تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اسماعیل دوستی : مجلس آینده؛ مجلس اصلاح‌طلبان است

  • کد خبر : 70728
  • 05 تیر 1394 - 15:25

  جریانات سیاسی‌ اعتدال، اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی در کشور برای شرکت هرچه پر رنگ‌تر در انتخابات آتی و کسب کرسی‌های سبز مجلس شورای اسلامی فعال‌تر شده و شکل جدی‌تری به خود گرفته‌اند، به طوری‌که این فعالیت‌ها پا را از پایتخت فراتر نهاده و در استان‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، در همین رابطه با […]

 

جریانات سیاسی‌ اعتدال، اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی در کشور برای شرکت هرچه پر رنگ‌تر در انتخابات آتی و کسب کرسی‌های سبز مجلس شورای اسلامی فعال‌تر شده و شکل جدی‌تری به خود گرفته‌اند، به طوری‌که این فعالیت‌ها پا را از پایتخت فراتر نهاده و در استان‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، در همین رابطه با اسماعیل دوستی عنصر اصلاح طلب، عضوشورای اسلامی شهر تهران هم صحبت شدیم.

 اسماعیل دوستی در این رابطه به می‌گوید: هیاتی از طرف بزرگان اصلاحات گروهی را ماموریت دادند که جریان انتخابات اصلاح‌طلبان را در کشور هدایت کنند این گروه نفراتی را در استان‌ها به عنوان هماهنگ کننده و رابط پایتخت و شهرستان‌ها تعیین کردند که در این راستا ۵ نفر را به‌عنوان کسانی که در استان لرستان تعیین شدند و جریان انتخابات را پی‌گیری کنند، معرفی کردند.   

 «حاج محمد رضایی، بنده«اسماعیل دوستی»، ملک‌آسا، «نماینده‌ی سابق پلدختر»، احمدی «نماینده سابق الیگودرز» و خانم اشرف بروجردی اسامی افرادی هستند که انتخاب شده تا با دوستان اصلاح‌طلب در استان و شهرستان‌های لرستان ارتباط برقرار کرده، ضمن بر تشکیل مجامع اصلاح‌طلبان شهرستان‌ها اقدامات لازم را به انجام برسانند».

 این درست است که افراد تعیین شده اشخاصی هستند که متصل به شهرستان بروجرد، الیگودرز، پلدختر ، خرم آباد، کوهدشت تکلیف دیگر شهرستان ها که نماینده ندارند؟

همه‌ی شهرستان‌ها نماینده دارند از بین نیروهای موثر اصلاح طلب در استان انتخاب شده‌اند البته با آقای سید عیسی موسوی نیا صحبت کرده‌ایم،  فکر کنم می‌خواهند کاندیدا شوند.

 با آقای سید مهدی موسوی نیز مذاکرات لازم صورت گرفته است چون ساکن خرم‌آباد می‌باشند و نمی‌توانند به تهران بیایند جزو ارکان اصلاح طلب استان قرار خواهند گرفت.

همانطور که از بین تمام گروه‌های مختلف اصلاح‌طلبی پنج نفر انتخاب شدند، به ازای هر شهر ۱۵ نفر، هر بخش۵ نفر به عنوان اصلاح‌طلبان آن منطقه یا شهرستان انتخاب می‌شوند، که در بین این‌ها مجمع استانی شکل گرفته و رییس استان نیز مشخص می‌شود.

 مهندس دوستی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر این‌که هدف از شکل‌گیری این مجامع شهرستانی چیه؟ گفت: در جریان انتخابات مجلس آینده، طیف اصلاحات، انتخابات آینده را با همکاری و هم‌فکری دوستان اصلاح‌طلب به دقت پی‌گیری می‌کنیم و با موافقت همه‌ی همراهان در استان به فضل خدای متعال، نماینده‌های اصلاح‌طلب و معتدل و ارزشی را راهی مجلس شورای اسلامی می‌کنیم.

