کد خبر : 70459
تاریخ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 3,381 بازدید

یک کرسی مجلس کوهدشت و یک جین مدعی تازه نفس/چه کسانی می آیند؟

  به گزارش میرملاس به نقل  بلوطستان براساس شنیده ها دکتر  یونس امرایی ، محمد رضا ملکی راد برای حضور در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان اعلام آمادگی کرده اند. این در حالیست که این دو نفر به همراه الهیار ملکشاهی نماینده فعلی کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی اهل […]

1527

 

به گزارش میرملاس به نقل  بلوطستان براساس شنیده ها دکتر  یونس امرایی ، محمد رضا ملکی راد برای حضور در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان اعلام آمادگی کرده اند. این در حالیست که این دو نفر به همراه الهیار ملکشاهی نماینده فعلی کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی اهل رومشگان بوده و به نظر می رسد این حوزه با کاندیداهای متعدد در انتخابات آتی مواجه شود.
یونس امرایی در انتخابات شورای شهر چهارم از حوزه انتخابیه خرم آباد کاندید شدو حدود ۸هزار از آرای این حوزه را کسب کرد.

محمد رضا ملکی راد معاون برنامه ریزی استاندار لرستان در دوران احمدی نژاد از جمله کاندیداهای احتمالی به شمار می رود، وی در انتخابات مجلس نهم از حوزه خرم آباد و دوره چگنی حضور  داشت و حائز نزدیک به ۱۷هزار آرا در مرحله اول انتخابات گذشته شده بود.محمدرضا ملکی راد اهل رومشگان است و علاوه بر این حوزه شایعاتی مبنی بر حضور در انتخابات دهم از حوزه انتخابیه خرم آباد نیز به گوش می رسد.

علی کورانی فر معاون فعلی استاندار لرستان که از افراد نزدیک به اصلاح طلبان است در زمره دیگر کاندیداهای احتمالی قرار دارد که شایعاتی پیرامون حضور وی در عرصه انتخابات دهم کوهدشت به گوش می رسد. وی از تکثر در بین اصلاح طلبان و احتمال رد صلاحیت بیم داشته و به همین دلیل تا کنون تصمیمی جدی برای حضور در انتخابات نگرفته و یا اگر گرفته آن را خبری نکرده است. کورانی فر تا سه روز آینده ( سوم تیرماه ) باید تصمیمش را برای حضور در انتخابات با استعفا از معاونت توسعه ، منابع انسانی استانداری قطعی کند.

وی در صورت حضور در انتخابات از شانس زیادی برای جلب آرای مردم کوهدشت و همچنین حمایت اصلاح طلبان و طیف نزدیک به دولت برخوردار خواهد شد.

علی امامی راد نماینده کوهدشت در ادوار چهارم ، ششم و هفتم که در انتخابات پیشین چهره ناکام لقب گرفت در کنار علی قبادی از دیگر کاندیداهای مطرح حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان بشمار می رود که اصولگر ا هستند و به نظر می رسد یکی از آنها بعنوان کاندید نهایی اصولگرایان در انتخابات دهم معرفی شود.این در حالیست که الهیار ملکشاهی تمایلی به حضور در لیست اصولگرایان نداشته و در پی جذب حمایت طیف نزدیک به دولت بوده و نشانه های این امر نیز از حمایت دوستی عضو فعلی شورای شهر تهران و همچنین سفر مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهور به کوهدشت کاملا هویداست.

فرج اله مومنی .  علی محمد سوری . محمدی آزاد بخت ،حاجیعلی شیراوند , مصطفی آزادبخت و طهماسب علی پور معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از جمله کاندیداهای احتمالی هستند که   بر اساس اخبار تایید نشده زمزمه حضور شا ن در عرصه انتخابات کوهدشت به گوش می رسد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

امرایی در گفته :

اصلاح طلبان تا بحال روی کاندید خاصی متمرکز نشده اند و انشاا… در آینده کاندید خود را از بین نیروهای اصلاح طلب معرفی خواهند کرد کسانی که در حال رای زنی برای کاندیدا شدن هستند تصمیمشان شخصی بوده و از جانب اصلاح طلبان معرفی نشده اند

[پاسخ]

همشهری در گفته :

تعداد نامزدها زیاد است واین برای مردم هم خوب است وهم بد .خوب از این جهت که به راحتی نامزد هم فکر خود را انتخاب می کندوبد اینکه نامزدها همه یک حرف تکراری را تکرار می کنند .احداث سد معشوره.کارخانه ذوب آهن.پتروشیمی کوهدشت. جاده کوهدشت کرمانشاه از طریق اولاد قباد .تکمیل جاده خرم آباد .چهار بانده کردن جاده اسلام آباد بابازید.از هم اکنون این شعارها چاپ شده وانسان فضای مجازی وگروههای آن را به تبلیغات و خانه به خانه گشتن ها اضافه کنید .

[پاسخ]

طرهاني در گفته :

اميدواريم در اين مقطع حساس از اردوگاه اصلاح طلبان عزيز يك كانديدا داشته باشيم . همه آقايان اصلاح طلب كه اسامي آنان ذكر شده ، لياقت نمايندگي را دارند . اما به خاطر وحدت وكمك به دولت لازم است باهم متحد شوند .

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

فعلا آقای ملکشاهی بدون رقیب است افرادمحترم رومشکانی که فرمودیددرمقابل ملکشاهی زیاد به چشم مردم نمی آیندو آقایان قبادی وامامی نیز هیچگاه اءتلاف نمیکنند عملکرد ملکشاهی ازنظر مطالباتی عمومی از نمایندگی ادوارگذشته بهتر بوده است واگر دربین آقایان سوری وکورانی فرودوستی کسی بیاد به میدان انتخابات قابل پیش بینی نخواهئ بود.

[پاسخ]

حيدري بازوند در گفته :

دوستي+علي محمد سور+حاج آقاي عباسي فرد حاميان ملكشاهي هستند
عده اي فداي معاملات سياسي و مالي شدند البته هيچ كدام از اين سه نفر نيستن آينده خيلي چيزها را مشخص مي كند

[پاسخ]

حيدري بازوند در گفته :

يك شخص چند روز پيش فداي معاملات مادي و سياسي شد و خدا عاقبتش را به خير ختم كند قابل توجه الف ميم و ر نوراباد

[پاسخ]

دانشگاه در گفته :

قطعنا در بین اصلاح طلبان اگر اجماعی شود بهتر از محمدی آزادبخت نیست بنا به صد و یک دلیل

[پاسخ]

فوق لیسانس بیکار در گفته :

منهم کاندیدم.

