تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

“لطیف ناصری” خیر کوهدشتی درنوسازی دبیرستان پروین اعتصامی ایلام مشارکت می کند

  • کد خبر : 70437
  • 01 تیر 1394 - 19:12

  مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: یک فرد ایرانی مقیم دبی مشارکت در ساخت یک فضای آموزشی در این استان را تقبل کرده است. سعید هژبری روز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها  افزود: حاج لطیف ناصری از ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده که قرار است در تخریب […]

81656071-6536404

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: یک فرد ایرانی مقیم دبی مشارکت در ساخت یک فضای آموزشی در این استان را تقبل کرده است.

سعید هژبری روز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها  افزود: حاج لطیف ناصری از ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده که قرار است در تخریب و نوسازی دبیرستان پروین اعتصامی شهر ایلام مشارکت کند.

وی ادامه داد: این دبیرستان دخترانه در ساخت جدید با معماری ایرانی، اسلامی در سه طبقه در قالب ۱۲کلاس درس بصورت هوشمندسازی شده احداث خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مدرسه را ۱۵میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۵۰ درصد این مبلغ از سوی این فرد خیر و مابقی از محل اعتبارهای این اداره کل تامین خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد: مجوز تخریب این مدرسه صادر و کار طراحی این مدرسه توسط این اداره کل در دست اقدام است.

از هفته گذشته تاکنون تعهد ساخت سه فضای آموزشی توسط خیر اهل استان ایلام مقیم شهرستان کرج، استاد عزت الله انتظامی (آقای بازیگر) و یک خیر دهلرانی در استان ایلام تعهد شده است. 

امسال افراد خیر و نیکوکار ۱۵۵ میلیارد ریال در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برای این امر کمک کرده که با این میزان کمک عملیات ساخت ۳۰ فضای آموزشی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تعهد شده است. 

از مجموع یک هزار و ۳۴۱ فضای آموزشی استان، ۲۵۱ کلاس درس فرسوده است که عمده آنها در مرکز استان قرار دارد و بازسازی و نوسازی آنها در سال جاری در دستور کار نوسازی مدارس استان قرار گرفته است. 

در سال تحصیلی جاری ۹۵ هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف به تحصیل اشتغال داشتند.

لطیف ناصری مدیر رستوران های زنجیره ای صدف دبی از اهالی کوهدشت پیشتر نیز در اجرای طرح های خیریه درلرستان مشارکت کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۵
  1. ایشان متولد طرهان شهر گراب هستند و اکنون کل دودمانشان در شهر گراب زندگی میکنند

  2. سلام
    واقعا دست مریزاد

    صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند
    که از کار خلق یک گره بسته وا کند

    آقای ناصری لطفا سرزمین پدری ات طرهان رو فراموش نکن.

  3. سلام بر مردان تکرار نشدنی

  4. دمت گرم.

  5. سلام . خسته نباشید خیرین چه خوب است شهرستان رومشکان درنوبت لطف شما قرارگیرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.