- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

گفتگو با چنگیز نجاتی کارشناس برتر روابط عمومی های مخابرات ایران

 111111111 [800x600]

 

DSC_2670 [800x600]

 

 

مطلع شدیم چندی قبل  چنگیز نجاتی در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران به عنوان کارشناس برتر انتخاب گردیده است به همین مناسبت طی تماسی با ایشان گفتگوی کوتاهی انجام دادیم.

 

– آقای نجاتی ضمن عرض تبریک بخاطر کسب موفقیت جدیدتان، لطفا خود را بیشتر معرفی کنید

 

– بنده چنگیز نجاتی متولد ۱۳۵۸ ساکن خرم آباد متاهل دارای کارشناسی گرافیک و دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد بروجرد هستم .

 

– لطفا از فعالیت های هنری تان نیز برایمان بگوئید

 

– از کودکی به گرافیک علاقه داشتم. در دوران کودکی اغلب نقاشی می کشیدم. وقتی که برای اولین بار کامپیوتر خریدم، شروع به کار با نرم افزارهای دیجیتالی نمودم . ابتدا Corel و بعد Photoshop ، Indesign . . . در سال ۱۳۸۰ در خرم آباد در رشته گرافیک تحصیل کردم ، کارم رو به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۴ در شاخه گرافیک کامپیوتر شروع کردم و احساس کردم که استعداد و علاقه زیادی در این زمینه دارم . از آن‌ زمان به بعد، سعی کردم که جایگاه شغلی خودم را در این حرفه تثبیت کنم. ۲سال بعد از فارغ التحصیلی به عنوان کارشناس روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان مشغول به کار شدم

 

– آیا کار های هنریتان توانسته تاثیر مثبتی در شغل تان داشته باشد؟

 

– بله، اتفاقا به نکته جالبی اشاره کردید، از جمله فعالیت های اینجانب در روابط عمومی مخابرات استان لرستان شامل طراحی آرم ، پوستر،نشریه ،بروشور ،غرفه نمایشگاه ، اقلام تبلیغاتی ، اطلاع رسانی و بکارگیری تکنیکهای مدرن در زمینه تبلیغات و ارائه بهتر محصولات شرکت می باشد و همچنین در سال جاری در ارزیابی سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران به عنوان کارشناس برتر انتخاب شدم . شاید بتوان گفت که سبک هنری من نوعی احیاگری است. به عبارت دیگر‌ من از گذشته الهام می گیرم و استفاده می کنم. تایپو گرافی همیشه اساس و پایه اصلی سبک من بوده است ، تایپوگرافی‌های زیبا و دقیق رو دوست دارم تنها چیزی که من می توانم خوب انجام بدهم همین است ، غیر از آن من یک میل ذاتی به طراحی و به نوعی احساس بصری از همه چیز دارم به نظر من برای موفقیت در هنر گرافیک باید علاوه بر کسب دانش روز، داشتن ذوق هنری باید بتوانید از بهترین روش‌ها و تکنیک ها برای انتقال صحیح ایده های ذهنی خود و ساخت محصول هنری استفاده کنید .

 

– در خاتمه مجددا کسب موفقیت جدیدتان را به شما تبریک می گوئیم

 

– من هم از شما سپاسگزارم که شرایط این گفتگو را فراهم نمودید.

 

 گفتگو از : فرهاد داودوندی