[پاسخ]

بیطرف در گفته :

حضورآقای دکتر طهماسب علیپوریانی را به فال نیک بگیرید.آزموده را آزمودن خطاست.

[پاسخ]

طرهاني در گفته :

واقعا متاسفم براي اصلاح طلبان كه اسمي از ملكشاهي مي برند چون ايشان نه اصول گراست نه اصلاح طلب

[پاسخ]

امرایی در گفته :

من بعد بازار فاتحه خوانی ها گرم میشود!!

[پاسخ]

امرايي در گفته :

اميدوارم پايگاه تحليلي خبري ميرملاس خبرهاي مربوط به رومشكان و جناب آقاي ملكشاهي كه نماينده مي باشند را مثل اين خبر كه از ناحيه خودشان نوشته شده را پوشش دهند

[پاسخ]

سعید قبادی در گفته :

انشاالله با اتحاد و وحدت اصولگرایان برنده قطعی انتخابات آینده مجلس اصولگرایان خواهند بود

[پاسخ]

پیشگو در گفته :

کورانی فر قطعا پیروز انتخابت میشه تبریک

[پاسخ]

کونانى در گفته :

دوىست هزار نفر براى خوشبختى ىک نفر هر چهار سال ىکبار ىه جان هم مى افتند.البته با اىن وجود که بنده چند دوره است که در گرماگرم انتخابات کوهدشت نىستم باىد به پىش بىنى هاى کاملا درست دوستان به دوىدن عهدهاى بىکار در روز انتخابات از اىن صندوق به آن صندوق جهت تخمىن زدن ارا کاندىد مورد نظر و تىر اندازى شب پىروزى هم اشاره کنىم.

[پاسخ]

آدینه وند در گفته :

بطور قطع ویقین این دفعه مردم بخش طرهان از آقای دکتر بهروز خسروی ویا آقای فرج اله مومنی حمایت خواهند کرد.

[پاسخ]

مسلم ط در گفته :

سلام وخسته نباشید اینا همه یکین کهنه برا اطرافیانشون تقلا میکنن بنده به خودم رای میدم

[پاسخ]

دنبال نماينده اي جديد و در بين افراد جديد باشيم

[پاسخ]

اقای ازادبخت شما حتی نمیدونی مسعود اهل کجاست حرف از خودت در میاری…

[پاسخ]

کورانی فر اگه میومد استعفا میدد شماحتی قانون انتخابات نمیدونی

[پاسخ]

بهار کوهدشت پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۰ تیر , ۱۳۹۴ ۱۳:۱۹:

شما که قانون انتخابات رو بلدی بگو ما هم یاد بگیریم !!!! چرا الکی نظر میدی استاد ؟؟؟؟؟

[پاسخ]

دهه شصتی در گفته :

دکتر یونس امرایی یکی از جوانان خوش فکر وخلاق این مرز بوم هستن به حق که ایشان با ذکاوت ودرایتی که دارنند می توانند با توجه به برنامه ها واهداف کوتا مدت وبلند مت خود در راستای اعتلای کوهدشت ورومشگان کام های بزرگ به دور از باند بازی وراند کاری بردارند ما نیز به نوبه خود به عنوان یک جوان دهه شصتی بر خود تکلیف می دانیم که از جوانان ولایی با بصیرت نهایت کمک رو به عمل بیاوریم به امید سریلندی مردم عزیزم

[پاسخ]

دانشگاه در گفته :

قطع و یعقین داشته باشید و خواهید داشت پیروز معرکه کسی نیست بجز الهیار ملکشاهی. چون ایشان کارای ناتمام دارد و پیروز خواهد شد تا کارا ی ناتمامش را به سرانجام برسوند پوستر چاپ کردن کاری ندارد؟

[پاسخ]

شیدا پاسخ در تاريخ جمعه ۱۲ تیر , ۱۳۹۴ ۱۳:۵۴:

امیده خدا مگه تو خواب ببینی فقط حاج یونس امرایی

[پاسخ]

بازوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۳ دی , ۱۳۹۴ ۱۹:۱۷:

اینی که میگی کیه؟هر کسی لیاقت کاندیدا بودن نداره

[پاسخ]

امرایی رومشگان در گفته :

فرهنگی عزیزاین اظهار نظری که کردیدصرفا دیدگاه جنابعالیست واینقدر هم خوش خیال نباش. همین افرادرومشگانی که اسمشان ذکر شده واسه کاندیداشدن. قطعا از خانواده های باوجهه وصاحب رای رومشگان هستند که بااثبات وجودشان قطعاتاثیرزیادی درکاهش رای دیگر کاندیداهای بدون رقیب بقول جنابعالی دارند

[پاسخ]

احسان گراوند در گفته :

مدیر سایت جناب ازادبخت بر اساس کدام شواهد و مدارک اتوبوسی اسم چند کاندید را نوشتی این کار باعث بی ثباتی و هرج ومرج میشه کسانی که در حال حاضر حضورشان قطعی شده هیچ کسی نیست فقط بر اساس شواهد و اقدامات کسانی چون فرج مومنی و فردین گراوند و یونس امرایی دارند فعالیت میکنند از شما که یک فعال سیاسی هستید بعید بود نسنجیده اسم چند نفر را ذکر کنید ماشمارا دوست داریم

[پاسخ]

یک دانشجو در گفته :

درود بر سایت و امین مدیریت سایت قشنگ میر ملاس امین جان از بیکاری کمرمان شکست ترا خدا بر اساس رسالتی که داری مسولین را به سمت این مقوله ببر ما جوانان این دوره طرفدار جدی کاندید نسل جوان فردین گراوند هستیم لطفا یک مصاحبه با ایشان داشته باشید که بهتر اورا بشناسند

[پاسخ]

پلدختر در گفته :

ملکشاهی جز بهترین نماینندگان کشور است از نفوذ سیاسی بالای بر خوردار هست اینهای که شما میگید هیچ کدام نمیتو نند به اندازه ملکشاهی کار کنند واقعا ملکشاهی کار زیادی کرده یکی از بهترین کارهای ملکشاهی شهرستان بودن رومشکان بود اگه تلاش ملکشاهی نبود رومشکان شهرستان نمیشد

[پاسخ]

شهروند در گفته :

با سلام خدمت مردم همیشه مظلوم و ستمدیده شهرستان کوهدشت .
از قدیم و ندیم گفتن آزموده را آزمودن خطاست بنابراین چرخش و برگشت به عقب و دنباله روی از افرادی که کارنامه مثبتی در دوران مدیریت خود ندارند و چه بسا آثار عقب ماندگی کارهای آنان برای سالهای متمادی در خاطر مردم ماندگار شده و خواهد ماند بنابراین باید به فکر چهره جدیدیی در حوزه مدیریت شهرستان باشیم و از همه مهتر اینکه باید به این نتیجه برسیم که به افرادی رای بدهیم که هویت مشخصی داشته باشند اصولگرا اصلاح طلب مستقل و هر طیف و جناح دیگری نه اینکه به عنوان اصولگرا خود را معرفی کنی در میانه راه اصلاح طلب شوی و با افکار مردم بازی کنی بنابراین باید مواظب باشیم
با تشکر عظیم گراوند

[پاسخ]

رضایی در گفته :

قطعا در بین اصلاح طلبان دکتر محمد آزادبخت والاتر و با ارزش تر از سایرین است..

