- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مجوز “پایگاه خبری میرملاس” از طرف هیأت نظارت بر مطبوعات کشور صادر شد

94530_276 

 

به گزارش میرملاس  به نقل از دبیرخانه  هیأت نظارت بر مطبوعات، در جلسه مورخ ۹۴/۳/۲۵  این هیأت شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت که در این بین پایگاه خبری میرملاس نیز به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی ” امین آزادبخت ” مجوز دریافت کرد.

قابل ذکر است سایت خبری میرملاس اولین سایت خبری با  فعالیت مستمر در استان لرستان است که از دی ماه سال ۱۳۹۰ چند ماه قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را شروع تا کنون مشغول به اطلاع رسانی به هم استانی های عزیز میباشد و تا امروز نزدیک به ۸ میلیون بازدید داشته است که در طول حدود  ۴ سال فعالیت همواره پرمخاطب ترین سایت خبری لرستان بوده است .

گفتنی است که سایت های خبری دارای مجوز، تحت شمول قانون مطبوعات از حمایت های این قانون منتفع می شوند، از جمله دادگاه های آنان با حضور هیأت منصفه تشکیل می شود؛ بعلاوه از حمایت هایی نظیر یارانه، پرداخت حق بیمه خبرنگاران، امکان شرکت روزنامه نگاران آنان در جشنواره ها، غرفه در نمایشگاه مطبوعات و سایر حمایت ها برخوردار می شوند.

ان‌شاءالله این رسانه  بتواند زین پس با توجه به راهبرد آزادی مسئولانه و پایبندی به اخلاق مطبوعاتی در امر اطلاع رسانی، ارائه اخبار و تحلیل‌های صادقانه با نگاه نقادی در فضای رسانه ای و پیگیری موثر مطالبات عمومی مردم استان لرستان گام بردارد.