کد خبر : 70105
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 789 بازدید

اولين بخشدار زن در لرستان منصوب شد

   راضیه پوریان طی حکمی به سمت بخشدار مرکزی شهرستان ازنا منصوب شد . به گزارش میرملاس ؛ این اولین انتصاب بخشدار زن در دولت تدبیر و امید و اولین در تاریخ لرستان می باشد . گفتنی است خانم راضیه پوریان، کارشناس ارشد روانشناسی، با ۱۱ سال سابقه ی خدمت در دستگاه های دولتی می باشد از […]

انتصاب

 

 راضیه پوریان طی حکمی به سمت بخشدار مرکزی شهرستان ازنا منصوب شد .

به گزارش میرملاس ؛ این اولین انتصاب بخشدار زن در دولت تدبیر و امید و اولین در تاریخ لرستان می باشد .

گفتنی است خانم راضیه پوریان، کارشناس ارشد روانشناسی، با ۱۱ سال سابقه ی خدمت در دستگاه های دولتی می باشد از سوابق ایشان می توان به تدریس در مراکز آموزش عالی، مسئولیت امور اجتماعی فرمانداری ازنا، مسئولیت سازمان های مردم نهاد و نماینده ی فرمانداری در کارگروه آرد و نان و سلامت اشاره کرد .

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

امرایی در گفته :

تبریک میگم بالاخره زنان هم دیده شدند امیدوارم در سایر شهرستانها هم این مهم انجام بشه

[پاسخ]

تبریک در گفته :

آقا تبریک .تبریک .تبریک به خودم تبریک به شما تبریک به همه

[پاسخ]

............ در گفته :

تبریک.

[پاسخ]

یه شهروند در گفته :

باسلام حرکت خوبی است ولی ارتباط روانشناسی با بخشداری؟حداقل یه نیروی تخصصی امیدواریم رابطه پشت قضیه نباشد

[پاسخ]

خوشحال در گفته :

بابا ایول…صدرحمت به مسئولین .

[پاسخ]

نقطه سرخط در گفته :

هرچه که باشد انتصاب خوبیه مبارک باشد.خانم پوریان موفق باشید .حضورشما سروعی تاریخی است.

[پاسخ]

............ در گفته :

ببخشید میشه بگید مدرک تحصیلی مورد نیاز برای بخشداری چیه؟
نکنه لیسانس بخشداری هم اومده و ما نمی دانیم.
حالا بعد از مدت ها یک زن از جنس ما با اون همه سوابق کاری عالی که تو سایت های مختلف زده شده بخشدار شده ما هی…
امیداوارم پشت این نظر … نباشد یه شهروند عزیز.

[پاسخ]

مرضیه بهری در گفته :

سلام واقعا به زن ومرد بودن نیست مهم انجام کارهاست که به نحو احسن انجام بشه حالا میخواد یک زن بخشدار بشه یا یم مرد ما خانم ها به این ذوق میکنیم که یک خانم یک پستی را گرفته وخوشحال میشیم به این توجه نمی کنیم ایا این خانوم میتونه اینکارو به نحو احسن انجام بده فقط به این ذوق میکنیم که یک خانوم پست گرفته

[پاسخ]

همشهری در گفته :

حرف شما قبول به زن و مرد نیست به توانایی انجام کاره اما در مورد آقایان هم همینطور فکر می کردین زمانی که در این سمتها قرار داشتن!!!!آیا تا کنون با خودتون فکر کردین خانمها با تمام تلاشی که در دستگاههای دولتی انجام میدن تا حالا بهشون توجه شده یا نه؟!!!! آیا اولین قدم نباید برداشته می شد ؟!!منصفانه قضاوت کنیم. وبه این خانم هم فرصت بدهیم.

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۳ تیر , ۱۳۹۴ ۱۵:۰۵:

حرف شما قبول به زن و مرد نیست به توانایی انجام کاره اما در مورد آقایان هم همینطور فکر می کردین زمانی که در این سمتها قرار داشتن!!!!ایا تا کنون با خودتون فکر کردین خانمها با تمام تلاشی که در دستگاههای دولتی انجام میدن تا حالا بهشون توجه شده یا نه؟!!!! آیا اولین قدم نباید برداشته می شد ؟!!منصفانه قضاوت کنیم. وبه این خانم هم فرصت بدهیم.

[پاسخ]