[پاسخ]

سعید در گفته :

رمز اتحاد بین اصلاح طلبان محمدی ازادبخت هست. تنها کسی هست که می تونه تمام اصلاح طلبان رو راضی کنه

[پاسخ]

همه شاهد بودیم و دیدیم که نماینده فعلی تمام نمایندهای قبلی را روسفید کرد!

[پاسخ]

رومشکان در گفته :

ما رومشکانی ها که همه در خدمت دکتر ملکشاهی هستیم
انصافا کار زیادی برایمون کرده
تا الان نوبت کوهدشت بوده دو دوره هم حق رومشکان نیست ؟

[پاسخ]

سید حسین نظریان در گفته :

قطعا همگی از دلسوزان نظام و مردم هستند ان شاءالله که با حفظ حالت التجاء و تضرع دائمی در برابر خداوند امید و رجا به عنایات واسعه خدای رحمان بهترین انتخاب رو داشته باشیم

سپاس از آقا امین آزادبخت عزیز
موید و محفوظ باشید

[پاسخ]

سوری در گفته :

ما مردم رومشگان حمایت جانانه خود را مجدد از دکتر ملکشاهی اعلام میکنیم

[پاسخ]

ره گذر در گفته :

آنچه بایدمدنظراصلاحطلبان باشدوحدت است چنانچه بتوانند به اجماع برسندقطعا پیروزمیدان هستند.دیدیدکه آقای ملکشاهی بابلیط اصلاحطلبان راهی بهارستان شداماچه بلایی برسراصلاحطلبان اورد.امیدواریم که ازگذشته درس بگیریم.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

چند سوال از آقای ملکشاهی:
پتروشیمی کوهدشت، سد معشوره، جاده کرمانشاه کوهدشت ، کارخانه سیمان و کارخانه ماشین سازی چی شد آخرش؟

[پاسخ]

بازوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۳ دی , ۱۳۹۴ ۱۹:۱۸:

عزیزم در تحریمیم.بذار تحریم ها لغو شه طرحها اجرایی میشن

[پاسخ]

محمد در گفته :

از طرف مردم رومشگان صحبت نکنید. اینبار نظر دیگری دارند

[پاسخ]

امرايى در گفته :

باسلام واحترام بهمه نظرات
اينهمه تغيير و انتخاب نماينده !!!؟؟
كوهدشت همان كوهدشت ٣٠سال پيش!!!؟
….؟؟؟

[پاسخ]

کریمی در گفته :

امین جان متاسفم که کامنت مارا نذاشتی واقعا متاسفم چون یه ذره انتقاد رو نپذیرفتی ملکشاهی یعنی ابهت اقتدار قدرت ملکشاهی یعنی رومشگان اسامی دیگر قابل احترام فقط در خانواده نه در منطقه رومشگان یقینا با تمام وجود در خدمتت نماینده هستند این جمله را به امانت داشته باش

[پاسخ]

محمد مهدی در گفته :

اگر عادلانه و به دور از حب و بغض های شخصی به نمایندگان ادوار کوهدشت نظری بیفکنیم مطمئنا جناب آقای ملکشاهی یک سر و گردن بالاتر از همه بوده است و امیدوارم ایشان فرصت خدمتگزاری مجدد به مردم را داشته باشد آنوقت ثمرات نمایندگی ایشان بیش از پیش آشکار می گردد با تمام احترامی که برای همه این دوستان دارم و اغلب آنها را تا حد زیادی می شناسم آقای ملکشاهی اصلح تر است امیدوارم تعصبات بی جا را فدای عقل و منطق ننماییم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

در جواب سید حسین عزیز
قطعاً مطمئنید که همگی از دلسوزان نظام و مردم هستند
کمی بیشتر فکر کنید ببینم آیا گفته تان صحت دارد
حداقل انشالله رو قبل از قطعاً می آوردید
درود بر سید عزیز

[پاسخ]

رومشگانی ساکن کوهدشت در گفته :

این رومشگانی های خودمون کاری میکنن که کوهدشتیا به دکتر ملکشاهی رای ندن
شاید شما از دوستدارانش نباشید که اینجور تفرقه میندازی بین کوهدشت و رومشگان و از هم جداشون میکنی
کار زیادی کرده بجای اینکه براش تبلیغ مثبت بکنید، این نوع گفتار شما باعث دور شدن طرفداران ایشون در کوهدشت میشه
هرچند دور قبل رومشگانیا خوب میدونیم که شاید 30 درصد رومشگان با ایشون بودن و باعث بردش رومشگان نبود
همشهری ، همزبان لحن حرف زدنتون رو اصلاح کنید بد نیست
آقا جان تو رو خدا طرهان بزرگ رو از هم جدا نکنید

[پاسخ]

رای اولی ها در گفته :

آقا امین پس خانم ابراهیمی رو چرا اسم نبردی ایشون هم الان در حال فعالیت هستن و به دنبال آرا
چقققققققققققققققققققققققققد کاندید
شورای شهره ؟
نه آقا شورای مدرسه ست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش منم ثفت نام میکلدم ؟
نه مامان جون تو که نمیتونی بلی مجلس حلف بزنی پشر گلم
إ مامی خب منم میلفتم از حقوق بچه ها تفاع میکلدم
ره ده ده ده ده ده ده ده رین دین درین
این همه کاندید و این همه شیرینی های رنگارنگ
بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید
تو رو خدا کامنت منم بزارید
باشه امینم

[پاسخ]

عجب تحلیلهایی، ملکشاهی خوب است حیف که عملکردش قابل دفاع نیست.گزینه ای قابل اعتماد وتوانمند میخواهیم.کسی که قبلا به ایشان اعتماد کرد.

[پاسخ]

ملکشاهی خراب کرد وحس بی اعتمادی را تقویت.

[پاسخ]

محمد مهدی در گفته :

اصلاحیه: امیدوارم عقل و منطق را فدای تعصبات بی جا ننماییم

[پاسخ]

فرهنگی طرهان در گفته :

درود بر استاد محمدی ازادبخت ما جمع زیادی از فرهنگی های طرهان حمایت قاطع خود را از آقای ازادبخت می کنیم.