 وی این پرسش را «در حال حاضر برنامه ای برای وحدت بین حامیان گفتمان اصلاح‌طلب و طرفداران روش اعتدال دارید؟» این گونه پاسخ می‌دهد:خوشبختانه در این خصوص ما با دولت هماهنگیم و در همین رابطه ارتباط بینابینی اصلاح‌طلبان با ستاد دکتر روحانی مستمر است، سعی می‌کنیم روسای ستادهای انتخابات روحانی را نیز در بین گروه‌هایی که انتخاب می‌شوند دخیل کنیم تا حضور فعال داشته باشند.

 برنامه‌ای برای وحدت رویه اصلاح طلبان در استان دارید؟ ان شاا… به‌زودی به‌وجود می‌آید و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد با تدبیر دوستان هم‌فکر و همدل آن را برطرف خواهیم کرد.

 در همین رابطه به‌‌زودی لیست‌ها آماده و قطعی شده با همه‌ی گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در استان هماهنگ می‌کنیم، قابل توجه به این‌که لیستی که تهیه می‌شود از تمام احزاب اصلاح‌طلب استان در آن خواهد بود و همه‌ی دوستان در لیست حضور خواهند داشت.

 ما می‌خواهیم افرادی را به مجلس بفرستیم که از  انقلاب، ولایت فقیه و دولت حمایت کنند

 دوستی همچنین در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر افرادی به عنوان احزاب اصلاح‌طلب در استان کار خود را شروع کرده‌اند، آیا به صورت انفرادی می‌توانند فعالیت کنند؟

ما از کسانی حمایت خواهیم کرد که رویکرد اصلاح‌طلبی اعتدال‌گرا داشته باشند، ما می‌خواهیم افرادی را به مجلس بفرستیم که از اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و دولت حمایت کنند.

 شورای نگهبان و تایید صلاحیت‌ها، این یک بحث دیگر است که ما نمی‌توانیم در مورد شورای نگهبان صحبت کنیم. ان شاا… کسانی را به صحنه خواهیم آورد که مشکلی نخواهند داشت.

 اگر فضای نظارت را تنگ نکنند، قطعاً مجلس آینده، مجلس اصلاح‌طلبان است

با توجه به برنامه‌هایی که دارید و قطعاً پیاده‌سازی هم می‌شوند، پیش‌بینی شما در مورد این‌که کرسی‌های مجلس بهارستان در دست اصلاح‌طلبان باشد، چند درصد است؟
اگر هیات‌های نظارت فضا را تنگ نکنند و گیرهای آن‌چنانی ندهند، قطعاً مجلس آینده، مجلس اصلاح‌طلبان خواهد بود.

گفتگو از : فیروز اسماعیلی نژاد / کاسیت

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 72در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷۲
  1. مجلس تا ابد مال اصول گرایان است این خط واین نشان

  2. انشالا در کوهدشت کورانی فر راهی مجلس میشه امید داریم شما هم به ایشان کمک کنید

  3. آقای دوستی تا حالا چه گلی به سر کوهدشتیا زدید .

  4. آقای دوستی مجلس مال اصولگرایان است، خیلی خودتان را اذیت نکنید، با وحدت اصولگرایان کوهدشت، سناتور امامی راد هم از کوهدشت به فضل خدا راهی بهارستان می شوند.

  5. جناب دوستی هیچ کس سر ازاین سیاست شما در نمیاره یکبار از ملکشاهی حمایت میکنید درحالی که این اقا اصولگرا ست یکبار صحبت ازاجماع اصلاح طلبان درسطح کشورمیکنی در حالی که در کوهدشت ورومشگان اصلاح طلبان دچار انشقاق شده اند……نمیدانم خدا اخر این سیاست شما را ختم بخیر کنه

