تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

سلام دوباره «بلاگفا» به وبلاگ‌نویسان

  • کد خبر : 70715
  • 05 تیر 1394 - 16:24

سایت بلاگفا (www.blogfa.com) که از ۱۷ اردیبهشت به مدت ۴۹ روز از دسترس کاربران خارج شده بود، مجدد فعال شد.

13920311000617_PhotoA

 

به گزارش سرویس فناوری /میرملاس نیوز:  به نقل ازخبرگزاری فارس سایت بلاگفا به آدرس (www.blogfa.com) که از صبح روز ۱۷ اردیبهشت به دلیل ایجاد اختلال و انتقال سرورها به مکان جدید از دسترس کاربران خارج شده بود بعد از ظهر دیروز مجدد فعال شد.

نکته قابل تأمل در این میان حذف آرشیو مطالب سال ۹۳ و ۹۴ وبلاگ‌نویسان است که بنا به اطلاع بلاگفا نسخه پشتیبان سایت در حال بازگردانی است.

علیرضا شیرازی، مدیر بلاگفا پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار فضای مجازی از تلاش بلاگفا برای حفظ اطلاعات کاربران خبرداده بود.

وی دلیل طولانی شدن تعطیلی سایت بلاگفا را آسیب دیدن برخی از قطعات در هنگام تغییر مکان سرورهای سایت بیان کرده بود که موجب شده برگشت اطلاعات یک پروسه زمان بر بشود.

مدیر بلاگفا همچنین با تأکید بر اینکه برای رفع مشکل تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم انتخاب بهترین و گران‌ترین خدمات برای برطرف کردن مشکل سایت بوده است، خبر از صرف بیش‌ از ده‌ها هزار دلار برای برطرف کردن مشکل سایت داده بود.

به گزارش فارس، بلاگفا از قدیمی‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده خدمات به وبلاگ‌نویسان در کشور است که تعطیلی طولانی مدت آن موجب شده است تا برخی از کاربران این سایت، سایت دیگری را برای ادامه کار خود برگزینند؛ علت اصلی این موضوع را نیز می‌توان بی‌اعتمادی کاربران به حفظ اطلاعاتشان دانست که آنها را در درج مطلب جدید در این سایت دچار تردید می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. متاسفانه خیلی از اطلاعات حذف شده چرا ایا کسی جوابگو در ایران هست چرا باید مطالب ما حذف بشه

  2. خسته نباشید .از درج مطالب بسیار خوبتان سپاسگزاریم. هر موقع میخوام وارد قسمت مدیریت وبلاگ بشم با این پیام روبرو میشم : وبلاگی با این نام کاربری وجود ندارد. آیا وبلاگم حذف شده ؟. به نظرتون قابل بازیابی هست یا نه ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.