تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سفیر سوئد در خرم آباد: تجربیات صنعت گردشگری سوئد به استان لرستان انتقال داده می‌شود

  • کد خبر : 70494
  • 02 تیر 1394 - 18:35

  سفیر سوئد گفت: تجربیات صنعت گردشگری سوئد را در اختیار استان لرستان قرار می‌دهیم. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، پیتر تیلر در دیدار با معاون عمرانی استاندار لرستان و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خرم‌آباد، اظهار داشت: تجربیات صنعت گردشگری خود در اختیار استان لرستان قرار می‌دهیم. وی بابیان اینکه شهرداری‌های کشور […]

index

 

سفیر سوئد گفت: تجربیات صنعت گردشگری سوئد را در اختیار استان لرستان قرار می‌دهیم.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، پیتر تیلر در دیدار با معاون عمرانی استاندار لرستان و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خرم‌آباد، اظهار داشت: تجربیات صنعت گردشگری خود در اختیار استان لرستان قرار می‌دهیم.

وی بابیان اینکه شهرداری‌های کشور سوئد یک سازمان حامی دارند، افزود: درعین‌حال در این زمینه اتحادیه‌های تجاری و کارگری بسیار قوی نیز داریم.

سفیر سوئد با تأکید بر اینکه دولت سوئد علاقه‌مند به گسترش روابط با ایران است، عنوان کرد: ۹۰ درصد اقتصاد سوئد را بخش خصوصی می‌چرخاند به همین دلیل بر تقویت این بخش تأکیدداریم بنابراین امیدوارم در سوئد شریک و همتای مناسبی برای استان بیابیم.

وی بیان کرد: مواردی که در حیطه‌ی اختیار دارم  پیگیری کنم از طرفی معتقدم سوئد در زمینه‌های بازرگانی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی می‌تواند با ایران روابط خود را گسترش دهد.

تیلر با اشاره به نتیجه گرا بودن شخصیت خود، گفت: خواهان رسیدن به یک نتیجه و جمع‌بندی راهبردی از سفر به لرستان هستم.

وی از صنعت گردشگری به‌عنوان یک منبع درآمدی بسیار مهم کشور سوئد یادکرد و عنوان کرد: درآمدی که از این راه به دست می‌آید با میزان درآمد حاصله از صادرات ما برابری می‌کند.

سفیر سوئد با تأکید بر اینکه از ابتدا سوئد معبر گردشگران بوده، تصریح کرد: بعد از تلاش‌های بسیار توانستیم این کشور را به مقصد گردشگری مبدل کنیم به‌طوری‌که گردشگران برای سفر دوباره و سه‌باره‌ای خود سوئد را انتخاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد صنعت گردشگری ایران می‌توانیم  تجربیات خود را در اختیارتان قرار دهیم از طرفی پیشنهاد می‌کنم خود، اقدام به بازاریابی برای استان لرستان کنید.

تیلر آب‌وهوای کشور سوئد را غیرقابل‌پیش‌بینی دانست وگفت: سوئد یکی از گران‌ترین کشورها است و ازلحاظ قیمت و فروش خدمات به‌هیچ‌وجه رقابتی نیست.

وی به تحریم‌های اقتصادی کشورهای اروپایی علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: باوجوداین شرایط سخت حاکم بر ایران، سوئد یکی از معدود کشورهایی است که به روابط تجاری خود با ایران ادامه داده است.

سفیر سوئد بیان کرد: ایران شهرت بالا و خوبی در سوئد دارد و بااینکه در مذاکرات بازرگانی خشن برخورد می‌کنند، اما در پرداخت خیلی خوب عمل می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایران شریک تجاری خوبی برای سوئد است، تصریح کرد: از رئیس اتاق خرم‌آباد به خاطر دعوت ما به لرستان قدردانی می‌کنم و امیدوارم به نتایج خوبی برسیم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.