  6. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همکار و همفکر عزیزم جناب اقای دوستی.با توجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در بین مردم و با مردم و منتخب مردم هستند پیشنهاد میشود در هیاتهایی که در شهرها تشکیل میشود حداقل با انها مشورت شود البته ما متاسفانه در شهر پلدختر ظاهرا بویی از دولت تدبیر و امید جناب اقای دکتر روحانی نبرده ایم

    • شورای شهر پلدختر با انتخاب شهردار از طایفه خودشان(آبسری)پیش مردم جایگاهی ندارد

  7. لطفا مردم این شهرستان را به حال خودشان بگذارید ما مردم بهتر از کسانی که می خواهند برای ما تصمیم بگیرند می توانیم برای خودمان تصمیم بگیریم

  8. آقای دوستی مردم شهرستان کوهدشت اقای کورانی فر را اصلاح طلب می دانند نه اقای ملک شاهی لطف کن برای پیروزی اقای کورانی فر در انتخابات مجلس حمایت ک

  9. مردم کوهدشت آقای علی محمد سوری واقای محمدی آزادبخت واقای اسفندیاری واقای فرج مومنی رواصلاح طلب میدانند امیدوارم یکی از این نفرات انتخاب شن وشما هم از اینا حمایت کنید

  10. چطورخودتان مدافع ملکشاهی شده ایدوانتظارداریداصلاحطلبان پیروزشوند.جل الخالق

  11. اگرمنافع شخصی ولج بازی عده ای راکناربگذاریم انصافأکوهدشت ورومشکان تا بحال نماینده ای به پاکی وصداقت وپشتکار ومقتدردردفاع از حقوق مردم همانند حاج دکتر ملکشاهی به خود ندیده ونخواهد دید به امید همراهی مجدد مردم

  12. چند صباحی

  13. شما که از ملکشاهی حمایت میکنید

  14. جناب دوستی ما اصلاح طلبان کوهدشت یک نماینده اصلاح طلب میخواهیم اعتدال در کوهدشت وجود ندارد یا اصلاح طلبند یا اصولگرا پس لطفا درست موضع گیری نمایید

  15. اقای دوستی اول ثابت کن که اصلاح طلب موندی بعدبرو جزشورای تصمیم گیری اصلاح طلبان شو .مردم سیاسی تر ازشما هستند.

  16. اقای دوستی آیا شما شخصی رو که از آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده اصلاح طلب میدانید!!؟؟؟

  17. جناب رفیعیان دوستی این اولین کارش نیست همیشه اینجور بوده انشااله توبه کند ،،،،،،،

  18. باسلام وصلوات برمحمد وخاندان مطهرش.
    ابتدا فرارسیدن ماه رمضان راتبریک گفته و بهترینهارا برای شما آرزومندم.
    بنده به شخصه برصحبتهای جناب دوستی مهرتایید میزنم.
    اما لازم دانستم نکاتی را یادآوری نمایم.
    ایشان وجناب حجت الاسلام عباسی فرد از حامیان ملکشاهی هستند و یقینا با حمایت اعتدال گرایان و گروه خاصی از اصلاحات ، جناب ملکشاهی رای خواهند آورد. به غیرازکوهدشت، در الیگودرز نیز اینطور تفکری حاکم شده که نماینده کنونی جناب توکلی که تنها نماینده مجلس نهم لرستان به عنوان اصلاح طلب نیزهست، عده ای در الیگودرز و لرستان سعی بر شکست دادن جناب توکلی دارند. انشا الله با حمایت مردم دراین استان و الیگودرز شاهد موفقیت جناب توکلی باشیم. یک اصولگرای میانه رو را حمایت کردن، بد نیست اما یک اصلاح طلب کاردان را تخریب کردن، کاری ناشایست و بدوراز شعار اصلاح طلبی است. زمانی که نیاز به سخنرانی بود، این افرادکجابودند؟
    تنها توکلی حمایت اصلاح طلبانه نمود. مطمین باشید حمایت از ملکشاهی صرفا بخاطر جناب عباسی فرداست ولاغیر. درخرم آباد نیز شخصی اصولگرا بنام نوری زاده و خانم محمدی نیا رای خواهندآورد. دربروجردنیز بروجردی ومقدسی، در پلدختر جناب حمیدکاظمی و در الشتر نیز خدایی سوری. این جلسه که جناب دوستی درمورد نتایج بدست آمده ازآن گفتند، در مورخه نهم
    خرداداگراشتباه نکنم ، برگزارشده و اینکه جناب مهدی موسوی جز پنج نفر نیستند ، به علت اختلاف ایشان با جناب دوستی میباشد. جناب مهدی موسوی یک اصلاحاتی تندرو است و با راهی که آقای دوستی پیش گرفته ،میانه ای ندارد.امید میرود با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد موفقیت اصلاحات درلرستان باشیم. اما ای کاش عبدالرضا سپهوند را می آوردیم به میدان تا سیدعیسی موسوی. زیرا دوران عیسی موسوی و ملکشاهی راد ها گذشته، دوران تفکر وتدبیر است، دوران عقلانیت و خردجمعی است.
    انشا الله دوستان اصلاحاتی از محمدتقی توکلی حمایت کنند زیرا توکلی نماینده ای است که سه سال تمام ریاست فراکسیون آب و نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس را برعهده دارد.
    به امید پیشرفت ایران وایرانی.
    سبز باشید.

