تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مدیرعامل آبفا لرستان: توانسته ام مشکل کم آبی شهرهای کوهدشت و چغابل را مدیریت کنیم

  • کد خبر : 70480
  • 02 تیر 1394 - 12:18

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تعدادی از شهرستان‌های لرستان تصفیه‌خانه فاضلاب ندارند که در حال پیگری برای تاسیس در این شهرستان‌ها هستیم. به گزارش میرملاس ؛ رضا کرموند شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات آب و فاضلاب لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته صرفه‌جویی، اظهار داشت: لرستان یک […]

IMG22095757

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تعدادی از شهرستان‌های لرستان تصفیه‌خانه فاضلاب ندارند که در حال پیگری برای تاسیس در این شهرستان‌ها هستیم.

به گزارش میرملاس ؛ رضا کرموند شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات آب و فاضلاب لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته صرفه‌جویی، اظهار داشت: لرستان یک استان پر آب بوده ولی اکنون در ردیف خشک‌سالی است درحالی‌که با وجود تمام محرومیت‌ها انتظار داشتن محرومیت آبی را نداشتیم.

کرم وند تصریح کرد: در شهر چغابل مرکز شهرستان رومشکان با تنش آبی روبه‌رو شدیم که با مدیریت این کار سبب جلوگیری از پیشرفت مشکل شده‌ایم و امیدواریم مردم نیز در این زمینه ما را یاری کنید.

وی با اشاره به اینکه درزمینه کم آبی شهرستان کوهدشت در وضعیت متوسط قرار دارد، خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم مشکل شهرستان کوهدشت را نیز مدیریت کرده در شهرستان‌های معمولان و سپیددشت نیز موفق به جلوگیری از بحران شده‌ایم و برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل در شهرستان پلدختر نیز اکیپ‌هایی را فرستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به منظور تأسیس تصفیه‌خانه فاضلاب در بقیه شهرها تلاش‌هایی شده است، عنوان کرد: در شهرها به ویژه دورود و نورآباد مشکل فاضلاب وجود داد و نیاز به ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب با سرعت بیشتری است.

کرموند افزود: عمده شبکه فاضلاب شهر دورود و نورآباد انجام‌شده است و در شهر کوهدشت درحالی‌که اجرای شبکه و در الشتر بخش عمده‌ای از شبکه انجام‌شده و زمین تصفیه‌خانه‌های این شهرها تملک شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باتشکرازآبفای کوهدشت واستان ، درحقیقت نسبت به سال گذشته خیلی بهترشده فقط اگرمی شودساعت بستن آب رادرماه رمضان تغیییردهیدچون ازساعت ۱۲شب به بعدآب نیست وبرای یکسری ازافرادمشکل شرعی بوجودمیاد. متشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.