[پاسخ]

طرهان بزرگ در گفته :

ما دیگر اشتباهات گذشته امان را تکرار نخواهیم کرد گزینه ی اصلی ما اقای مومنی است یا هر شخصی که ایشان معرفی کند اما ما مجدانه پیگیر هستیم که ایشان را حتما وارد عرصه انتخابات کنیم و یقین بدانید برنده ی انتخابات ایشان خواهد بود مردم شهرستان کوهدشت هم بدانند گزینه های که جواب اعتماد مردم را نداده اند نباید انتخاب شوند وگرنه اش همان آش، کاسه همان کاسه خواهد بود

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

گزینه ی ما نسل جوان و نو نگر فرج مومنی
بیایید انتخابی متفاوت داشته باشیم تا کوهدشت را از این فلاکت نجات دهیم

[پاسخ]

مانی از ........ در گفته :

کورانی فر با لیاقت ترین و محجوبترین کاندیداهاست …………………………درود بر کورانی

[پاسخ]

بیکار در گفته :

واقعا متاسفم از این جنب و جوش الکی در مورد انتخابات هنوز وقت زیاده نمیخواید تحلیل کنید چون تا قبل انتخابات هیچی معلوم نیست در ضمن یک توصیه به فرهنگیان عزیز دارم که این همه جو الکی راه نندازند چون مردم کوهدشت چوب اول را از همین فرهنگیان خورده اند چون به خاطر یک سلام با نماینده و یا چند ساعت اضافه کار خیلی از شهرهای دیگر استان عقب افتادیم خواهشا فرهنگیان دنبال کاندیدا نروند جو انتخابات ارام میشه و فرد اصلح انتخاب…..

[پاسخ]

آقای ملکشاهی نميتونه در دوره آینده مثمر ثمر باشه، چرا که دولت با ایشون نیست، باید روی گزینه های دیگر حساب کرد.

[پاسخ]

بهار در گفته :

شهر ما نتاسفانه برعکس تمام حرفاشون عملشون جداس به نظر من کورانی فذچر لیاقتش بالاتر از این حرفاس مردم کوهدشت متاسفانه به فکر این هستن که فقط طایفشون برنده بشه به فکر این نیستن شهرمون رو به دست کسی بسپارن که کاردان باسه من به آقای کورانی فر اعتقاد دارم بهتر بگم ابمان دارم واز مردم کوهدشت میخام اگه لطف کردن ثبت نام کردن باهاش هماهنگ باشیم

[پاسخ]

امرایی در گفته :

از رومشگان جناب آقای حاج حسن رضا برخورداری هم در حال فعالیت هستند .ایشان هم اکنون مسئول پرورشی سازمان اموزش وپرورش استان لرستان می باشد.همچنین ایشان یکی از افراد مورد اعتماد مردم وبسیار بااخلاص هستند.تا خدا چی بخواد…

[پاسخ]

درود بر رومشگانی ساکن کوهدشت و درود بر همه مردم طرهان بزرگ( کوهدشت -کوهنانی – گراب – درب گنبد – رومشگان)

[پاسخ]

منطقی در گفته :

همگی آش یه کاسه ان
چه علی خواجه
چه خواجه علی
انتخابی متفاوت و دگرگونی کوهدشت
بس کنید تو رو خدا
شهر سیاست زده کوهدشت همینجوریشم نابود شده
شما دیگه خرابترش نکنید

[پاسخ]

مسلم ط در گفته :

فقط فرج الله مومنی. درود بر اصولگرا

[پاسخ]

سجاد رستمی در گفته :

جناب افای ازادبخت عزیز.من در کامنتی که میزارم تمام حواس و توجه خودم رو جمع میکنم به هیچ شخصی اهنت نشه ولی نمیدونم شما چرا یک قطبی شدی و چی مد نظرته که کامنت من رو نمیزاری!!!!

[پاسخ]

مهدی در گفته :

به اشخاصی رای بدهیم که هویت مشخصی دارند.مگر در بین اصلاح طلبان قحط رجال است!!؟.این شهر با این شخص یا آن شخص درست نمیشود حداقل بیاییم یک رنگی را به جامعه برگردانیم.

[پاسخ]

در جواب اعلام همایت طرهان بزرگ چگونه است فرهنگیان طرهان خلاف نظر شما رادرج کردهاند

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

آرزوی موفقیت برای جوان ارزنده و صدیق دکتر یونس امرایی
خدمت همشهریان عزیزم عرض کنم دکتر یونس امرایی از هر جهت برازنده و شخصیتی متعالیست، انشالله در این نبرد که شخصیت های کوچک و بزرگ سیاسی هستند موفق باشند

[پاسخ]

محمد رضا ادینه وند در گفته :

با سلام خدمت دوستان و سایت خوب میر ملاس دوستان عزیز بیایید یکبار هم که شده بدور از احساس رای دهیم کسی را انتخاب کنیم که بدون حاشیه باشد من که از بین کاندیداهای امروز فقط از سخنان و طرز فکر برادر فرهنگی فردین گراوند خوشم اومده مردم هم از ایشان حمایت کنند

[پاسخ]

منصوری در گفته :

همه رو گفتی الا اصلیترین وبهترین ومردمی ترین گزینه یعنی جناب آقای حمزه فیضی پور

[پاسخ]

آدینه وند در گفته :

مطمینا با حضور فرج مومنی انتخابات به سمت پیروزی ایشان حرکت خواهد کرد حتما مومنی را در مجلس خواهیم دید اصلاح طلبان عزیز به هوش باشید که این بار بازی نخورید بهترین و صادقترین گزینه برا شهرستان اقای مومنی است

[پاسخ]

شاهينفر در گفته :

دكتر يونس امرايي راي بالايي در رومشگان داره و خيلي از اصولگرايان و اصلاح طلبان به ايشان راي خواهند داد
مردم كوهدشت از دست كانديداهاي تكراري دو جناح خسته شده اند

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

با سلام خدمت دوستان عزیز..پیشاپیش برد پدیده انتخابات یعنی دکتر یونس امرایی رو تبریک میگم

[پاسخ]

رومشگانی الالصل در گفته :

زنده باد طرهان ( کوهدشت ، درب گنبد ، گراب ، کونانی و رومشگان)
خدا به داد طرهان برسه
قبول کنید همه نماینده ها عملکرد خوبی نداشتن
اما دکتر ملکشاهی حداقل تقلاهایی رو میکنه
و انشالله که همگی برای سد سیمره که ایشون طرحشو آوردن با کارخانه ذوب آهن و پتروشیمی کمک کنیم تا به نتیجه برسن
باز هم زنده باد طرهان
ما رومشگانیها با کوهدشتیها همدل بودیم و هستیم
درود بر طرهانم