  19. آقای دوستی منظوراز گیرهای آن جنانی هیت نطارت یعنی چه؟

  20. تا جای که این حقیر اطلاع دارم.افراد معتدل اطلاح طلب تایید صلاحیت خواهند شد.دوستان لیدر به خود زحمت ندهند

  21. به نظرم اگر به گذشته نگاه کنید و آن همه گندکاری و افتضاح مجلس ششم که غالبا اصلاحاتی بودند،پی خواهید برد که ترکیب مجلس آینده خیلی مهم است.
    به یاری خداوند بزرگ و به وسیله مردم خداجو مجلس آینده،نمیگذاریم مجلسی شبیه مجلس ششم شکل بگیرد.
    باید با قطب نمای بصیرت حرکت کرد تا ان شاءالله مجلسی قوی و به دور از اشتباه های مجلس ششم غالبا اصلاحاتی انتخاب کرد.

  22. سلام دوستان اصلاح طلب.
    میشه بگید چرا مهندس دوستی اصلاح طلب نیست،چون باید حتمی با تفکر شما یکی بشه و جناب کورانی،مومنی رو به عنوان اصلاحات معرفی کنه تا شما بتونید به هدفتون برسین،دوستان نیازی به شما نیست مردم خودشون خوب میدونن اصلاحات چیه و اصلاح طلب کیه،بله اقای دوستی تنها فردی در استان لرستان هستن که می تونیم بگیم نماد اصلاحات هست ،اگه ملاک شما انتخاب آقای ملکشاهی بود که کار درست و به جایی بود همانطور که طیف زیادی از مردم و اصلاحطلبان شهرستان جناب ملکشاهی رو انتخاب کردن،در ضمن حال رو هم درنظر بگیریم ملکشاهی چه اصول باشن چه اصلاح دولت اونو قبول داره و در تمامی مصوبات همیشه یار این دولت بوده و هست ،اما اقای کورانی و امثال چی، دوستان یه کم انصاف داشته باشین و اینو قبول کنید هیچ فردی به اندازه مهندس زودی واسه استخدام جوانان ما زحمت نکشیده،خواهشا برین و مشاهده کنید،نه در جواب من بگین همش از طایفه خودش و یا اقوام خودش بود،معذرت اما طوطی وار صحبت نکنیم و ملاک رو ادله بگیرم که وجود داره اگه وجدانی هست،به خدای متعال من خودم از ایشون هیچ سودی ندیدم به این ماه رمضان قسم ،ولی به یقین میگم اصلاح طلب تر از ایشون در بین سیاسیون استان نداشتیم و در اخر هم بگم که حداقل به حرمت این که ابروی برای شهرستانمون هست بهش احترام بزاریم و لبیک رو به این عزیز بگیم،یا علی

