تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در لرستان برگزار شد/ منتخبین مشخص شدند

  • کد خبر : 70340
  • 30 خرداد 1394 - 21:41

  به گزارش میرملاس ،در دومین روز از از ماه مبارک رمضان ، ماه بهار قرآن و همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در لرستان نیز برگزار شد. دکتر پیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه که ریاست هیأت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پرستاری در لرستان را نیز بر عهده دارد در […]

15-6-20-201181

 

به گزارش میرملاس ،در دومین روز از از ماه مبارک رمضان ، ماه بهار قرآن و همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در لرستان نیز برگزار شد.

دکتر پیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه که ریاست هیأت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پرستاری در لرستان را نیز بر عهده دارد در این خصوص گفت: چهارمین دوره ی انتخابات سازمان نظام پرستاری با نهایت آرامش و در سلامت کامل از ساعت ۸ صبح روز جمعه بیست و نهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد و جامعه خدوم و پرتلاش پرستاری استان با زبان روزه در پای  صندوقهای رأی حاضر شده و متخبینی خود را برگزیدند.

معاون درمان دانشگاه گفت: این انتخابات در پنج حوزه خرم آباد ، بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز و نورآباد و الشتر برگزار شد و ۱۲ صندوق اخذ رأی شامل ۸ صندوق ثابت و چهار صندوق سیار به این امر اختصاص یافته بود تا آراء جامعه پرستاری استان را جمع آوری نمایند.

دکتر آسترکی در خصوص میزان آراء مأخوذه و نتایج شمارش آراء نیز گفت: بلافاصله پس از اتمام ساعت رأی گیری ، شمارش آراء صورت گرفت که در خرم آباد از ۳۶۹ رأی مأخوذه آقای مجید عالیپور با ۱۷۱ رأی حائز بیشترین آرا در بین پرستاران گردید و شش پرستار دیگر به ترتیب شهریار رشید زاده با ۱۵۰ رأی، گلچین رشیدی با ۱۴۰ رأی، پروین ایدون با ۱۳۷ رأی، مرتضی علوی پور با ۱۳۵ رأی، اکبر شمشیری با ۱۰۷ رإی و خسرو کریم نژاد با ۱۰۵ رأی بعنوان اعضای اصلی هیأت مدیره سازمان نظام پرستاری خرم آباد انتخاب شدند و قاسم کنار کوهی با ۹۷ و معصومه ارنواز با ۸۴ رأی بعنوان اعضاء علی البدل پرستاری تعیین شدند.

در گروه بهیاران نیز اکبر امیری با کسب ۱۳۹ رأی بعنوان عضو اصلی انتخاب و ذبیح اله خسروی با ۹۳ رأی بعنوان علی البدل انتخاب شد.

در گروه هوشبری و اتاق عمل نیز مسعود خادمی با کسب ۱۵۰ رأی بعنوان عضو اصلی و بهزاد دریکوند با کسب ۸۶ رأی بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

khabaronline

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.