[پاسخ]

رضایی در گفته :

هو هو هلهله آزادبخت زلزله…
محمد آزادبخت اگر افتخار بده کاندید شه قطعا پیروز میدان خواهد بود

[پاسخ]

امیررضا پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۶:۵۶:

با احترام کامل برای اقای محمد آزادبخت لازم به ذکر است ایشون افتخار دادن ولی رای نیاوردن .اون دوره ایشوتن پنج هزار رای آوردن .آزموده را باز آزمودن خطاست

[پاسخ]

محمدرضا در گفته :

ضمن تبریک به تمام دوستان کاندیداتوری مجلس.اما دوستان اگر یکم تامل کنید در میان اشخاص کاندید آقای کورانی فر شخصی مردمی ودارای سوابق در تمامی ارگان کشور با پست های بالا که خودتون بهتر از من اطلاع دارید سابقه خدمت داشته اند . که انشاا… بنده اطمینان دارم با امید خداوند متعال ایشان کرسی دار مجلس خواهند شد.

[پاسخ]

اصللاح طلب در گفته :

با عرض سلام وادب محضر مردم شریف کوهدشت وآرزوی توفیق برای دولت تدبیر وامید جای بسی تأسف هست که عده ای بی حساب واز روی ۰۰۰۰۰۰۰اظهارنظرمی کنند همه آقایان می دونند رمز موفقیت اصلاح طلبان دروحدت می باشد ولاغیر آقای مومنی ودیگران فریب این اظهار نظرها را نمی خورند چون اون دوری که کاندیدا شدند فرار شبهای آخر بعضی ها را فراموش نکرده ا‌ند وگول این ۰۰۰۰۰۰نمی خورند چون ازهمه دلسوزترند ودغدغه بیشتری برای پیروزی اصلاح طلبان دارند لذا به تصمیم ایشان هرچه باشد اعتماد دار قم

[پاسخ]

دیار کوهدشت در گفته :

باسلام خدمت دوستان
به نظرمن ازبین تمام کاندیدای مطرح شده کورانی فر از همشون اصلح تر است به خاطر شخصیت ومتانت وپستهای مدیریتی که قبلا داشتن دیروز تو اداره خودمون 15 نفر بودیم نظرسنجی کردیم 9نفر طرفدار کورانی فر بودن 1نفر فرج مومنی 2نفر امامی 1نفر ملکشاهی 2نفر قبادی

[پاسخ]

خدابنده در گفته :

البته کاندیداهای دیگری هم وجود دارند که از مدت ها پیش در حال فعالیت هستند و قطعاً حضور آنها فضای انتخابات را عوض خواهد کرد. به عنوان مثال خانم دکتر میترا تیموری که مدت هاست سر زبان ها افتاده و مطمئناً پدیده این دوره از انتخابات خواهد بود.آینده همه چیز را مشخص خواهد نمود.

[پاسخ]

شهروند رومشکانی در گفته :

با سلام خدمت دوستان لطفا خدا وکیلی کمی انصاف داشته باشید تا بحال هیچ نماینده ای به اندازه اقای دکتر ملکشاهی برای شهرستان های کوهدشت ورومشکان زحمت نکشیده و الان هم کارهای بسیار مهمی در دستور کار ایشان قرار داره ایشان فردی ملی وباعث افتخار ه برای استان لرستان وبخصوص منطقه خودمونه بقیه دوستان نیز افرادی قابل احترامند واهل این دیارند ولی باید فرصت در اختیار کسی قرار داد که توانایی بیشتری دارد .

[پاسخ]

یارانه در گفته :

ما چه ملت خوبی داریم.

[پاسخ]

مسعود آزادبخت در گفته :

از اینکه تعداد مدعیان کرسی سبز بهارستان از جناح ها و احزاب سیاسی مختلف در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان چشم گیر است خوشحال کننده هستش و باعث افزایش مشارکت و شور و شوق مردمی در این جدال سیاسی میشود.
نکته :با توجه به آمارهای که دوستان در منطقه رومشکان میدهند وضعیت اقای یونس امرایی روزبه روز رو به بهبود میباشد و بی شک در منطقه رومشکان رقیبی سخت برای آقای ملکشاهی تبدیل خواهدشد .

[پاسخ]

دلواپس در گفته :

بانظرشما موافقم آدم بانفوذوکاربلدی است مشکلش همراهی بادولت بودآن هم باسفرودنطق مجیدانصاری حل شددرثانی دو مهره پرقدرت آقای دوستی وعباسی فردازآقای ملکشاهی حمایت می کننداهداف اصلاحات درکوهدشت باحضورایشان قابل تحقق است همان طورکه دوره قبل این اثبات کردند.

[پاسخ]

سوری در گفته :

والا من دو دهه هست ک کوهدشتو همینجوری میبینم
بدتر شده بهتر نشده…
و بعید میدونم ک بهتر بشه…
تا وقتی ک وعده الکی و … بدن…
خواهشا وعده ندن ای کاندیداها گوشمون پره…
الان ب نظرتون کدومشون میار اینار بخونه ک قشنگ بفهمه چ جو و خبری از همین الان بین مردم هست؟؟؟!!!

[پاسخ]

گراوند در گفته :

باسلام مامردم گراوندطرهان حمایت قاطعانه خودراازمردمحبوب اصلاحات جناب اقای حمزه فیضی اعلام میداریم

[پاسخ]

فرهنگی کوهدشت در گفته :

با سلام خدمت آقا امین عزیز مدیر سایت :با احترامی که برای همه ی کاندیداها قائلم ولی این قول رو بهتون میدم اگه حاج حسن رضا برخورداری وارد عرصه انتخابات بشه به یقین برا دیگر کاندیداها مشکل ساز میشه چون ایشان فردی با نفوره و … انشالله که ثبت نام کند به امید پیروزی ایشان و طیف اصلاح طلبان . اندکی صبر سحر نزدیک است …

[پاسخ]

پلدختر عزيز بهتر براي نماينده شهرستان خودتان تلاش كنيد

[پاسخ]

زاهد در گفته :

دوستان آقای ملکشاهی دکترا نیست.

[پاسخ]

رومشکانی در گفته :

عملکرد چندپهلو وتار وکدرش باعث ریزش آراء می شود

[پاسخ]

شیری در گفته :

با سلام خدمت مدیر سایت
از شما خواهشمندم که از قرار دادن نظراتی تحت عنوان (فرهنگی ) اجتناب کنید چون این آقایان به جای تدریس و آموزش!!!!! فقط وجهه سایر فرهنگیان عزیز رو خراب می کنن سپاس امیدوارم درج کنید

[پاسخ]

یک زن غیور در گفته :

خبرمهم ، کوهدشتی های عزیز در انتظار کاندیداتوری یک زن غیور لر باشید به امید خدا با مدرک دکترا

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

دو کاندید مردمی در راهند که معادلات بهم می خورد.

