تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بازوند مطرح کرد: ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راکد در لرستان وجود دارد

  • کد خبر : 70309
  • 30 خرداد 1394 - 8:50

    استاندار لرستان مجموع طرح‌های راکد و تعطیل شده لرستان را حدود ۶۵۰ مورد با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان به تعداد پروژه های راکد استان اشاره کرد و اظهار داشت: ۸۵ درصد […]

استاندار لرستان

استاندار لرستان

 

 

استاندار لرستان مجموع طرح‌های راکد و تعطیل شده لرستان را حدود ۶۵۰ مورد با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان به تعداد پروژه های راکد استان اشاره کرد و اظهار داشت: ۸۵ درصد پروژه های راکد استان متعلق به بخش خصوصی بوده و ۱۵ درصد مابقی دولتی هستند.

وی از تشکیل ستادی تحت عنوان “ستاد احیای ظرفیت های راکد استان” خبر داد و عنوان کرد: این ستاد متشکل از بخش خصوصی، قوه مقننه و قوه قضائیه است که در آن پروژه های تعطیل شده به تفکیک هر شهرستان مشخص شده است و تقریبا به ۹۵ درصد هدف خود در این زمینه دست پیدا کرده ایم.

استاندار لرستان بیان داشت: در لرستان یکسری پروژه های نیمه کاره وجود دارد که تعطیل شده اند و هیچکس دنبال احیای آن ها نیست و یکسری دیگر از پروژه های استان به اتمام رسیده و سپس راکد مانده اند و این پروزه ها در اختیار بانک ها هستند.

بازوند تعداد طرح های راکد استان که در اختیار بانک ها قرار دارند را ۷۳ طرح برشمرد و گفت: تعداد طرح های نیمه تمام استان ۲۹۷ طرح و تعداد طرح های تمام شده ۳۳۵ طرح هستند.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی های سالجاری خود بنا داریم تعداد زیادی از ظرفیت های راکد استان را احیا کنیم اضافه کرد: اعتبار طرح های راکد لرستان حدود هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان است.

استاندار لرستان تصریح کرد: اولین جلسه “ستاد احیای ظرفیت های راکد استان” هفته آینده تشکیل خواهد شد لذا تقاضا داریم مهمترین هدف مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران شهرستان ها احیای پروژه های تعطیل شده استان باشد.

بازوند با اشاره به اینکه اگر افراد جامعه به این واقعیت برسند که هر کس بایستی نان خود را به دست آورد آن جامعه به توسعه و پیشرفت می رسد اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهها به دنبال شغل دولتی هستند در صورتیکه باید خود کارآفرینی و اشتغال ایجاد کنند.

وی یادآور شد: برای توانمند سازی افراد در راستای ایجاد راه های خود اشتغالی باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آن ها قرار داده شده و آموزش های لازم را برای آن ها در نظر گرفت در این صورت می توانند توانمندی های خود را نشان دهند.

استاندار لرستان افزود: اگر توانمندسازی در افراد ایجاد نشود مشکلات کشور دو چندان شده که حاصل آن ایجاد حاشیه نشینی و ایجاد سکونتگاه های غیررسمی خواهد بود.

 
 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یادم می آید سردار سازندگی لرستان مهندس یازوند پرتلاش همیشه می گفتند ۳۶۰۰ میلیارد پروژه نیمه تمام الان که دیدم؛ به ۲۰۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته بسیار خرسند شدم ایشان توانستند ۱۶۰۰ میلیارد پروژه لرستان رو از حالت نیمه تمام خارج و به سرانجام برسانند.

    حیف که از ایشون سال های قبل استفاده نکردیم و ایشان ۱۰ سال در اراک بود و آن جا را آباد کرد ؛ اراکی ها خوب میدانستند از لرهای توانمند همچون بازوند چگونه استفاده کنند و چه تقاطع ها و بزرگراه ها و پروژه هایی بزرگی با وجود مردی لرتبار همچون بازوند در شهری فارس نشین ( چون اراک) ایجاد نشد که حال اراکی ها باید مدرن بودن شهرشان را که نتیجه تلاش یک لرتبار بوده است را به رخ لرها بکشانند … و این یعنی حسرت برای لرستان
    اگر ایشان ۱۰ سال پیش استاندار لرستان می شد با وجود دلارهای بسیار از فروش قیمت نفت ! قطعاااااا این وضعیت خرم اباد و لرستان نبود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.