    • اگر دوستی اصلاح طلب است پس چرا میگه سیدحمید کاظمی که اصولگراست باید کاندید اصلاحطلبان پلدختر باشد؟؟

  23. درود خدا بر (حسن د) و (احمد از رومشگان)و تمامی همراهان دولت تدبیر و امید و دکتر ملکشاهی زحمتکش

  24. آقای دوستی نیروی اصلاح طلب شاخصی هستند .چون آقای ملکشاهی شعارهای انتخاباتیش بوی اعتدال می داد وجریان اصلاحات را در کوهدشت زنده کردند از او حمایت می کند و حتما برنده انتخابات هستند.

  25. با سلام به همه ی دوستان اصلاح طلب و حامیان تدبیر و امید
    همینکه موضع جناب آقای دوستی نسبت به چند ماه پیش تغییر کرده و فرمودنداز کسانی حمایت میکنیم که رویکرد اصلاح طلبی اعتدالگرا داشته باشند جای امیدواریست
    جناب آقای دوستی یکی از بزرگان اصلاح طلب استان هست و منظورشان از اصلاح طلب اعتدالگرا این بوده که این فرد مورد نظر ما هم اصلاح طلب بوده و هم به دولت تدبیر و امید رای داده است(نه شخصی که نه اصلاح طلب بوده و نه به تدبیر و امید رای داده است)
    بنده هم با جناب آقای دوستی موافقم که این دوره مجلس از آن اصلاح طلبان خواهد بود
    با آرزوی موفقیت برای همه ی اصلاح طلبان و حامیان تدبیر و امید شهرمان

  26. اصلاح طلب چه گلی زدید به سر مردم کوهدشت مگر فتنه ۸۸ رو فراموش کردید مگر مجلس ششم چی کار کردید????

  27. اقای دوستی پس ملکشاهی اصولگرا را چکار کردی

  28. ضمن احترام به همه نامزدها و طیف های سیاسی فرستادن نمایندگان تحصیلکرده و دانشگاهی با منش اعتدال گرایانه بهترین اقدام است . در شهر خرم اباد حضور دکتر بهرام دلفان از اساتید با تجربه دانشگاه علوم پزشکی و دکتر علیزاده از اساتید دانشگاه لرستان را بفال نیک می گیریم

  29. اصلاح طلبا پرچمشون بالاس
    انخابات مال خودمونه شک نکنید برادرا

  30. جای مردان بی سیاست بنشانیم درخت تا کمی هوا تازه شود!!؟؟

  31. فقط امامی راد به امید موفقیتش در انتخابات اینده

  32. آفای عباسی فرد تاکنون اعلامی مبنی بر حمایت از آقای ملکشاهی و یا فرد دیگری در انتخابات دور آتی مجلس نداشته.لذا در حال حاضر درست نیست که او را حامی شخص ویا طیف خاصی بدانیم و ایشون رو وارد این مسایل کنیم.البته این صحبت نه تنها در مورد ایشون بلکه در مورد سایر افراد هم هست.

  33. جناب حسن د
    این را بدون که آقای کورانی فر الفبای اصلاحات را بهتر از آقای دوستی میداند.مردم میدونند که آقای دوستی چه بلایی سر اصلاحات آورد.

  34. داش حسن بنده یک سوال از شما دارم بنظر حضرتعالی اگه اقای ملکشاهی بشه کاندید ای اصولگرایان باز این ابروی شهرستان شما (دوستی)ازش حمایت میکنه؟

