تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

محمدرضا ملکشاهی راد خبر انتخاب”امامی راد”به عنوان تنها گزینه اصولگرایان کوهدشت را تکذیب کرد

  • کد خبر : 70808
  • 07 تیر 1394 - 23:50

  پس از درج خبری با عنوان” روایت دیگری از وحدت اصولگرایان کوهدشت ” که به نقل از ” محمدرضا ملکشاهی راد” از نمایندگان سابق خرم آباد در یکی از سایت های تازه وارد و حاشیه ساز  بیان شده است امروز تکذیبیه این خبر با تماس تلفنی ملکشاهی راد با مدیر سایت میرملاس  برای پایگاه […]

0-14

 

پس از درج خبری با عنوان” روایت دیگری از وحدت اصولگرایان کوهدشت ” که به نقل از ” محمدرضا ملکشاهی راد” از نمایندگان سابق خرم آباد در یکی از سایت های تازه وارد و حاشیه ساز  بیان شده است امروز تکذیبیه این خبر با تماس تلفنی ملکشاهی راد با مدیر سایت میرملاس  برای پایگاه خبری تحلیلی میرملاس  ارسال شد که در ادامه آمده است.

بسمه تعالی

مدیر محترم سایت وزین و پرمخاطب میرملاس

با سلام و عرض ادب

خبری در یکی از سایت های کوهدشت تحت عنوان « روایت دیگری از وحدت اصولگرایان کوهدشت » درج گردیده است که در قسمتی از این خبر آمده است که ؛ محمدرضا ملکشاهی راد در سفر به کوهدشت از ۱۵ نفر نظر سنجی به عمل آورده که به اتفاق آراء تمام ۱۵ نفر به آقای علی امامی راد رأی داده اند که در جلسه پنجشنبه آقای ملکشاهی راد گزارش خود را به اعضاء حزب تقدیم کرد و اعضاء حزب به اتفاق آراء آقای علی امامی راد را تنها گزینه اصولگرایی شهرستان کوهدشت در انتخابات دهم انتخاب کردند.

ضمن تکذیب این خبر لازم دانستم

جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از برداشت هرگونه خبر غیر واقع توسط افرادی که خدای ناخواسته بدنبال تفرقه افکنی بین اصول گرایان می باشند مطالبی جهت استحضار مردم شریف و شهید پرور شهرستان کوهدشت از طریق این سایت وزین اعلام نمایم :

۱- چند نفر از دوستان که اسامی آنها در خبر آمده است قطعاً تصدیق می فرمایید که به عنوان تشکیلات اصول گرایی استان قلمداد نمی گردند .

۲- تاکنون تشکیلاتی تحت عنوان شورای اصول گرایان استان و یا تشکیلاتی به این عناوین در استان تشکیل نگردیده و یا تا کنون در استان اعلام موجودیت نکرده است .

۳- هیچ یک از افراد یاده شده در خبر ذکر شده غیر از اینجانب عضو حزب موتلفه اسلامی نمی باشند .

۴- تا کنون هیچ گونه نظر سنجی در شهرستان کوهدشت توسط اینجانب و یا حزب موتلفه اسلامی جهت تعیین وضعیت کاندیداهای احتمالی اصول گرایان صورت نگرفته است .

۵- هیچ گزارشی جهت تعیین تکلیف و اعلام وضعیت کاندیداهای احتمالی استان به خصوص شهرستان کوهدشت به حزب موتلفه اسلامی استان ارائه نشده است .

۶- همان گونه که جناب آقای دکتر بادامچیان مسئول امور همدلی و همگرایی استانها در جمع مردم عزیز و نجیب خرم آباد اعلام داشتند رفع اختلاف بین کاندیداها و تعیین کاندیداهای اصول گرایی در صلاحیت جامعتین می باشد .لذا انتظار می رود همه کسانی که مسئولیت خبررسانی به مردم فهیم و مسلمان ایران را بر عهده دارند با رعایت اخلاق ، صداقت و حفظ مصالح مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به درج اخبار اقدام نمایند .

محمدرضا ملکشاهی راد

۱۳۹۴/۰۴/۰۷

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. رسانه ها باید اصل صداقت و بازتاب واقعیت ها را در اطلاع رسانی رعایت نمایند نباید به جای اطلاع رسانی دقیق به دروغ پراکنی و شایعه سازی پرداخت و با این حرکات ناپسند جو جامعه را ملتهب سازیم .

