تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

سرنوشت مبهم جایگاه “CNG” کوهدشت/ انتظار برای وعده ای بی سرانجام!

  • کد خبر : 7019
  • 30 تیر 1391 - 15:48

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ جایگاه سوخت “سی ان جی” کوهدشت همچنان به دلیل آنچه مشکل تجهیزات عنوان می شود افتتاح نشده تا این جایگاه خاموش و صفوف کیلومتری مردم در مقابل تنها جایگاه سوخت گاز شهر به سوال بی جواب مردم کوهدشت تبدیل شود. رانندگان کوهدشتی هر روز باید صفهای طولانی و چند کیلومتری […]

 
به گزارش میرملاس نیوز ؛ جایگاه سوخت “سی ان جی” کوهدشت همچنان به دلیل آنچه مشکل تجهیزات عنوان می شود افتتاح نشده تا این جایگاه خاموش و صفوف کیلومتری مردم در مقابل تنها جایگاه سوخت گاز شهر به سوال بی جواب مردم کوهدشت تبدیل شود.

رانندگان کوهدشتی هر روز باید صفهای طولانی و چند کیلومتری را در مقابل تنها جایگاه سوخت “سی ان جی” شهر تحمل کنند و منتظر تحقق وعده بی سرانجام افتتاح جایگاه جدید این شهر باقی بمانند.

در این روزهای گرم تابستانی با شدت گرفتن گرمای هوا و طولانی تر شدن صفهای خودروها برای استفاده از جایگاه “سی ان جی” کوهدشت صدای اعتراض رانندگان و مسافرکشان کوهدشتی بلند شده است.

تنها جایگاه “سی ان جی” شهرستان کوهدشت با دو پمپ برای خدمات دهی به مردم این شهرستان که سومین شهرستان استان به لحاظ تعداد جمعیت است کافی نیست.

 

 

 

جایگاه جدید “سی ان جی” کوهدشت و سرنوشت مبهم

بنابراین گزارش در حال حاضر کوهدشت علاوه بر روستاهای بسیارش دارای شهرها و بخش های تابعه بزرگی چون گراب، کوهنانی، رومشکان و درب گنبد است که رانندگان این مناطق نیز برای سوخت گیری روزانه به این شهرستان می آیند.

وضعیت کنونی جایگاه جدید “سی ان جی” شهرستان کوهدشت در حالی رخ می دهند که شهردار سابق کوهدشت پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان خرداد ۹۱ جایگاه سوخت “سی ان جی” جدید کوهدشت راه اندازی خواهد شد.

پایان تیرماه سال ۹۱ نیز از راه رسید و جایگاه “سی ان جی” کوهدشت همچنان در سرنوشتی خاموش به سر می برد.

 

 

 
صفوف کیلومتری در مقابل تنها جایگاه “سی ان جی” کوهدشت

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: جایگاه جدید “سی ان جی” کوهدشت شش ماه است که آماده بهره برداری است اما به دلیل یک سری نقص های فنی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

محمد رضا موسوی خواه ادامه داد: رفع این مشکلات فنی از نظر ایمنی ضروری است و به همین خاطر افتتاح جایگاه به تاخیر افتاده است.

وی ادامه داد: تا از نظر تجهیزات ایمنی استاندارد این جایگاه سوخت کامل نشود اجازه راه اندازی آن را نخواهیم داد.

 

 

 

 

موسوی خواه در ادامه گفت: با توجه به کارها و اقداماتی که انجام شده، فکر می کنم به زودی این جایگاه به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان در پاسخ خبرنگار مهر که خواهان مشخص شدن تاریخ قطعی راه اندازی این جایگاه بود، گفت: نمی توانم تاریخ مشخصی را تعیین کنم اما به زودی این جایگاه راه اندازی خواهد شد.

به هر روی به نظر می رسد با صرف هزینه هایی که برای ایجاد این جایگاه صورت گرفته باید هر چه سریعتر سایر الزامات مورد نیاز برای بهره برداری ایمن از این جایگاه فراهم شود تا ضمن به سرانجام رسیدن این پروژه مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

 

گزارش و عکس از : حشمت اله آزادبخت / خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. وقتی جایگاه در ملک غصبی وبه زور وبدون رضایت مالکین میسازند نتیجه همین است .

  2. به درستی مدیر میر ملاس کلی خودش سر کار گذاشته و قتی ساخت پروژه بزرگ دستشوی تو پارک فدک کوهدشت با شکست مواجه میشه انموقعه حرف از چی میزنی خدایی وقت نیست مسولین کوهدشت دیگه خودتون خجالت بکشید شما که رو نداریم ماشالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.