  35. آقای دوستی بزرگوار با سلام و عرض ادب
    اولا در کوهدشت اصلاح طلب اعتدال گرا نداریم اگر منظورتان ملکشاهی است که ایشان اصول گرای معتدل (فقط شبیه پایداری ها نیست ) و یار قالیباف هستند کارنامه ۳۵ ساله اش مشخص است
    ثانیا اصلاح طلبان کوهدشت مطمئنا حامی اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و دولت هستند و مشکلی برای تایید صلاحیت ندارند
    ثالثا همانطور که خودتان فرمودید اگر هیئت نظارت منصفانه عمل کنند و فضا را تنگ نکنند اصلاح طلبان مشکلی ندارند مگر اینکه بخواهند بقول خودتان گیرهای آنچنانی بدهند
    ضمنا بعد از دو سال هنوز نسیم اعتدال در کوهدشت و رومشکان وزیدن نگرفته بنظر شما اگر آقای ملکشاهی تفکر اصلاح طلب اعتدالی دارند چه کسی مانع وزیدن این نسیم می شود و هنوز نیروهای احمدی نژادی حاکمند
    شما مایه افتخار همه ما هستید و ارادت خدمتتون داریم اما در مورد کاندیدای شهرستان کوهدشت و رومشکان امیدواریم با تدبیر عمل کنید

  36. درود بر دوستی و نماینده پرتلاشمان آقای دکتر ملکشاهی

  37. مدیر محترم سایت وزین میرملاس
    انتظاز اینست که نظرات منطقی همه دوستان را تایید فرمایید نه صرفا یک گروه خاص
    ممنون

  38. درود بر امامی سلام بر قبادی ما اصولگرایان برای انتخابات اینده امامی را برای مجلس شورای اسلامی وقبادی را برای خبرگان رهبری داریم

  39. کرسی مجلس آینده کوهدشت در اختیار یک اصلاح طلب نوگرا به نام خانم دکتر تیموری قرار می گیرد. حمایتت می کنیم تا شهر آبادتری داشته باشیم خانم دکتر!

  40. مردم کوهدشت آقای علی محمد سوری لکی رواصلاح طلب میدانند وبه زودی می آید و نمی دانم چرا آقای اسفندیاری و یا مومنی و … ادعا اصلاح طلبی ندارد و فقط آقای دوستی آن هم خودش ،خودش را لیدر اصلاح طلبان می داند بهتر است بدانند مردم کوهدشت فهیم تر و داناتر از این حرف هایند

  41. با عرض سلام خدمت دوستان وهمکاران سایت میرملاس.تمام نمایندگان ادوار گذشته نتوانستن یک سدی که مشکلات مردم را حل کند بسازند امروزمورخه ۹۴/۴/۶وزیر نیرواعلام کردند که در کشور هیچ سدی ساخته نمی شود متاسفم برا اینچنین نمایندگانی که دوباره حوس نمایندگی کرده اند امیدوارم کوهدشت این دوره نماینده ای در مجلس نداشته باشد.

  42. جناب اقای دوستی اصولگرا!اصلاح طلب فقط فرج اله مومنی واسفندیاری ولاغیر

  43. همه ما میدونیم اقای دوستی نماد اصلاحات و اقای ملکشاهی نماد اعتدال است و همراهی این دو یعنی توسعه و پیشرفت برای کوهدشت و لرستان

  44. درود بر فرج مومنی واقتدارش مرد نترس روزگار

  45. اقای دوستی خودشون اصولگران بهتر با اصلاح طلبا خودشونو قاتی نکنن

  46. جای مردان سیاست ،بنشانیم درخت ، تا کمی هوا تازه شود.!!!!!!!!!!!!

  47. اقای مهندس دوستی به عنوان یک سیاستمدار برجسته و مورد قبول قاطبه سیاسیون استان می باشند و تفکر ایشان همواره منطقی، عقل گرا و به دور ار افراط و تفریط می باشد نمونه اش حمایت ایشان از افراد معتدل می باشد

  48. من با نظر مطلع و اگاه از مسائل سیاسی استان اصلاح طلب موافقم.به امید خدا سید عزیز این دور با رای قاطع معادلات همه را به هم میریزد این را من نمی گویم یک نظر سنجی رو سایت بزارید تا معلوم شود اقا سید حمیدرضا کاظمی چقدر هوادار دارد .سید اولاد پیغمبر است ما همه ایشان را دوست داریم و انتقام دور قبل را از رقیبش خواهیم گرفت به امید خدا .وعده ما اسفند ۹۴

