تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

معاون استاندار لرستان : مشکل بیکاری لرستان با تسهیل امر سرمایه‌گذاری برطرف می‌شود

  • کد خبر : 70250
  • 28 خرداد 1394 - 21:40

  به گزارش  میرملاس ؛ علی کورانی فر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان بازرسی لرستان که در سالن جلسات دادگستری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت اسلامی برگرفته از آیات و روایت ائمه معصومین است کمااینکه برای نظارت و کنترل به‌عنوان یکی از کارکردهای امور مسلمین، مزایای زیادی متذکرشده‌اند. وی با اشاره به اینکه […]

_MG_1891

 

به گزارش  میرملاس ؛ علی کورانی فر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان بازرسی لرستان که در سالن جلسات دادگستری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت اسلامی برگرفته از آیات و روایت ائمه معصومین است کمااینکه برای نظارت و کنترل به‌عنوان یکی از کارکردهای امور مسلمین، مزایای زیادی متذکرشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نظارت مانع از دور شدن هدف می‌شود، افزود: اگر انحرافی هم پیش آید نظارت فرد را به سر مسیر اصلی هدایت می‌کند.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه در مباحث مدیریتی نظارت و راهنمایی باهم ذکرشده است، عنوان کرد: در نظارت و کنترل بحث مچ‌گیری نیست از این‌ رو مدیران اجرایی و پرسنل سرمایه‌هایی برای نظام جمهوری اسلامی هستند که بایستی مراقبت کنیم تا خدشه‌دار نشوند.

وی بیان کرد: البته در بین منابع انسانی ممکن است علف‌های هرزی هم وجود داشته باشد که به‌طور حتم بایستی با آن مبارزه شود تا امور جامعه و مسلمانان اصلاح و اهداف نظام تحقق پیدا کند.

کورانی‌فر خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی‌ها در استان لرستان جسارت، شجاعت و شهامت را از مدیران دستگاه‌های اجرایی نگیرد.

وی اصل و فلسفه نظارت و کنترل را پیش‌گیری و راهنمایی دانست و گفت: هر موقع علاوه بر پیشگیری لغزش پیدا شد بایستی با شدت برخورد شود و تحت هر شرایطی برای هر شخصی در هر مقام و جایگاهی بدون هیچ ملاحظه‌ای بایستی با آن برخورد شود.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان بابیان اینکه استان لرستان سالیان سال بالاترین نرخ بیکاری را دارد، اظهار داشت: می‌شود گفت وضعیت معیشت و کسب و کارمردم استان قابل‌ تحمل نیست و در شرایط سختی به سرمی‌برند.

وی افزود: توسعه و برون‌رفت از مشکلات بیکاری استان با تسهیل امر سرمایه‌گذاری است میسرمی‌شود که در این راستا باید از سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت شود.

کورانی فر عنوان کرد: نباید دولت را عیال بار، سنگین متورم کرد تا به اهداف برسد کمااینکه هر چه نیرو تأمین شود کارایی دستگاه‌های اجرایی دستگاه پایین می‌آید.

وی بیان کرد: واقعیت این است که در سنوات گذشته در خیلی از دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری‌ها نیروهایی به تحمیل‌شده به‌طوری‌که در شهرداری‌ها شاید برای هر پستی سه نفر حضورداشته باشد و یابه عبارتی اگر ۱۰۰ پست وجود دارد ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در دولت جدید فرایندها مشخص‌شده یعنی اگر بحث آزمونی هم وجود داشته باشد از طریق سیستم ثبت‌نام، مصاحبه و گزینش انجام می‌گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود خدا بر شما که دغدغه معیشت مردم را دارید و در اکثر سخنرانیها و جلسات اداری بر موضوع حل بیکاری تاکید دارید و همواره به فکر راه برون رفت از این معضل دست و پا گیر جوانان هستید جناب کورانی فر شما از بتن مردم برخاسته و مشکلات آنان را به عینه دیده و لمس کرده اید امیدواریم ازانجا که شما همرزم شهدا و دوست آنان بوده و هستید شما را در این راه پر مخاطره یاری فرمایند

  2. با سلام برمرد آرام وباوقار جناب آقای (کورانی فر )ما که برای آمدن جنابعالی به میدان انتخابات لحظه شماری میکنیم اما حضرتعالی انسانی شاخص درسطح استان خودمان وحتی استانهای ایلام .کرمانشاه.مرکزی.همدان وبه ویژه طرهان میباشید که بااغلب طوایف کوهدشت خویشاوندی محکمی دارید ودارای روابط اجتماعی با تمام مشغلاتی که دارید هستیدوبارزترین ویژگی شما تدین وپاکی وتقوا است وهمچنین پایبندی به نظام و ولایتمداری شما درطول مدیریت چندین ساله حضرتعالی مهرتاءییدی برای این ادعاست به نظر بنده افراد نمایندگان گذشته وحال امتحان شده اند که مردم بایدبه آنان نمره بدهندآلان طرهان بزرگ نیا زمند مدیری کار آزموده مثل شماست.موفق باشید

  3. کسی دلش برا ما جوونا نمیسوزه چونکه خودشون بیکار نیستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.