- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

یک کرسی مجلس کوهدشت و یک جین مدعی تازه نفس/چه کسانی می آیند؟

1527

 

به گزارش میرملاس به نقل  بلوطستان براساس شنیده ها دکتر  یونس امرایی ، محمد رضا ملکی راد برای حضور در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان اعلام آمادگی کرده اند. این در حالیست که این دو نفر به همراه الهیار ملکشاهی نماینده فعلی کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی اهل رومشگان بوده و به نظر می رسد این حوزه با کاندیداهای متعدد در انتخابات آتی مواجه شود.
یونس امرایی در انتخابات شورای شهر چهارم از حوزه انتخابیه خرم آباد کاندید شدو حدود ۸هزار از آرای این حوزه را کسب کرد.

محمد رضا ملکی راد معاون برنامه ریزی استاندار لرستان در دوران احمدی نژاد از جمله کاندیداهای احتمالی به شمار می رود، وی در انتخابات مجلس نهم از حوزه خرم آباد و دوره چگنی حضور  داشت و حائز نزدیک به ۱۷هزار آرا در مرحله اول انتخابات گذشته شده بود.محمدرضا ملکی راد اهل رومشگان است و علاوه بر این حوزه شایعاتی مبنی بر حضور در انتخابات دهم از حوزه انتخابیه خرم آباد نیز به گوش می رسد.

علی کورانی فر معاون فعلی استاندار لرستان که از افراد نزدیک به اصلاح طلبان است در زمره دیگر کاندیداهای احتمالی قرار دارد که شایعاتی پیرامون حضور وی در عرصه انتخابات دهم کوهدشت به گوش می رسد. وی از تکثر در بین اصلاح طلبان و احتمال رد صلاحیت بیم داشته و به همین دلیل تا کنون تصمیمی جدی برای حضور در انتخابات نگرفته و یا اگر گرفته آن را خبری نکرده است. کورانی فر تا سه روز آینده ( سوم تیرماه ) باید تصمیمش را برای حضور در انتخابات با استعفا از معاونت توسعه ، منابع انسانی استانداری قطعی کند.

وی در صورت حضور در انتخابات از شانس زیادی برای جلب آرای مردم کوهدشت و همچنین حمایت اصلاح طلبان و طیف نزدیک به دولت برخوردار خواهد شد.

علی امامی راد نماینده کوهدشت در ادوار چهارم ، ششم و هفتم که در انتخابات پیشین چهره ناکام لقب گرفت در کنار علی قبادی از دیگر کاندیداهای مطرح حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان بشمار می رود که اصولگر ا هستند و به نظر می رسد یکی از آنها بعنوان کاندید نهایی اصولگرایان در انتخابات دهم معرفی شود.این در حالیست که الهیار ملکشاهی تمایلی به حضور در لیست اصولگرایان نداشته و در پی جذب حمایت طیف نزدیک به دولت بوده و نشانه های این امر نیز از حمایت دوستی عضو فعلی شورای شهر تهران و همچنین سفر مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهور به کوهدشت کاملا هویداست.

فرج اله مومنی .  علی محمد سوری . محمدی آزاد بخت ،حاجیعلی شیراوند , مصطفی آزادبخت و طهماسب علی پور معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از جمله کاندیداهای احتمالی هستند که   بر اساس اخبار تایید نشده زمزمه حضور شا ن در عرصه انتخابات کوهدشت به گوش می رسد.