تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

فرماندار الیگودرز : بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج با مردم همکاری کنند

  • کد خبر : 70507
  • 02 تیر 1394 - 21:05

      فرماندار الیگودرز گفت: متاسفانه برخی بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ازدواج سهل‌انگاری می‌کنند. به گزارش میرملاس ، ولی‌الله میرزایی شب گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نارضایتی مردم از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار داشت: متاسفانه برخی بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ازدواج سهل‌انگاری می‌کنند که لازم است […]

 

 

 

فرماندار الیگودرز گفت: متاسفانه برخی بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ازدواج سهل‌انگاری می‌کنند.

به گزارش میرملاس ، ولی‌الله میرزایی شب گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نارضایتی مردم از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار داشت: متاسفانه برخی بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ازدواج سهل‌انگاری می‌کنند که لازم است مشکلات مردم را بیشتر درک کرده و نسبت به رفع گرفتاری آنها همکاری کنند.

وی با اشاره به سخنان امام علی (ع) در رابطه با شیوه مدیریت‌ها گفت: هرکسی که مسئولیتی به او واگذار می‌شود، باید سعی کند، آن را به بهترین شکل انجام دهد و یقینا این مسئولیت‌ها عرصه‌ای برای آزمودن است که امیدواریم همه از آن سربلند بیرون بیایند.

فرماندار الیگودرز، مدیر خوب را واجد شرایطی نظیر درایت و سلامت دانست و افزود: یک مدیر باید فهم درستی از حقایق داشته باشد و به دور از حواشی گره‌گشای رفع مشکلات مردم باشد.

وی بر لزوم آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی و انتظارات از مسئولان و وظایف دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: مدیران باید از نگاه‌های تبعیض‌آمیز به مراجعان خودداری کنند، زیرا این نوع نگاه‌ها مردم را به نظام و انقلاب بدبین می‌کند.

میرزایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حمایت مردم به اینجا رسیده است، افزود: نباید اقدامی صورت گیرد که اعتماد مردم خدشه‌دار شود، زیرا بازسازی این اعتماد بسیار مشکل و هزینه‌بر خواهد بود.

وی مدیریت در نظام اسلامی را دارای سختی‌های خاص خود دانست و گفت: مدیران موفق باید تحمل سختی‌ها و ناملایمات را داشته باشند و مشکلات مردم را درک نموده و آنها را قانع کنند.

فرماندار الیگودرز شوراهای شهر و روستا را ظرفیتی مناسب برای رفع مشکلات عنوان کرد و افزود: مدیران و بخشداران باید نسبت به شوراها پاسخگو باشند.

وی خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: بعضا مشاهده می‌شود این دستگاه‌ها به جهت وصول مطالبات خود، نسبت به قطع خدمات از واحدهای تولیدی اقدام می‌کند که با توجه به تبعات آن لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا نسبت به رفع مشکل مذکور تصمیمات مقتضی گرفته شود.

fars

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. احسن بر این فرماندار شجاع

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.