[پاسخ]

کوهدشت در گفته :

جناب: آقای ملکشاهی دکتراشون رو گرفتن
شما چرا جوش میزنی
در هر صورت ایشون یه چهره ملی هستن و اگه انشالله این دفعه رای بیارن کارهای نیمه تمامشون رو به پایان میرسونن و این به نفع مردمه که به ایشون رای بدن

[پاسخ]

مهربان در گفته :

دکتر ملکشاهی حداقلش اینه که مرد پاک و صادق و درستکاری هستن
و انشالله آقای دوستی از ایشون حمایت میکنن تا باز هم به مجلس برن

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

فقط دکتر یونس امرایی

[پاسخ]

آدینه وند گوهدشت در گفته :

سلام ، خدایش من از بین این همه کاندیدا حاج حسن رضا برخورداری را اصلح می دانم . به قول فرهنگی کوهدشت که گفتن ، اندکی صبر سحر نزدیک است . پس به امید خدا فقط حاج حسن رضا برخورداری برنده انتخاباته

[پاسخ]

کوهدشتس در گفته :

فقط دکتریونس امرایی

[پاسخ]

اذادبخت ازکوهدشت در گفته :

درمیان کاندیدا جناب ددکتریونس امرایی لایق مجلس است

[پاسخ]

كوناني در گفته :

كوراني باز هم اشتباه

[پاسخ]

شهروند خرم آبادی در گفته :

با سلام خدمت همشهریان عزیزم خیلی با هم لج نكنید خانم دكتر میترا تیموری كاندیدای محترم شهرستان كوهدشت است شنیده ها حاكی بر این است كه ایشان از طرف دكتر عارف معرفی شده و از اصلاح طلبان ناب هستند خیلی به خودتان زحمت ندهید و انگار كه همین الان تو مجلس هستند.

[پاسخ]

ف ن در گفته :

سلام بر طرهان ودرو د خدا بر بزرگ مردش جناب مومني عزيز . اميدوارم با حضورتان در عرصه انتخابات تمام معادلات شهرستان راباپيروزي خود رقم بزنيد .

[پاسخ]

امرایی در گفته :

ازمیان اقایان قبادی وامامی یکی بیاد میدان مسابقه روببردوخیال همهراحت بشه.انشاالله.

[پاسخ]

قاسمی گراب در گفته :

باسلام جناب اقای دکتریونس امرایی ازااسادیت و وکلای برجسته هستندوبه نظربنده ایشان ازجوانان خوش فکرهستندوبیاایم ازایشان حمایت کنیم

[پاسخ]

فرزاد در گفته :

از بین این همه کاندید فقط فردین گراوند جوان میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد

[پاسخ]

از خرم آباد در گفته :

سلام دوستان اینها که عاشق سینه چاک این کاندیداها هستن بیشتر در فکر انتقام گرفتن از همدیگه هستن که مسلا پست و جایگاه اونها گرفته شده وگرنه کسی که با یک جلسه و مهمانی از چپ به راست و از راست به جناح چب تغییر عقیده میده براش کارکرد حزب و اصلاحات اقتصادی فرهنگی و… معنی ندارد خدا وکیلی کدوم جناح اومده از کسی که مثلا مستقل و یا دیدگاه مخالف داره اما شایسته و کارآمده استفاده کرده این چپ و راسته فقط بخاطر جلسات شب نشینی دوستان هست مطمئن باشید در خیلی از جلسات رضای خدا و منافع مردم عزیز رعایت نمی شه

[پاسخ]

ع-م ازتهران در گفته :

ما طرهانیهای مقیم پایتخت ،حمایت خودراازفرج الله مومنی بخاطر اینکه آینده ای روشن ،همراه باآبادانی وطرحهای مهم درمنطقه طرهان باشیم وشهرستان طرهان را به سراسر ایران بشناسیم باید به کاندید فوق رای بدهیم زیرا سابقه شهرنشینی درمنطقه طرهان از کوهدشت ورومشکان بیشتر ودراین بخش اصول گراههاو اصلاح طلب باید کینهای گذشته راکناربگذارندوباهم متعهدویک صدا برای مظلومیت طرهان وشهر گراب به پاخیزند

[پاسخ]

امین پاسخ در تاريخ جمعه ۲۳ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۳:۵۸:

داداش باشد که تایید شود :))))

[پاسخ]

شیراوند در گفته :

اگر مردم به دنبال پیشرفت شهرشون باشن که نیستند به اقای کورانی فر رای میدن

[پاسخ]

اکبر گراوند در گفته :

سلام خدمت همه مردم شریف شهرستانهای کوهدشت و رومشگان
خدا وکیلی بیایید در این دوره انتخابی درست وبا فکر ومنطقی داشته باشیم.سعی کنیم باسوادترین و با درایت ترین شخص را انتخاب کنیم.دوستان عزیز ما همه در برابر هم مسوولیم و واقعا اگر از روی تعصبات بی جا به شخصی رای دهیم مدیون تک تک افراد این دو شهرستان هستیم.دربین افرادی که تا بحال معرفی شده اند واقعا جوانی لایق و باسواد دیده میشود که امیدوارم همه عزیزان با انتخاب درست
ایشان حق را به حقدار برسانیم.این جوان مومن و خداجوی کسی نیست جز دکتر یونس امرایی

[پاسخ]

رزمنده در گفته :

سلام ازقدیم گفتند ازموده را ازمودن خطاست از تجربه گذشته گان درس بگیر م واقعا دنبال منافع نباشیم

[پاسخ]

خداوکیلی در گفته :

سلام باسپاس خدمت مدیریت سایت وهمه ی عزیزان چه خوب است لحظه در خویش فرو رفته وبه کارگردانی خویش سناریو وفیلم نامه ی بنویسیم وخویش را باز یگر نقش اول زندگی خویش قرار دهیم و با انتخابی آگاهانه به دور از حرص و طمع وباند وجناح به فکر آینده ی روشن برای سرزمینمان طرهان بزرگ باشیم واز این همه کینه و غرض دست برداریم و با انتخابی الگو هانه کسی را بر گزنیم که توان خدمت به این مرز بوم را داشته باشد واو کسی نیست جز خدمتگزاری لایق با اخلاق وبا درایت ونترس وشجاع همچون برادرنی مثل یونس امرایی و سایر دوستانی که در آینده خود را به بوته ی آزمایش و اعتماد می گذارنند/باتشکر از جناب آزادبخت

