تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فرماندار پلدختر : خبر استعفایم شایعه است/ قصد شرکت در انتخابات را ندارم

  • کد خبر : 70610
  • 04 تیر 1394 - 0:45

  فرماندار پلدختر شایعه استعفایش برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. به گزارش میرملاس ؛ قدرت‌الله ترابی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با  فارس ، در خصوص خبر استعفای خود برای شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت: شایعاتی که در چند روز گذشته در خصوص استعفای من برای شرکت در انتخابات در برخی شبکه‌های اجتماعی […]

81569013-6383834

 

فرماندار پلدختر شایعه استعفایش برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش میرملاس ؛ قدرت‌الله ترابی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با  فارس ، در خصوص خبر استعفای خود برای شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت: شایعاتی که در چند روز گذشته در خصوص استعفای من برای شرکت در انتخابات در برخی شبکه‌های اجتماعی و در سطح جامعه شنیده می‌شود، صحت ندارد و قصد استعفای انتخاباتی را ندارم.

وی افزود: تا روز و ساعتی که به عنوان فرماندار پلدختر هستم با تمام توان به کار خود ادامه می‌دهم.

گفتنی است چند هفته‌ای است که خبر رفتن فرماندار پلدختر نقل مجالس است و حتی گفته شده، جانشین وی هم از طرف استاندار لرستان انتخاب شده و به‌زودی معرفی می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. باسلام و عرض ارادت محضر مهندس پرتلاش و خستگی ناپذیر برادر ترابی نژاد
    باستحضار برسانم که مهندس ترابی نژاد از ارکان اصلی ایل بزرگ پاپی و اقشار فرهیخته استان می باشند و اکثر نیروهای ارزشی و فعال سیاسی و اجتماعی استان دوستدار اخلاق حسنه و شایستگی بی نظیر ش بوده و از اقدامات سراسر بیدریغ و خداپسندانه اش با تمام توان و قوت دفاع می نمایند ضمنا باوجود اصرار بیشتر نخبگان و بلاخص ایل بزرگ پاپی از کاندیداتوری امتناع نموده و فرصت مجلس دهم را به سایرین داده و خود همچنان در اریکه فرمانداری پلدختر مشغول به فعالیت می باشد .اینجانبان جمع کثیری از کنشگران سیاسی-جتماعی و بزرگان طوایف از خدمات و زحمات ایشان بی نهایت سپاسگزاریم و برای همیشه و همه وقت منتظر ارشادات و پیشنهادات سازنده اش می باشیم .خداوند خیرتان دهد برادر جهادگر خستگی ناپذیرم.

  2. ترابی جان
    خدا از شما این همه زحمت وتلاش برای عمران وآبادی لرستان را قبول نماید!!!!!!

  3. مهندس جان مردم می دونند شما تشریف نمیارید نیازی به تکذیبه نبود.

  4. بعد از سالها یک فرماندار خوب برامون اومده اگه بزارن

  5. باسلام کار بع خوبی می گنید اگر در انتخابات شرکت نمی کنید چون احتمال زیاد رأی نمی آورید وفرمانداری پلدختر راهم از دست می دهید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.