تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 70483
  • 02 تیر 1394 - 13:18

  به گزارش میرملاس ؛ با حکم صادره از سوی علی‌رضا پورمختار، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی لرستان منصوب شد.  بر اساس این حکم  رضا مختارپور به عنوان سرپرست کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان منصوب شد. رضا مختارپور پیش از این سابقه فعالیت به عنوان کارشناس […]

DSC_0050 [800x600]

 

به گزارش میرملاس ؛ با حکم صادره از سوی علی‌رضا پورمختار، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی لرستان منصوب شد. 

بر اساس این حکم  رضا مختارپور به عنوان سرپرست کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان منصوب شد.

رضا مختارپور پیش از این سابقه فعالیت به عنوان کارشناس امور کتابخانه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، برگزیده همایش کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۹۲، ترجمه کتاب «طراحی فضاهای کتابخانه‌ای برای کودکان» و نگارش مقالات علمی و پژوهشی در مجلات تخصصی را در کارنامه کاری خود داشته است. قابل ذکر است پیش از این امیر فرزامی از ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ به مدت ۱۵ ماه سرپرستی امور کتابخانه‌های لرستان را بر عهده داشت. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این که هردو مثل همند،عجب شباهت وتمامی!!!!!؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.