تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

وزارت نفت پاسخگوی واژگونی تریلرهای نفت‌کش در پلدختر باشد

  • کد خبر : 70758
  • 06 تیر 1394 - 2:20

  امام جمعه پلدختر گفت: وزارت نفت باید پاسخگوی اتفاقات واژگونی تریلرهای نفت‌کش در محورهای مواصلاتی این شهرستان باشد و خسارت وارده به خاک، منابع آب و محیط‌زیست را جبران کند. به گزارش میرملاس  ؛ حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: روزانه تریلرهای نفت‌کش زیادی در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر […]

139403041553458955368543

 

امام جمعه پلدختر گفت: وزارت نفت باید پاسخگوی اتفاقات واژگونی تریلرهای نفت‌کش در محورهای مواصلاتی این شهرستان باشد و خسارت وارده به خاک، منابع آب و محیط‌زیست را جبران کند.

به گزارش میرملاس  ؛ حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: روزانه تریلرهای نفت‌کش زیادی در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر عبور می‌کنند که واژگونی این وسایل نقلیه سنگین در این مسیر چالش‌های فراوانی به خاک و منابع آب و کشاورزی و محیط‌زیست وارد می‌کند.

وی افزود: با استمرار این آلودگی توسط تریلرهای نفت‌کش سبب مسئولان استان و شهرستان باید به فکر چاره اساسی برآیند.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: وزارت نفت باید پاسخگوی اتفاقات واژگونی تریلرهای نفت‌کش در محورهای مواصلاتی این شهرستان باشد و خسارت وارده به خاک، منابع آب و محیط‌زیست را جبران کند.

سوری، به ۶ تیرماه سال ۶۰ اشاره و آن را یک روز حساس و تاریخی دانست و عنوان کرد در این سال حادثه‌ای برای مقام معظم رهبری رخ داد و خداوند خواست معظم له را محفوظ نگه دارد تا ایران اسلامی امروز با رهنمودهای ایشان در برابر کفار و استکبار جهانی مقاومت کند.

وی بابیان این‌که این روز در پرونده استکبار جهانی روز سیاهی است گفت: امروز مقام معظم رهبری ناخدای کشتی نجات ایران اسلامی است و این توطئه توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا برنامه‌ریزی‌شده و توسط منافقان اجرا شد که این ترور و اقدام دشمن ناکام ماند.

سوری با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و به ویژه شهید سید فخرالدین رحیمی نماینده مردم پلدختر در دوره اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین شخصیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی بابیان این‌که قوه قضاییه مظهر تلاش‌ها و زحمات شهید بهشتی است افزود: شهید بهشتی مردی بزرگ و مجتهدی عالم بود و شهید مظلوم انقلاب اسلامی بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.