تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

دکتر عبدی : در کنار پتروشیمی خرم‎آباد شهرک پتروشیمی احداث می شود

  • کد خبر : 70366
  • 31 خرداد 1394 - 16:01

  نماینده‌ی مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه‎های عمرانی استان خبر داد و گفت: پتروشیمی خرم‌آباد توسعه می‌یابد. دکتر «ایرج عبدی» در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‎های عمرانی استان، اظهار کرد: در مجلس برای پروژه‎های عمرانی کشور اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد و افزایش یافته‎اند.   وی افزود: برای پروژه‎های […]

57846_orig_7

 

نماینده‌ی مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه‎های عمرانی استان خبر داد و گفت: پتروشیمی خرم‌آباد توسعه می‌یابد.

دکتر «ایرج عبدی» در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‎های عمرانی استان، اظهار کرد: در مجلس برای پروژه‎های عمرانی کشور اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد و افزایش یافته‎اند.

 

وی افزود: برای پروژه‎های عمرانی استان نیز از ردیف‎های دوم و سوم افزایش بودجه داشتیم که امید می‌رود مدیریت اجرایی استان با برنامه‎ریزی صحیح بتواند آن را جذب کند که در اسرع وقت این پروژه‎ها اجرایی شوند.

 

عبدی ادامه داد: امید است پروژه‎های نیمه‎تمام مانند نیروگاه برق و سیمان خرم‎آباد، هتل صخره‎ای، کشت و صنعت، گلخانه به اتمام برسند و پروژه‎های جدیدتری را نیز بتوانیم آغاز کنیم.

 

نماینده‌ی مردم خرم‎آباد در مجلس افزود: همچنین قوانین جدید مالیاتی تصویب شده باعث ایجاد معافیت‎های مطلوبی شده که می‎تواند به عنوان مشوقی برای سرمایه‎گذاری‎های بزرگ در استان باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین صنایع پتروشیمی قرار است در کنار پتروشیمی خرم‎آباد شهرک پتروشیمی احداث کند و مکمل‎هایی در آنجا احداث کند. یک تفاهم‎نامه در هیئت مدیره پتروشیمی در حال انجام است که اگر اجرایی شود از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.