[پاسخ]

کشماهر در گفته :

فقط دکتر ملکشاهی

[پاسخ]

lionel messi پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۱ تیر , ۱۳۹۴ ۱۳:۱۰:

فقط دکتر حاج یونس امرایی❤❤❤

[پاسخ]

طرهان در گفته :

دکتر ملکشاهی لیاقت مجلس رو دارن چون صادق و پاکن

[پاسخ]

lionel messi پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۱ تیر , ۱۳۹۴ ۱۳:۱۴:

خیلی خیلی صادقا ….مرد مومن کدوم صداقت

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۲ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳:

لطفا اهانت نکن آقای مثلا لیونل مسی

[پاسخ]

رومیانی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱ دی , ۱۳۹۴ ۱۷:۱۰:

حقیقت تلخه اما باید درک کنیم

[پاسخ]

من و ما در گفته :

هردم ازین باغ ،بری میرسد. مردم بدبخت همیشه در صحنه کوهدشت.قیمها و کدخداها آمدند

[پاسخ]

طرهانی در گفته :

فقط دکتر جوان وبادرایت یونس امرایی

[پاسخ]

lionel messi پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۱ تیر , ۱۳۹۴ ۱۳:۱۵:

لایک

[پاسخ]

گرواند در گفته :

باسلام خدمت همشهریان کوهدشت و رومشگان خداوکیلی بیایم کسی روانتخاب کنیم درفکر عموم مردم باشد بخصوص درفکربیکاری جوانان کسی نیست جزدکتریونس امرایی

[پاسخ]

شهروند در گفته :

با سلام به محضر همه صاحبنظران و با تشکر از سایت وزین میرملاس
در صحنه بودن مردم شهر من کوهدشت ستودنی است اما چرا در مقایسه با دیگر شهرها پیشرفت زیادی نداشته ایم . ایا فکر نمیکنید که مردم ما مطالبه گر واقعی نیستند؟ امیدوارم امسال مردم عزیز ما در انتخابشون دقت نظر را داشته باشند و بعد از ان منافع عمومی که در واقع مفعت همه و ایندگان نیز در ان هست را بر منفعت شخصی ترجیح دهند

[پاسخ]

کارگر در گفته :

فقط دکتر یونس امرایی برادر حزب اللهی طرهان بزرگ

[پاسخ]

امیررضا آزادبخت در گفته :

ان شالا شاهد حضور حاج مصطفی آزادبخت خواهیم بود ب امید پیروزی ایشان

[پاسخ]

دختر جوان در گفته :

من رای ا ولی سواد ایمان صداقدت واینکه کسی که ازجنس مردم باشه روانتخاب میکنم مثل دکتریونس امرایی که خیلی جدی ب فکر همه جوانان هستش

[پاسخ]

lionel messi در گفته :

ﻫﻨﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﮔﺰﯾﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺩﯾﻦ ﻭ ﺩﻧﯿﺎ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﻠﺖ
ﺑﺎﺷﺪ
ﻭ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎﺭ ﻋﻈﯿﻢ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻣﺎﺩﯼ ﻭ ﻣﻌﻨﻮﯼ ﻧﻈﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺩﻭﺵ ﮔﯿﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ
ﺧﻄﯿﺮ،
ﺍﺯ ﻋﻬﺪﻩ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺸﺎﻁ،ﭘﺮﺣﻮﺻﻠﻪ، ﺑﺎ ﻫﻤﺖ، ﻣﻘﺘﺪﺭ ﻭ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺑﺎﺷﺪ

فقط دکتر حاج یونس امرایی❤❤❤❤

[پاسخ]

محمد مهدی امرایی پاسخ در تاريخ جمعه ۱۲ تیر , ۱۳۹۴ ۱۴:۰۸:

فقط دکتر یونس امرایی

[پاسخ]

امیر پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۴ ۲۱:۴۶:

شما برو فوتبالو دنبال کن ته سیساست آقای مسی

[پاسخ]

دلسوز در گفته :

تا آخر یه نفس هایم وات دکتر یونس امرایی جان
از طرف روستازاده های بی ادعا

[پاسخ]

رومشگانی در گفته :

باسلام خدمت همشهریان عزعز
یکی نان توخونش نبود پیازمی خرید ما آب نداریم ایشان ذب آهن میاره

[پاسخ]

مینا سرلک پاسخ در تاريخ جمعه ۱۲ تیر , ۱۳۹۴ ۱۳:۵۷:

برادر عزیز آب شوره هست تا آب شوره هست مرا غمی نیست

[پاسخ]

امیری در گفته :

ذوب آهن یاذوب رومشگان

[پاسخ]

فقط حاج یونس امرایی
دارای دکترای حقوق در دانشگاه دبی
فقط اون میتونه درد مارو دوا کنه

[پاسخ]

امیر پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۴ ۲۱:۴۸:

فقط حاج مصطفی آزادبخت

[پاسخ]

امرایی در گفته :

یونس امرایی چقدر طرفدار داره !!!!!!!!!!

[پاسخ]

محمد مهدی امرایی در گفته :

ما باید از انتخاب های گذشتمون درس بگیریم .
ما کسایی رو انتخاب کردیم که کاری برای شهرستان و استان ما انجام ندادند.
اما بعضی ها بر این باورند که کسایی که رفتند مجلس کار های زیادی انجام دادند .
من در جواب این قشر از جامعه باید بگم که:اگه کاریی انجام دادن پس چرا استان ما در سدر بیکاری در کشور قرار داره و جز استان های محروم قرار داریم.
پس ما باید به کاندیدا های جوون مثل دکتر یونس امرایی اعتماد کنیم و اون به مجلس بفرستیم.
فقط دکتر یونس امرایی

[پاسخ]

هادی پور در گفته :

به لطف خدا امسال برد با حاج یونس امرایی

[پاسخ]

روحانی در گفته :

طرفداران دکتر یونس امرایی مردان بی ادعا هستن که باتمام وجود خود را آماده جهاد در راه توسعه طرهان بزرگ کردند به امید عمران وآبادانی مردم بزرگوارم

[پاسخ]

سوری در گفته :

ایا ازشما میپرسم کاندایدا قبلی یک کاری که برای شهرستان رومشگان یا کوهدشت کردند بگوید ایا جز این بود زمانی که اقایان بودند بودجه کشور جطور بود ایا درزمان اقای دکتر ملکشاهی یادتان رفته مملکت ما چه وضعی داشت اما با این همه وجود ایا بدون فعالیت ماند

[پاسخ]

قاسمی در گفته :

