تردید انتخابات مجلس را خواهد برد و حتی اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم پیروز شوند.

منتجب‌نیا بیان داشت: البته ما جسارت خودمان را هم داریم و از دولت هم انتقاد می‌کنیم، ولی انتقادات ما از روی دلسوزی و مشفقانه است و انتظار ما هم از دولت روحانی این است که شعارهایی که وعده داده بود را محقق کند و اجازه ندهد، مطالبات اصلاح‌طلبان بر زمین بماند.

 

_ (14)

 

آقای استاندار هوای اصلاح‌طلبان را داشته باش!‌

منتجب‌نیا ادامه داد: من می‌گویم آقای وزیر! آقای استاندار! آقای فرماندار! شما باید هوای بچه‌های اصلاح‌طلب را داشته باشید، زیرا دکتر روحانی با شعارهای اصلاح‌طلبانه و با حمایت اصلاح‌طلبان رأی آورد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! اگر بی‌توجه به مطالبات اصلاح‌طلبان باشید، نمی‌توانید این راه را با پیروزی طی کنید و البته ما هم از همین حالا باید مراقبت کنیم که انسجام و اتحاد در بین اصلاح‌طلبان ایجاد شود تا افرادی شایسته و صالح را به مجلس بفرستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. و شکست مذاکرات یعنی شکست اصلاحات ….؟ دوم خردادیهای افراطی ، احمدی نزادها ،و همه ی کسانی که در وادی سیاست ایران به اهدافشان نرسیدن به دلیل تک بعدی فکر کردن و پیوند زدن همه اهداف به یک هدف و ایجاد توقع زیاد در مورد موضوعی خاص که همه پارامترهای آن را اختیار ندارند که باعث سرخوردگی در میان جامعه و طرفدارانشان میشود.

  2. جناب آقای منتجب نیا باتوجه به زیاده خواهی های آمریکاوبقول همفکران جنابعالی کدخدای جهان .توافق دست نیافتنی ودشواراست وبه فضل پروردگار به شکست اصلاح طلبان خواهد انجامید.چون انطور که اشاره کرده ایدپیروزی خود را گره زده اید به نتایج مذاکرات.وبایدازشما پرسید چرا پیروزی افکارتان درانتخابات آتی را در خدمت رسانی به مردم نمیدانید!ومطلع باشید مردم آن ضربه های مهلکی که هم طیفان شما درمجلس ششم بر پیکره نظام زدند فراموش نخواهند کرد.وامااظهارداشتید که در انتخابات سال ۷۶درلرستان تقلب شده اولا این کذب است دوما اگر هم اتفاق افتاده مجریان امرهمقطاران جنابعالی بودند که درزمان دولت اقای هاشمی بقول شما( ناجی مملکت) سکاندار لرستان بودند.وامامعمولاوظیفه مجلس خبرگان رهبری نظارت بر کار رهبری وعزل ونصب رهبری است حال آیا شما نقایصی در کار حضرت آقا دیده اید که با حرص و ولع در فکر تصاحب کرسی های خبرگان هستید؟

  3. جناب آقای آزاد بخت متاسفم شما دیدگاه بنده را که فقط همبستگی و همدلی و همزبان بود و یک نگاه مجدد به رهنمودهای رهبر عزیز بود نگذاشته روی سایت فارغ از هر رنگ وو بوی سیاسی ولی حرفهای ای هم ولایتی خودت بنام امرایی که احتمالا از ست بوسان احمدی نژاد است را خوب منعکس کردی.اینها نه ایران و نه اسلام را دوست دارند ونه فرمایشات رهبر عزیز ملاک است براشون نمونه اش نامه های رهبری به احمدی نژاد بود که در روی میزش مانده بود تا جایی که شریعتمداری نیز دادش درآمد و در روزنامه کیهان را منعکس کرد.
    کاغذ پاره های احمدی نژاد پدر ایران را درآورد.احمدی نژاد در سطحی نبود که بهش محول شده بود احمدی نژاد گنجی زده که تاریخ بخود ندیده بود..از جنازه های شیرمردان مثل همین غواص ها باید خجالت بکشیم و بمیریم.

  4. ممنون از لطف و محبت شما دوست عزیز از این که در این باره به هر حال از ما که برنامه و خبرها شما را دنبال می کنقم هم مطلبی نوشتید.به خدا نظر شهدا پاکی و صداقت و مهمتر از همه شجاعت بود.شفافیت و قانونمند بودن نتیجه اش بسیار عالی و همه از این راضی اند.

  5. امرایی ازرومشگان؟به مردم ونظام کسانی ضربه زدند که در دولت گذشته اموال بیت المال رابه یغما بردندباشعار ارزشها همه ارزشها رانابود کردندتنزل ارزش اسکناس ملی ایران اسلامی سیاست غلط خارجی تحریم کشور فشار برمردم

  6. در سال همدلی و همزبانی چقدر همدل و همزبان هستیم؟؟؟
    آیا داعش را در بغل گوش خود حس نمی کنی؟
    آیا شنیدی که گروه تروریستی القاعده در افغانستان به یار گیری داعش در این کشور اعتراض کرده است؟
    آیا میدانی که تقریبا” در بین همسایگان کشوری که بشه دوست حساب کرد نداریم؟
    آیا می بینی که جانیان بنام اسلام چه می کنند؟
    آیا وقت وحدت و همدلی واقعی نیست؟
    آیا اصلاح طلبی به معنی واقعی همان نیست که باید خود را برتر از کسی ندانیم.و با عمل نیکو خود را معرفی کنیم؟
    آیا اصلاح طلبی اگر به معنی شفافیت و قانون مداری باشد بده؟
    آیا همه با هم برادر و برابر و ایرانی مسلمان نیستیم؟
    پس مشگل کجاست؟بیایید دنیا و آخرت خود را برای دنیای دیگران نفروشیم.
    همه همدل و همزبان در یک صف واحد گوش بفرمان رهبر عزیز مان باشیم تا این پیچ سخت را عبور کنیم.

  7. انشاالله توافق دست یافتنیست.

  8. درود خدا بر شما شیرمردان شهید دریای عشق پاک الهی، شماچراغ راهی خواهید بود که ما را برای همیشه راهنما باشد و به سر منزل مقصود برساند، شما چنان عزیز و پاک هستید که باید اول وضوع گرفت وبعد سنگ مزارتان را لمس کرد.شما پیروان راستین امام حسین ( ع)سالار شهدا و فرزندان امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب هستید.درود خدا بر شما و تمام شهدای این سرزمین مقدس که آرامش، امنیت و این آسودگی خاطر ما به خاطر رشادتها و جانفشانی های شماست.
    خدا شما را با سالار و سرور شهدا همنشین کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.