  49. آقای دوستی اگر جبهه اصلاحات شما را اصلاح طلب میدانند چرا در کوهدشت از نیروهای غیر اصلاح طلب حمایت میکنید???????? جواب

  50. آقای دوستی بزرگوار با سلام و عرض ادب
    در مورد انتخاب شما به عنوان یکی از اعضای هماهنگ کننده و رابط اصلاح طلبان پایتخت و استان لرستان نکاتی در مورد انتخابات کوهدشت خدمتتون عرض می نماییم :
    اولا در کوهدشت اصلاح طلب اعتدال گرا نداریم اگر منظورتان ملکشاهی است که ایشان اصول گرای معتدل (فقط شبیه پایداری ها نیست ) و یار قالیباف هستند کارنامه ۳۵ ساله اش مشخص است
    ثانیا اصلاح طلبان کوهدشت مطمئنا حامی اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و دولت هستند و مشکلی برای تایید صلاحیت ندارند
    ثالثا همانطور که خودتان فرمودید اگر هیئت نظارت منصفانه عمل کنند و فضا را تنگ نکنند اصلاح طلبان مشکلی ندارند مگر اینکه بخواهند بقول خودتان گیرهای آنچنانی بدهند
    ضمنا بعد از دو سال هنوز نسیم اعتدال در کوهدشت و رومشکان وزیدن نگرفته بنظر شما اگر آقای ملکشاهی تفکر اصلاح طلب اعتدالی دارند چه کسی مانع وزیدن این نسیم می شود و هنوز نیروهای احمدی نژادی حاکمند
    شما مایه افتخار همه ما هستید و ارادت خدمتتون داریم اما در مورد کاندیدای شهرستان کوهدشت و رومشکان امیدواریم با تدبیر عمل کنید

  51. آقای دوستی مگه شما اصلاح طلب وطرفدار دموکراسی ورای مردم نیستید؟بنابراین همانطور که قبلا مردم نشان دادند سیر تکامل سیاسی راطی میکنند وگذر زمان آد مهای که انتخاب کردند بعدا ماهیت واقعی شان بر ملا شدودست ردبهشان زدند بنابراین مردم خیلی داناتر از آنند که بوسیله کسی کانالیزه شوند

  52. آقای دوستی شما خودت خوب میدونی که اگه اصلاحطلبان در دور گذشته به ملکشاهی رای دادند بخاطر این بود که قبادی از دور حذف بشه وگرنه ملکشاهی رو چه به اصلاحطلبی پس این بازیهاچیه سر مردم درمیارین خودتون رو بیشتر از این خراب نکنید درسته دستت به بالا رسیده عضو این گروه شدی ولی به فکر مردم وقلب مردم نمیرسه

  53. باسلام واحترام.
    بنده هم با نظر مطلع و آگاه به مسایل سیاسی استان موافقم.
    جنابرمهدی موسوی با جناب دوستی به علت آنکه اصلاح طلب کاملی
    نیستند، همکاری نمیکنند. ایشان از آقایان محمدتقی توکلی، حمیدکاظمی
    و سیدعیسی موسوی نژاد همکاری خواهند نمود.
    اما مطمین هستم که در کوهدشت، بازهم جناب ملکشاهی نماینده میشوند.
    پس حمایت مردم استان از مهدی موسوی، عیسی موسوی،محمدتقی توکلی
    و حمیدکاظمی.

