تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آزادی ۳۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان

  • کد خبر : 70753
  • 06 تیر 1394 - 2:09

  رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه طی سال گذشته با اقدامات صورت گرفته زمینه آزادی ۳۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان فراهم شد گفت: از این تعداد ۲۹۸ نفر مرد و ۱۰ نفر نیز زن بوده است.  به گزارش میرملاس به نقل ایلنا ، جعفر بدری، شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن […]

jafar badri

 

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه طی سال گذشته با اقدامات صورت گرفته زمینه آزادی ۳۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان فراهم شد گفت: از این تعداد ۲۹۸ نفر مرد و ۱۰ نفر نیز زن بوده است.

 به گزارش میرملاس به نقل ایلنا ، جعفر بدری، شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد استان که در هتل جهانگردی خرم‌آباد برگزارشد، بیان کرد: طی سال گذشته با اقدامات صورت گرفته زمینه آزادی ۳۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان فراهم شد که از این تعداد ۲۹۸ نفر مرد و ۱۰ نفر نیز زن بوده است.

وی افزود: از این تعداد ۸۷ نفر بدهکار دیه، ۱۷۱ نفر بدهکار مالی و ۵۰ نفر نیز به‌خاطر عدم پرداخت مهریه در زندان به سر می‌بردند که با کمک خیرین، ستاد دیه، کمک‌های بلاعوض و… از زندان آزاد شدند.

بدری ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان طی سال گذشته صرف شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین با بیان اینکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان طی امسال ۳۰ میلیارد تومان نیاز است، گفت: این میزان منابع مالی برای آزادی ۳۱۴ زندانی جرائم غیرعمد استان باید اختصاص پیدا کند.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه طی سال گذشته با اقدامات صورت گرفته زمینه آزادی ۳۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان فراهم شد گفت: از این تعداد ۲۹۸ نفر مرد و ۱۰ نفر نیز زن بوده است.

بدری بیان داشت: از این تعداد ۸۷ نفر بدهکار دیه، ۱۷۱ نفر بدهکار مالی و ۵۰ نفر نیز به خاطر عدم پرداخت مهریه در زندان به سر می بردند که با کمک خیرین، ستاد دیه، کمکهای بلاعوض، و … از زندان آزاد شدند.

وی بیان داشت: در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان طی سال گذشته صرف شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.