- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اعلام حضور علی امامی راد در انتخابات / آیا در بین اصولگرایان ائتلافی صورت خواهد گرفت ؟

 

MG_1891

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ بر اساس شنیده های موثق علی امامی راد ۲۷ خردادماه از سمت خود در شرکت ملی گاز ایران جهت کاندیداتوری مجدد و حضور در انتخابات پیش رواستعفا داده است.

گفتنی است هنوز تا بحال گزینه نهایی جبهه اصولگرایان شهرستان کوهدشت و رومشکان مشخص نشده است گفته میشود بزودی جهت ائتلاف و مشخص شدن گزینه قطعی جلسات ونشست هایی  بین بزرگان اصولگرا صورت خواهد گرفت البته در این دوره  اصولگرایان  ترافیک سبکتری نسبت به اصلاح طلبان  شهرستان دارند .

 

قابل ذکر است دیگر کاندیدای احتمالی جریان اصولگرا حجت الاسلام شاهرخی قبادی می باشد که هنوز بطور قعطی کاندیداتوری خود را اعلام نکرده است وی چندی پیش در گفتوگو با رسانه ها در این زمینه گفته بود : بنده برای کاندیدا شدن تابع نظر جمع و مردم هستم و اگر مردم از من بخواهند خواهم آمد و البته جریان اصول گرا در حال رایزنی هستند و بنده هم آن ها را حمایت می کنم..اگر هم بنده به میدان انتخابات پا بگذارم، با تجربه و شناختی که از هوش مردم کوهدشت سراغ دارم مبنی بر ایجاد وحدت، تصور می کنم شانس آن را دارم که توفیق حاصل شود.

وی همچنین افزود : بنده شنیده ام که جریان اصلاح طلب در کوهدشت، این دوره می خواهند کاندیدای واحدی داشته باشند. متقابلا جریان اصول گرا هم نشست هایی داشته است که به یک وحدت برسند..اصلاح طلبان گفته اند ” کاندیدای اجاره ای نمی خواهیم ” واز میان خودمان باید یک نفر را معرفی کنیم. بنابراین اگر اصلاح طلبان و اصول گرایان هردو به وحدت برسند، به خاطر جمعیت و آرای بیشتر، برد با اصولگراها خواهدبود همچنان که در انتخابات دوره ی گذشته بنده به تنهایی ۶۰ هزار و تمام کاندیداهای غیراصولگرا ۵۰ هزار آرا را کسب کردند.