حاج یونس امرایی همه ی ما می آییم تا با توکل بر خدا دست به تغییری بزرگ همراه با ساختارشکنی در شان طرهان بزرگ بزنیم پس گام هایمان روز به به روز محکم واستوار در راه خدمت به مردم لحظه ای خسته نخواهد شد به امید روزی که جوانان سنگرهای جهاد اقتصادی و اجتماعی رافتح کنند

[پاسخ]

صد البته جناب دکتر علی پور

[پاسخ]

امیررضا در گفته :

سلام
آنچه باید مد نظر اصلاح طلبان باشد وحدت است چنانچه بتوانند ب اجماع برستد پیروز میدان هستند
بیایید از کاندیدی حمایت کنیم که لیاقت رفتن به بهارستان را داشته باشد من جمله حاج مصطفی آزادبخت که یک اصلاح طلب با خانواده است به نظر من کاندیدایی مانند طهماسب علیپور و یونس امرایی به نفع یک نماینده اصلح تر کنار بزنند تا شاهد پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات آتی باشیم

[پاسخ]

پرویز پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۴ ۲۱:۵۰:

منم دقیقا موافق شما هستم امیررضا جان

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۹:۲۹:

فقفط اصلاح طلب

[پاسخ]

جهانگیر در گفته :

با وجود احترام کامل برای کاندیدای مورد نظر به نظر من حاج مصطفی آزادبخت توان کارایی بالا و گذشتن از فیلتر شوارای نگهبان به عنوان سرباز گمنام رادارد چه بهتر با گذشتن از خود رایی و اعتماد به جمیع آرا به عنوان تنها کاندید اصلاحات از آقای مصطفی آزادبخت حمایت نموده تا هم اصلاخات کرسی مجلس را ازآن خود کند و هم پشیمانی در کار نباشد

[پاسخ]

حمید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۴ ۲۱:۴۹:

واقعا حرف دلمو گفتی ممنونم دوست عزیز فقط حاج مصطفی
آزادبخت

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

هميشه صحبت با سند و مدرك خوشايند تر از حرف هاى احساسى و هيجانيه!!!
اينجا مردم ميتونن نظر خودشون رو راجع به فرد مورد علاقشون بگن اما اينكه بطور مطلق حرف زدن و استفاده از كلماتى چون بهترين،اصلح و… بدون شناخت بقيه افراد غير منطقى بنظر مياد!!!
بنده بعنوان يك دانشجوى كوهدشتى با توجه به شناختى كه از اين عزيزان دارم مطمئنم هركدام به نوعى شايستگى هايى جهت انتخاب شدن دارن!
اما از نظر بنده شخصى كه در رابطه با كارش تحصيلات عالى رو گذرونده و به گونه اى تخصصى عمل ميكنه در چنين مواقعى كه كار به گره كور برميخوره ميتونه گره گشا باشه!
با احترامى كه براى تك تك كانديداها قائلم و با توجه به شناخت كاملى كه از آقاى دكتر طهماسب عليپور دارم براى ايشان آرزوى موفقيت در انتخابات آينده ميكنم!ايشان دكتراى علوم سياسى از تهران دارن و عضو هيئت علمى و معاون دانشجويى فرهنگى دانشگاه رازى هستند!همچنين سابقه ى درخشان ايشان در مديريت دانشجويى وزارت علوم در زمان رياست جمهورى آقاى دكتر خاتمى فراموش نخواهد شد!

[پاسخ]

کوهدشتی مهاجر در گفته :

دوستان عزیز زیادی به دلتون صابون نزنید راد تومجلسه

[پاسخ]

امیری در گفته :

دکتریونس امرایی ازاساتیت برجسته دانشگاهیست واوست که لایق مجلس است

[پاسخ]

امیررضا در گفته :

تنها عامل پیروزی اصلاحات در انتخابات آتی وحدت و یکپارچگی با حمایت از کاندیتاتوری حاج مصطفی آزادبخت است .سابقه ایشان نسبت ب سایرین نشانگر این امر است

[پاسخ]

دست در دست هم دهیم ب مهر شهر خویش را کنیم آباد
انتخاب همه ما حاج مصطفی آزادبخت

[پاسخ]

خواهش میکنم هیچ کدوم رو با جناب دکتر ملکشاهی مقایسه نکنید
چون اصلا قابل قیاس نیستند با توکل بر خداوند منان برنده میشن.
لطفا خودتون رو ضایع نکنید در ضمن رومشگان برندس انشاالله

[پاسخ]

جناب دکتر ملکشاهی عملکرد بسیار عالی داشتن چه برای رومشکان چه برای کوهدشت همه خوب میدونن
از دور های قبل خیلی بهتر بودن

[پاسخ]

امین در گفته :

سلام خدمت همه دوستان عزیز تر از جان..
بنده با شناختی وه از تمام کاندید های احتمالی این دوره مجلس دارم..کسی را جز حاج مصطفی ازادبخت صلاحیت نمایندگی نمیبینم به چند دلیل که در کامنت بعد خدمتتان عرض خواهم کرد

[پاسخ]

ن امرایی در گفته :

اگربدورازتعصبات تکراری نظربدیم چنانچه اصلاح طلبها1نفرازشون بیادپیروزن اگه توافق نکنن وکاندیدابه همین احتمال باشن اقای ملکشاهی شانسش بیشتره

[پاسخ]

فقط حاح هوشنگ صفایی به امید خدا

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ آذر , ۱۳۹۴ ۲۳:۰۸:

آقای سوری انشاالله بفضل خدا

[پاسخ]

سالار در گفته :

انشالاه هرکدوم که واسه دیاروشهرمون دل میسوزونن وبه فکرخود واطرافیانشون نیستن پیروز بشه

[پاسخ]

mohsen در گفته :

خوب میدانید چهره های محلی با حضور ایشان بیعت میکنن و از صحنه کنار میروند

[پاسخ]

منتخب در گفته :

لطفا حمیدرضا توسلی به کاندیدهای احتمالی اضافه کنید

[پاسخ]

خانه قلی خان در گفته :

فقط اصلاح طلبان،برادر مومنی

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

فقط ملکشاهی

[پاسخ]

حاج پرویز قبادی در گفته :

به نظر من حزب اصولگرایان به یاری خداوند تبارک وتعالی امسال می باریم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

فقط قبادی

[پاسخ]

رومیانی در گفته :

دوستان باسواد اگر بخواهند به با سواد ها رای بدهند انتخابی جز دکتر یونس امرایی نخواهند داشت

[پاسخ]

بازوند در گفته :

ملکشاهی100%

[پاسخ]

سوری در گفته :

باسگلام
دکتر یونط ام ایی یکی از بهترین گزینه هاست .از نظر تحصیلات و ایمان درست .

[پاسخ]