تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

عضو شورای شهر خرم‌آباد: به‌کارگیری نیروهای مشاور در شهرداری خرم‌‌آباد غیرقانونی است

  • کد خبر : 70556
  • 03 تیر 1394 - 13:46

  عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: استفاده از نیروهای مشاور برای شهرداری نیاز به مصوبه شورای شهر دارد و شهردار خرم‌آباد بدون داشتن مصوبه شورای شهر چند نفر را که فاقد تخصص ویژه‌ بوده‌اند، به‌کار گرفته است. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، رضا حاصلی در جلسه شورای شهر خرم‌آباد که با موضوع رسیدگی […]

139401161938174625047143

 

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: استفاده از نیروهای مشاور برای شهرداری نیاز به مصوبه شورای شهر دارد و شهردار خرم‌آباد بدون داشتن مصوبه شورای شهر چند نفر را که فاقد تخصص ویژه‌ بوده‌اند، به‌کار گرفته است.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، رضا حاصلی در جلسه شورای شهر خرم‌آباد که با موضوع رسیدگی به نامه‌های مردمی برگزار شد اظهار داشت: استفاده از نیروهای مشاور برای شهرداری نیاز به مصوبه شورای شهر دارد.
وی با انتقاد از شهردار خرم‌آباد در مورد به‌کارگیری نیروهای غیرمتخصص افزود: شهردار خرم‌آباد، بدون داشتن مصوبه شورای شهر چند نفر را که فاقد تخصص ویژه‌ بوده‌اند، به کار گرفته است.
حاصلی عنوان کرد: با توجه به مصوبه شورای شهر مبنی بر عدم نقل و انتقال نیروهای خارج از شهرداری خرم‌آباد، شهردار مبادرت به این کار نموده است.
عضو شورای شهر خرم‌آباد توضیحات عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد را ناکافی دانست و تصریح کرد: با توجه به عدم ارائه پاسخ قانع‌کننده از طرف شهردار خرم‌آباد، خواستار اتخاذ تصمیمی مقتضی و ارجاع موضوع به مراجع ذی‌الصلاح هستیم.
در این جلسه که یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد حضور نشد بعد از بررسی چند نامه از جمله مطرح‌شدن مشکلات کوی فلسطین خرم‌آباد، جلسه غیرعلنی ادامه و بدون اصحاب رسانه ادامه یافت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.