  54. سلام و درود خدا بر فعال سیاسی با تدبیر. انتخاب دکتر ملکشاهی نشان از هوش بالای سیاسی جناب اقای دوستی است

  55. امان امان از اینهمه سیاست زدگی و سیاست بازی تورابه خدا فکر اساسی به حال وهوای شهرودیارمان کنید فکری به حال تخریب جنگلهای بلوط که نماد هویت ماست به میرملاس زخم خورده از بی تدبیری مسولان به شیرز رها شده ودر حال ویرانی به خشکسالی های پی در پی وکم آبی های پیش رو وهزاران زخم برپیکر جوانان باغیرت این دیار

  56. باعرض سلام وادب خدمت استاد عزیز جناب دوستی بنده به افکارشما راه شما ایمان دارم وبدون شک این سخن شما به نتیجه میرسد.هادی محمدی نژاد دانشگاه خاتم.

  57. رهبری جریان اصلاحلات درا این شهرستان محروم توسط عزیزان وبزرگانی خواهدبود که دراین راستا هزینه هاپرداخت نمودند ،اشخاصی مثل آقایان دوستی وملکشاهی نمی توانند مدعی جریان اصلاحات در این شهرستان شوند .سیرصعودی وارتقاء سیاسی ایشان دردولت گذشته خود نشان از لابی گری های پشت پرده ایشان با اصول گرایان دارد .ایشان خودبهتر از هرکسی می دانندکه رهبر ی این جریان درشهرستان کوهدشت توسط آقایان فرج الله مومنی ،حاج علی اصغر اسفندیاری وحاج علی محمد سوری صورت خواهد گرفت.

  58. دیدگاه مارا ننوشتی آقای آزادبخت شما وسایتتان نباید جناحی عمل کند شما به عنوان یک رسانه مجازی بایدروشنگری شفاف داشته باشید این کار شمادرراستای منویات رهبری معظم در باره بصیرت افزایی سیاسی وفرهنگی جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان مغایرت داردوقابل بحث وتامل است

  59. درود بردولت اصلاحات

  60. آقای دوستی امیدواریم درپیشبرد اهداف دولت اعتدال موفق باشیدبرای هماهنگ کردن اعتدال در کوهدشت باید تلاش بیشتری بایدانجام گیردزیراافراطیون تمامیت خواه زیادی داریم که درحال آلوده کردن فضاهستند.

  61. باسلام.مایاسوجی ها وشما لرستانی ها واقعا باید مدیون مهندس دوستی باشیم چراکه به فکر توسعه وابادانی است ونباید هیچ گونه توهینی به جناح چپ شود. باتشکر

  62. حاج مجتبی عبداهی عزیز دوست خوبم شما هم که دست از این افراد ازمون پس داده نمیکشی بجای این سه نفر اسم اقایان مصطفی ازادبخت و فردین گراوند و محمدی ازادبختو ببر

  63. چرا مالب منو درج نمی کنی ترررررررسو

  64. حرفت درسته اقای دوستی حاج مصطفی آزادبخت ک یک اصلاح طلب با خانواده است پیروز انتخابات خواهد بود یا برادر عزیز ایشان یونس آزادبخت

  65. ملکشاهی بهترین نماینده تاریخ لرستانه. این رو عملکردش میگه. این رو اعتدالش میگه. این رو دوری از افراطش میگه

  66. عمرا مجلس به دست اصلاح طلبان بإیفاد.شتر درخواب بیند بنبه دانه را….

  67. آقای امیررضا آزادبخت لازم به ذکر هست که بگم آقای مصطفی آزادبخت به نفع دکتر محمد آزادبخت کنار کشید لطفا به روز کامنت بذارید ممنون.

  68. ما به احترام مهندس دوستی به ملکشاهی رای دادیم اما ملکشاهی هم اونطور که باید کوهدشت را اباد نکرد وفقط به فکر رومشگان بود.ماهنوز که هنوزه حامی ودوستداره مهندس دوستی هستیم .اما اگه میشه اقای دوستی فرد قابل اعتماد ومردمی رابه مردم معرفی کند.ملکشاهی هیچ کار خاصی برای ماجوانان کوهدشتی نکرد وما مجبوریم برای کار به تهران برویم.

  69. سقه سرت پلدختری اصیل وا ای نظرت/تیامی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.