    بعضاً همین سایت به قول شما تازه وارد و حاشیه ساز مطالب و اخبار دیگر سایت های استان را بدون ذکر منبع استفاده می نماید که باعث نارضایتی دوستان رسانه ای شده است چندین بار با تذکر ارگان نظارتی مواجه شده است ولی بارها به این حرکت غیراخلاقی خود را ادامه می دهد امیدواریم نظارت بیشتری بر رسانه ها از لحاظ صلاحیت رسانه داری صورت گیرد که کسی هنوز به سن قانونی هم نرسیده است بیاید و از روی ناآگاهی به اینجور مسائل دامن بزند .
    با تشکر از سایت پرمخاطب میرملاس که اینجور راه شفاف سازی و صداقت را می پیماید…

  2. درود بر ملکشاهی راد عزیز که در کمال اقتدار مدیر کل بود و درکمال اقتدار نماینده شد

    • درود بر مدیر مقتدر و نماینده مقتدر و رزمنده دوران دفاع مقدس آقای ملکشاهی راد عزیز ، خاطرات آن روز حضور جانانه ات در مرصاد خواندنی و فراموش نشدنی است.

  3. یکی از اثارروزه انشاالله برای بندگان خوب خدای متعال این است که صادق باشند و دروغ نگویند و به او توکل کنند.(النجاه فی صدق)

  4. به نظر من تو منطقه ای که عمو بر روی برادر زاده ای معصوم خودش اسید میپاشه…..این همه جاروجنجال سیاسی خنده داره……

  5. به امید وحدت اصولگرایان که انشالله محقق خواهد شد امامی و قبادی به وحدت می سند به امید خدا وهمت مردم پیروز انتخابات خواهندشد بهبودی کدورت و اختلاف رفع خواهد شد وارد و امامی قبادی هم قطعا جزء به وحدت فکر نخواهند کرد چون پیروزی ایشان در وحدت است

  6. ضمن سلام و خدا قوت وقبولی طاعات و عبادات کلیه صدیقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکر از اصولگراین واصلاح طلبان لازم میدانم اول بر خودیاداور شوم که اصل اساسی و اصلی در کلیه انتخابات پیشبرد اهداف نظام با پیروی از ولایت فقیه و حفظ ارمانهای نظام مقدس و احترام به خواسته مردم شریف می باشد انتخابات ریشه در انتخاب و انتخاب از تفکر فرد وتفکر از ایده و نظر حاصل میگردد بنابراین در کشوری هستیم بعد ایرانی تفکر ایرانی لازمه هر کاندیدای هست ومی باشد پس در چنین سرزمین مقدسی نباید انتخاب را برای مردم محدودکرد جهرهای جدید وقدیم در انتخابات هستن

  7. باتوکل برخدا اصولگرایان به اجماع خواهندرسیدضمناازبرادرعزیزوارزشی ملکشاهی رادتشکرمیشودانشاالله بانی وحدت درلرستان باشند

  8. چاره کار گزینه جدیداست مردم ۳۰ساله که اینها را می آزماین فضارا برای جوانان بازکنید

  9. مگه اصولگرایان رای میارن؟ کوهدشت رو نمیدونم ولی رای خرم اباد بازهم دکتر عبدی اصلاح طلبه

  10. در جواب هم ولایتی
    جناب این شخص اسید پاش مشکل روانی داره و توی خدمت سربازیش کارت قرمز بهش دادند .درسته که ما همش بدیهای خودمان بلدیم بشماریم اما بیشتر مردم خانواده دوست هستند و برای اعضا فامیل خود کوتاهی نمی کنند .دنیای مادیت هنوز در بین ما در صدر نیست.

  11. ببخشید .دوستی با بعضی از اصولگرایان ورابطه وسابقه نزدیکی آقای کونانی با جریان اصولگرا.

  12. با امید خدا وحدت اوصول گرا ها نتیجه بخش میشه امامی پیروز میشه اگر اتلاف کنن

    • دوست عزیز زیاد خوش بین نباش شک نداشته باش پیروز انتخابات در کوهدشت اصلاح طلبان هستند

  13. با سلام به آقای ملکشاهی دوست داشتنی مثل دوران دفاع مقدس حضورت در صحنه سیاست نیز عالی و ستودنی است. درود بر این رزمنده دوران دفاع مقدس.

  14. امامی و حاج اقا شاهرخی دعواشون نشه جای شکرش باقیه

  15. به نظر می رسه دیگه وقتش رسیده اصول گرایان دست به انتخاب گزینه جدید بزنن و از افراد قدیمی که آزمون خود را انجام داده دست بردارن وبا بها دادن به چهره های جوان شانس خود را بیشتر خود رادوچندان کنن به امید اجماع بر روی چهره های جوان وباهوش همچون دکتریونس امرایی

  16. درود بر حاج محمد رضا ملکشاهی راد .راست قامت ادب واخلاق. معلم دلسوز ومدیر وفاق.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.