- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

طرح های نخبگان استان لرستان در جشنواره سراسری “علم تا عمل” ارایه می شوند/ نخبگان طرح های خود را آماده کنند

[1] 

 

ریس بنیاد نخبگان استان لرستان گفت: ۳۰ طرح از طرح های برگزیده نخبگان استان لرستان در جشنواره ملی “علم تا عمل” شرکت داده می شوند و۳۱تیرماه آخرین مهلت تحویل طرح های نخبگان است. 

به گزارش میرملاس نیوز؛ ” کیانا شاه زمانی ” در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره گفت:جشنواره علم تا عمل در شهریور ماه امسال با حضور نخبگان برگزیده استانهای کشور در محل مصلی تهران برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استان لرستان برای اولین بار به صورت رسمی در این جشنواره که سالیانه برگزار می شود، شرکت خواهد کرد افزود: دارندگان طرحهای حقوقی و حقیقی تا پایان تیرماه سالجاری مهلت ارایه طرح های خود را به صورت حضوری در بنیاد نخبگان لرستان دارند.

ریس بنیاد نخبگان استان لرستان با اشاره به اینکه محوریت این جشنواره تجاری سازی طرح ها و اختراعات نخبگان و شرکت های دانش بنیان است ، اظهارداشت:نمایش طرحهای شرکت های دانش بنیان در سایت بنیاد ملی نخبگان از اولویت قرار دارند.

شا زمانی به انجام کار اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق تبلیغات شهری در قالب بنر و کارتن پلاست اشاره کرد و گفت: در صورتیکه طرح های استان لرستان به موقع در این جشنواره ارایه نشوند سهمیه لرستان کاهش خواهد یافت. وی از دستگاههای اجرایی و دانشگاهها از جمله ادارات صنعت،معدن و تجارت،دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دانشگاه لرستان ، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش و دیگر سازمانهای دارای طرح های مناسب و قابلت طرح در جشنوراه ملی خواست تا در مهلت باقیمانده در این امر مهم نقش بسزای خود را ایفا کنند.

شاه زمانی همچنین در خصوص نقش استان لرستان در این جشنواره گفت: با توجه به اینکه اسنتان لرتان دارای ظرفیتهای بالقوه ای در حوزه نخبه پروری دارد پیش بینی می شود استان در این جشنوراه به عناوین بسیار خوبی دست بیابد.

رییس بنیاد نخبگان استان لرستان در بخشی دیگری از سخنانش به تشکیل کمیته های مرتبط برگزاری مقدمات شرکت در این جشنواره ملی اشاره کرد و گفت: در این راستان سه کمیته شامل ، کمیته اجرایی متشکل از استانداری و بنیاد نخبگان لرستان ، کمیته علمی با همکاری دانشگاههای سطح استان،پارک علم و فن آوری و بنیاد صورت می گیرد و کمیته فرهنگی که بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

شایان ذکر است که غرفه استان لرستان در مدت برگزاری این جشنواره ضمن نمایش و معرفی طرحهای برگزیده استان، نمایشگاهی در قالب توانمندیهای لرستان در حوزه طرحهای مهر ماندگار و به خصوص طرح مجموعه گردشگری،تحقیقاتی در قالب ماکت در معرض دید بازدید کنندگان نمایشگاه قرار خواهد گرفت.