تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

قرارگاه سازندگی خاتم(ص) درشهرستان دلفان نیروگاه می سازد

  • کد خبر : 70203
  • 27 خرداد 1394 - 13:40

    استاندار لرستان گفت : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موافقت اولیه خود را برای احداث نیروگاه ۵۰۰مگاواتی سیکل ترکیبی در شهرستان دلفان اعلام کرده است . به گزارش میرملاس، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صحبت های اولیه برای اجرای طرح نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در شهرستان دلفان با […]

81649950-6526212

 

 

استاندار لرستان گفت : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موافقت اولیه خود را برای احداث نیروگاه ۵۰۰مگاواتی سیکل ترکیبی در شهرستان دلفان اعلام کرده است .

به گزارش میرملاس، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صحبت های اولیه برای اجرای طرح نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در شهرستان دلفان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) انجام شده است که امیدواریم بتوانیم دراین رابطه آن را نهایی کنیم .

وی اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم زیرساخت های لازم را در این زمینه در شهرستان دلفان ایجاد کنیم تا نظر مسئولان وزارت نیرو را جلب کنیم .

وی، مشارکت در طرح های بزرگ و ملی را یکی از خصوصیات بارز مردم شهرستان دلفان عنوان کرد و ادامه داد : این مهم یک فرصت بسیار خوبی است و زمینه جذب و تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری را فراهم نموده است و می توان آینده ای روشن و امیدوار کننده برای این شهرستان پیش بینی کرد.

استاندار لرستان ، با اشاره به اعتبارات عمرانی اختصاصی به شهرستان های استان افزود : در توزیع اعتبارات عمرانی امسال بصورت انقباضی است اما به شهرستان دلفان توجه ویژه ای خواهد شد .

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. شهرهای دیگر سردارعبداللهی ندارند تکلیفشان چیست؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.